Tiätääkö kukkaan minkä niminen on keltanen neliönmuotonen arapia-lautanen? Kokoa löytyy 20x20 cm.
En löytäny vaikka kuuklasin. Ei oo tarpeeks uutta eikä tarpeeks vanahaa vissiin.
Arapia-asiantuntioita?
22
121
Vastaukset
- Onko ?
Nero lautanen. Löytyy tuollainenkin koko kun 20x20 cm.
"Uutta järkeä kattaukseen. Nero on astiasarja, jonka geometriset muodot ja hallittu väriskaala sopivat vaativaankin makuun ja sisustukseen. Nero perustuu Design Plus –palkittuun ABC-sarjaan, jonka on suunnittellut arkkitehti ja muotoilija Pekka Harni. Nero on tehty katettavaksi ja tarjottavaksi."- tiiättökö työ
Sitähän minä kuuklasin vaan ei näyttäny samalta. Väriki oli vaan valkonen ja musta ja reunat oli matalemmat ja loivemmat.
- sanokaa mun sanonee
Kyä, kyä emännät tiätöö nämä assiit. Ne kauhiat pirttihirimut.
- ööööööööö
josse onkin kulho, eikä lautanen?
- tiiättökö työ
Äikä oo kuluho. Koko on 20,5x20,5 nuin tarkkaan ottaen ja korkeus on kolome senttiä.
- ööööööööö
tiiättökö työ kirjoitti:
Äikä oo kuluho. Koko on 20,5x20,5 nuin tarkkaan ottaen ja korkeus on kolome senttiä.
onks se kokonaan keltainen
- tiiättökö työ
ööööööööö kirjoitti:
Kyl on kokonaan keltanen.
- tiiättökö työ
ööööööööö kirjoitti:
Leimassa lukkoo ARABIA
MADE IN
FINLAND
2-9
Sitte vielä on isommalla painettu G-21 - ööööööööööö
tiiättökö työ kirjoitti:
Leimassa lukkoo ARABIA
MADE IN
FINLAND
2-9
Sitte vielä on isommalla painettu G-21Olisiko Teema-astiastosta. (sitä on tehty keltaisenakin)
- tiiättökö työ
ööööööööööö kirjoitti:
Olisiko Teema-astiastosta. (sitä on tehty keltaisenakin)
Ei tässä lue, että Teema, niinku noissa kuvan lautasissa. Erilainen leima.
- meeriamanda
Entä olisiko Kilta -sarjaa, sitähän tehtiin keltaisena ja sinisenä.
- tiiättökö työ
Väri on oikea, mutta miksei löyvy lautasta.
- meeriamanda
tiiättökö työ kirjoitti:
Väri on oikea, mutta miksei löyvy lautasta.
Katso tuosta laittamastani linkistä kohdasta tarjoiluastiat, melko alhaalla on Kiltaa ...
- ?
Tuollainenko?
Miksi nimi on tärkeä?
Entistä Kiltaa, nykyistä Teemaa on tämä.
http://2.bp.blogspot.com/_86ZcvvnDAHI/TJ3nn-4lmGI/AAAAAAAAAQ0/alol2LGo2ME/s1600/arabia.jpg- tiiättökö työ
Tuo näyttää kulholta. Mulla on lautanen.
Nimi on tärkeä ku tiiän muittenki arapialaisteni nimet.
- meeriamanda
Tästä linkistä löydät Arabian astiamalleja, klikkaile palkeista eri vaihtoehtoja.
http://www.vaarinvarasto.com/ - O - O
Ehdotan, että soitat tai lähetät s-postiviestin Arabian asiakaspalveluun.
Kertoisitko meillekin tulokset?
PS: Kun kurkistin Arabian sivulle, huomasin, että ovat avanneet keräilijöille oman nettikirpputorinsa.- tiiättökö työ
Mutta ku en ossaa ladata kuvvaa konneelle. Eikö nuo numerot sano mittään?
- ++
Oletko katsonut Googlen Kuvahaku-kohdasta?
Tosin, mitä sillä tiedolla teet?- tiiättökö työ
Jos minä ostan lissää, ku oon niin rakastunu tähän muotoon.
- ++
tiiättökö työ kirjoitti:
Jos minä ostan lissää, ku oon niin rakastunu tähän muotoon.
Sinuna minä marssisin kauppaan.
Kaikki myytävä on ostettavissa.
- tiiättökö työ
Voe taittarallaa.
http://www.iltalehti.fi/koti/2012040315407229_kt.shtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745