Purnaamatta?

Makriina ek

Ilta-Sanomissa tänään mietitään, pystyisikö olemaan päivän purnaamatta.
Aloin ajatella samaa, onko valittaminen luonnonlaki?

Mietin, olenko purnannut tänään, ja olinhan minä. Purnasin tietokoneen toiminnoista, kun ei ne ole tällaisen ikäihmisen hallinnassa, ja sitten purnasin kadonneista tavaroista. Väärissä paikoissa, mutta enhän tietenkään voi myöntää, että olisi ne itse siirtänyt pois paikaltaan.
Enkä Ole!
Muuten päivä on sujunut, mutta onhan tässä aikaa vielä hermostuakin.
Koetan uudestaan huomenna.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susmorsian ek.

Sopiipa mulle änkyrälle tänään tämä sana! Ensin piti kyllä miettiä, mitä purnata oikeesti merkitsee. On se vähän monipiippunen juttu, mutta oiskohan aika lähellä ´olla tyytymätön´, ´valittaa jotain, jokin asia ei tunnu yhtään hyvältä, mukavalta.

No kerronpa omalta kohaltain.Asioille piti lähteä. Ensin kiukutti kompuroida auraamattomasta pihasta kadulle, jossa keljutti, kun helekatin iso aura-auto pöllyytti lunta päälleni. Sitten keskikaupungille bussilla päästyäin, hiljakseen kiroilin salaliukasta Hämeenkatua. Seuraava kohde oli ristikkolehtihylly, ei löytynyt kunnolla vaikeeta lehtee, vain hepposen helppoja.
      Huh-huh, taidanpa jättää purnauskelauksen tähän, varmasti oli kaupunkireissullain muitakin kiukuttavia aiheita, mutta kun ei purnauta ennää ja kotiin sentään selvisin, kerron vain tämän verran.

• pel-ikaani

Punainen Pelikaani on minun mieleen. Joskus tilasin vuosikausia.
        Vielä minä en ole ehtinyt purnata ääneen.

• näin meillä,,,,

Ihmien on luonnostaan nekatiivinen olento,
      purnaaminen on paljon antoisammpaa kuin kehskelu
      jostain kumman syystä,
      purnaaminen helpottaa kummasti ihmisen pahaa oloa,
      mä ainaki aion purnata aina silloin kun siltä tuntuu,
      ja siltä se näyttäää aina tuntuvan,
      maailma ei koskaan näytä tulevan valmiiksi, että jatkakaamme purnaamista.
      mutta te kaikki olette aivan ihania ihmisiä, teitä en ole moittinu, enkä tule isommin moittimaankaan, enkä myöskään aio ruveta imartelemaan,
      asiaa kyllä arvostelen kipakasti, mutta se ei ole henkilökohtaista, vaan jotuu erimeielisestä katsantokannasta.
      kivat teille !

• Purnaan!

Vastarinta tuo kehityksen. Liiallinen myötäily vain nöyristää.

• **
        Purnaan! kirjoitti:

Vastarinta tuo kehityksen. Liiallinen myötäily vain nöyristää.

Tiettyyn rajaan asti. Kaiken vastustaminen ei ole terveellistä.

• Atolfia

Päivä kohta yöksi vaihtuu, enkä ole vieläkään purnannut. Ei ole ollut syytä. Hyvä päivä on ollut kaikenkaikkiaan.

Talvikengän sauma ratkesi kyllä ja vähän harmitti, mutta enpä tuota sen enempää purnannut. Kohtahan tuo talvi loppuu ja nuo kengät voi heittää jorpakkoon. Pitäisiköhän lähteä alennusmyynneistä etsimään talvikenkiä ensi talven varalle?
      Täytyy miettiä pääsiäisen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      87
      5439
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4722
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3027
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      88
      2955
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2564
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe