Fantasiakirjaehotuksia?

sassa

kaipaan siis lukuvinkkejä :D samaantyyliin ku harry potterit,twilight,vampyyripäiväkirjat,vampyyrisiskokset,nälkäpeli ja sen semmoset :)) vinkkejä tulemaan :)))

16

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuak

      veden alla ja vastavirta :)

      • sassa

        luettu jo :) tosiaan muuten tosi hyviä kirjoja ! tykkäsin paljon :)


    • minäh

      ömöm ingo-sarja en muista kirjalijaa ja sitten väristys-sarja,kirjailija oli joku maggie stiefvater tai jotai siihe mallii :D Darren shanin vampyyrikirjat :)

      • sassa

        ingo sarja on luettu :D väristyssarjan oon kans lukenu ja se oli mun mielestä semmone tosihyvä! :D ja tuota nuo darren shanit :D oon lukenu kaks niitä ja en kyllä oikeen tykänny :D


    • 213124r3f

      Disc World?

      Kirjastossa tietävät mistä on kysymys jos kysyt tuota vaikka..

      • sassa

        onko sitä suomenkielisenä? :D siis ku katoin kirjaston sivuilta ja sieltä ainaki näky se että kieli englanti ja mun englannintaito on vähän niin ja näin :D


    • laapu

      luin vastikään semmosen kirjan ku "lumotut" se oli mun mielestä hyvä :) kannattaa lukea,kirjailja oli joku annina holmberg tai jotai siihen malliin :D ja sitten,ootkos lukenu "siskoni on noita" kirjoja :) hyviä ne kans

      • sassa

        jjuu :) käynpäs kattomassa huomenna että löytyskö kirjastosta tuo lumotut :) jeps ja kyllä olen lukenut nuita siskoni on noita kirjoja :) minä kans tykkäsin :))


    • colunbus

      salamavaras

    • sassa

      no tuoota oon lukenu senki :D hehh siis salamavarkaan :) mutta oisko jollaki viellä jotai ehotuksia ? :D kiitti kaikile vastanneille :)

    • yksvaa

      Artemis Fowl on kans hyvä kirjasarja, viimeinenkin osa ilmestyy tänäkesänä. Lukenut? :D

      • sassa

        sitä en oo lukenu :D kiitos! käynpä heti huomenna kattomassa löytyykö kirjastosta :))


    • Ngoro

      Kokeile Ender's Game kirjaa. Voitti läjän palkintoja ja ihan aiheesta. Hyvä tarina, todella hyviä henkilöitä ja henkilöt kasvavat stoorin aikana.

      Sarjaa jatkettiin myöhemmin stand alone kirjoilla (shadow sarja) jossa kerrotaan tarinaa muiden henkilöiden näkökulmasta. Kun nuo on saanut luettua huomaa että Ender's Game on lähes pakko lukea uudestaan ja se on edellistä kertaa parempi.

      • sassa

        kiiitoos ! :))


    • :)

      Koitapa näitä:

      Tarkoitettu - Ally Condie

      Sabriel
      Lirael
      ja Abhorsen - Garth Nix

      Enkeliakatemia-sarja - Annie Dalton

      ja sitten Ursula Le Guinin ja Diana Wynne Jonesin tuotanto.

      • sassa

        seuravana lukujonossa tuo tarkoitettu :)) kiitos vinkeistä :)) enkeliakatemia sarjaa oon lukenu mutttaa en hirveenä tykänny :( mutta katotaas nuo muut :) thänks


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe