Nyt olis jollekin osaavalle hyvä projekti tarjolla. Cebarista katkes venttiili, jotta kansi ja mäntä rikki. Periaatteessa ei maksais hirveesti hajottamolta uusi kansi (200 e) ja satkun uus mäntä ja menoks. Vaan en ole löytänyt täsmäkantta, joten myyn projektin pois alta 470 eurolla. Pyörä valmiiksi auki, jotta voi itse arvioida homman.
http://www.keltainenporssi.fi/12353748
Mulla jo toinen pyörä, joten tuon vois alta pois myydä edukkaasti ihan jo renkaiden hinnalla (melko uudet kumit).
Honda cbr1000f projekti tarjolla!
4
417
Vastaukset
- Nytlopputälle
älä ny viitti täyttä kakkaa kirjotella,edes tälle sivulle !
Luuletko että jostain saa juuri oikean kokoisen männän yhteen pyttyyn?ei tule onnistumaan edes unissa !
Ainoa vaihtoehto on porauttaa ylikokoon sylinterisarja ja uudet männät,ah kuinka ihanan kallista,männät meinaan.Taitaa ainoa vaihtoehto olla kaikenlisäksi wiseco.
Maksa mulle 200e niin voin noutaa ongelmajätteesi.- Saksan Ebayssä
tälläkin hetkellä mäntäsarja myynnissä hintaan 25 €. Joten älä nyt itse viitti. Sieltä saa männät myös sylinterilohkon kanssa alle 200€ hintaan.
- rätkähiiri
Kylllä se tulee onnistumaan jos poraamaton sylinterisarja kuten mulla, johon honda myy sen alkuperäisen. Toki paras vaihtoehto on porauttaa koko helahoito mutta kannattaako noin vanhaan pyörään, kun se ei oikeesti tarpeellista tonnisessa fillarissa jos tehoja riittää kyllä vaikkei kaikki välykset olekaan optimissa.
Tietty hyvä mitata ettei sylinteri muuttanut muotoaan liikaa ennenkuin ostaa pelkän männän ja uudet rinkulat mahdollisesti. Kansi tuohon on jo löytynyt ja uusi omistaja tekee sitte niin mittavan konerempan kuin katsoo aiheelliseksi. - rätkähiiri
Mitä tulee tuohon hintaan niin se on jo purkupyörän hinta, tuolla parillasataa et nyt muuta saa kuin vaihteiston tai takakummin vanteineen. En tosin myy osina tuota.
Pyörä tällähetkellä varattu lauantaiksi pidemmältä tulevalle ostajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751949- 1711690
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691578Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241383Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys981325Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1531021Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017- 991004
Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228846Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,55759