TYTÖILLE!!!

mmclmsogedk oo

tytöt, haittaisiko teitä jos poikaystävällänne olisi silmälasit???

19

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Funnn

ei, kai. :)) mut mieluummi ei ;) mut ei se haittais jos on muuten kiva ja ihana ja söppänä :D

• Tyttö

Ei haittaa ollenkaan. Mun kaikilla ihastuksilla on ollut lasit, ja niin on nykyisellä poikakaverillakin. (Ja niin on minullakin.) Ainut haitta taitaa olla, että jos pussaillessa tähtää huonosti, lasit saattaa osua yhteen. :D

• girlllll

mulla ei ole silmälaseja ja mua ei haittaa yhtään jos pojalla on ne. ja voisin ihastua tai jopa rakastua poikaan jolla on silmälasit. ei silmälasit vaikuta ihastumiseen, rakkaus voi olla sokeaa!

• japsuhkjlo

lasit on enemmänki suloset varsinki aasialaisilla! : 3

• xxxxx

Riippuu ihmisestä. Joillekkin sopii vaan niin pirun hyvin, toisille ei.
      Moni kaveripoikani näyttää jumalattoman hyvältä laseissa... :)

Laseilla ei todellakaan siis ole merkitystä, kunhan ne passaa naamaan.

• itse ainakin oon huomannu kuolaavani enemmän silmälasipäisten perään... kunhan lasit sopii ja on tyylikkäät ! :)

• vapaudenkaipuu.

Ei haittaisi. Mielummin silmälasipäinen jätkä ku sellanen idiootti joka on käytännössä sokea, mutta ei naisten takia käytä laseja. Lasit saa niin helposti näyttää hyvältä, jos ettii oikeenlaiset.

• tyttölöit955

Sillä on :P on mullaki mut en käytä niitä usei. Se käyttää niitä aina, sen lasit suurentaa sen silmiä iha hirveesti, ja se ei haluis pitää laseja, joten se valittee aina sellaset 'hengettömät' eli ohuet sangat jne. Ja NE EI SOVI SILLE!! sillon pikkuveli jolla on kans lasit, mustat paksut, jollaset sopis mun poikaystävällekki mun mielestä.....ja munki omat on sellaset mustat paksut.

• no tuota..

Ei haittaa kunhan lasit sopii ja näyttää ihan hyvältä. Ite en tykkää sellasist ohutsankasist laseist (ainakaan pojilla)...

• tyttölöit955

en minäkää tykkää^ :

• Hesalainen?!

Ei haittaa ! ;) Joillekkin jopa sopii lasit (y)

• 16v tyttö

mitä se haittais? ulkonäköasiat ei oo tärkeitä.

• olenkohan söpö

Siis miten ihmeessä silmälasit vois jotenki haitata? Olis vähän sama kun joku kysyis että haittaako jos pojalla on sukat jalassa. :D ittelläni on silmälasit ja oon ihastunut elämässäni kaks kertaa kunnolla, kummallakin kerralla silmälasipäiseen poikaan. Eli ainakaan mua ei rillit haittaa yhtään!

• Juuh...

Ei silmälasit haittaa :) Itsellänikin on lasit joten enpä kai oikein voisikaan vaatia, ettei toisella ole laseja :P Itse asiassa joillekin lasit sopivat todella hyvin.

• Typykkä♥

Ei tippaakaa :) Hot on hot, mukava on mukava, oli silmälasit tai ei ;p

• hjdjsoeuibrbncidod

eii haittaa yhtää:))

• -.-

öö? ei?

• ghfjghjfgh

Silmälasit on just södet.

• jjjsskj

Vähän paha mennä sanoon, että haittais koska itelläki on ja eihän se kumminkaan siihen luonteeseen vaikuta ja niitten ansiostahan voi olla vaan paremman näkönen. Ettii vaan semmoset mikkä sopii hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      7324
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3496
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3422
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1465
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      50
      1298
    Aihe