Proo-miesten sijoittautuminen

kulku.k.i.k.k.e.l.i.

Miksi proo-miehet tanssipaikoilla naistenhaun alkaessa usein vetäytyvät hieman syrjemmälle ?

Onko pelko perseessä että joutuu parketille jonkun mummon hyväksikäyttämäksi ?

24

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppprprp

Osaan vakiot ja lattarit. Olipa haku mikä hyvänsä, en ole hyökyaallossa.

• Näin se vaan menee

Kaikkien ei tarvitse tanssia kaikkien kanssa, joten älä jaksa. Kulkukikkeli on hyvä vaan ja on tyrkyllä niin maan vimmatusti ja tanssittaa kaikki mummont :D

• Hilkka1945

Asenteessasi on parantamisen varaa.

• Näin se vaan menee
        Hilkka1945 kirjoitti:

Asenteessasi on parantamisen varaa.

Aivan sama. Puhun asiaa. Näin se vaan menee.

• Eturivistö läpi käyt

Hyökyaalto pelottaa,haluan itse valita ketä haen tanssimaan,on turhaa
      ajan tuhlausta tanssia naisenkanssa josta en saa petiseuraa.
      Pääsiäisenä suunnistan Lapualle katselemaan olisko sopivaa naista
      tarjolla tyrkkyrivissä takana.

• hmm....

No, löytyikö Lapualta jotain? Miten luulet että juuri Lapua on Se autuuden paikka?

• Valitsen itte

Olen itse hyvä tanssija ja olen kyllästynyt tanssittamaan naisia, joiden tanssitaito ei ole edes välttävä.
      Kokeneena tanssijana näen kyllä heti katselemalla kuka osaa tanssia ja jopa kuka on saanut tanssiopetusta.
      Haluan itse valita kenen kanssa tanssin mitkäkin tanssit.
      Olen yrittänyt olla kohtelias ja tanssinut kaikki haut ja käyttäytynyt kuten etikettiin kuuluu.
      Ensiis osaa antaa pakkeja koska se on aina epäkohteliasta siksi vetäydyn usein sivummalle ja odottelen,että pääsen itse hakemaan haluamiani tanssitettavia.

• 10

Nuin se homma menee, vähän sama kun on radalla tottunut luotsaamaan kunnon urheiluautoa jonka jokaisen liikkeen ykseyden omaan kehoonsa tuntee, niin ei se enää anjoviksella ajelut kiinnosta.

Tanssimaailmassa tätä totuutta on jostain kumman syystä vaikea myöntää.

• lullalle

Kyllä. Juuri se siinä etoo, että kaikenmaailman humppalullat tuppaa seuraan.

• molemminpuolista

Sama se on meillä naisilla, kun kaikenmaailman humppaheikit tulee hakemaan ja tuppaa seuraan.

• Faktaa!
        molemminpuolista kirjoitti:

Sama se on meillä naisilla, kun kaikenmaailman humppaheikit tulee hakemaan ja tuppaa seuraan.

Muuta osaavilla miehillä on varaa hieman raakata meitä daameja, kun meissä on valinnan varaa. Näin se vaan menee.

• tosi faktaa
        Faktaa! kirjoitti:

Muuta osaavilla miehillä on varaa hieman raakata meitä daameja, kun meissä on valinnan varaa. Näin se vaan menee.

Samahan se on meillä naisilla, aivan yhtä hyvin voimme valkata miehiä. Myös meissä on osaavia naisia.

• Lisää faktaa!
        tosi faktaa kirjoitti:

Samahan se on meillä naisilla, aivan yhtä hyvin voimme valkata miehiä. Myös meissä on osaavia naisia.

Oisko meitä naisia pikkuisen enempi lavoilla..? Osaaviakin on siis enempi, joten silloin menee raakaamisen puolelle, jolloin ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat toki vaikuttaa muutenkin. Näin se vaan menee, muuta voi yrittää väittää. Miehillä on enempi varaa valita. Eivät edes ehdi tanssittaa kaikkia taitavia naisia. Valkkaavat mieltymystensä mukaan mikä heille sallittaneen.

• tatu
        Lisää faktaa! kirjoitti:

Oisko meitä naisia pikkuisen enempi lavoilla..? Osaaviakin on siis enempi, joten silloin menee raakaamisen puolelle, jolloin ulkoiset ominaisuudet vaikuttavat toki vaikuttaa muutenkin. Näin se vaan menee, muuta voi yrittää väittää. Miehillä on enempi varaa valita. Eivät edes ehdi tanssittaa kaikkia taitavia naisia. Valkkaavat mieltymystensä mukaan mikä heille sallittaneen.

No, mun rooli on just tuo vetäytyminen ja valkkaaminen. Näin se vaan on. Ei se nyt aina niin hauskaakaan ole. Mielellään sitä tanssisi vaan, mutta kun ei, niin ei...

Tähän tää on mennyt. Miks piti opetellakaan tanssimaan ja miks pitää edelleen käydä kaikenmaailman kursseja, mitä hittoa, antais olla vaan...

Mutta kun on kerran tai muutaman päässyt semmoiseen tanssifiilikseen jonkun daamin kanssa, niin sitä sitten tavoittelee, ei kai sille sitten mitään voi.

• epätoivoinen89

Onko Truhumppis kadonnut?

• Vihje

epätoivoinen89 hanki elämä

• epätoivoinen89
        Vihje kirjoitti:

epätoivoinen89 hanki elämä

Miten Truhumppis sijoittautuu naistenhaun aikana ?

• Tsufe

Hyvät tanssijat, niin miehet kuin naisetkin viihtyvät usein kahvilassa naisten- tai sekahaun aikana, sillä heitä haetaan (ja he itse voivat tehdä hakuja) sieltäkin. Myös suosituimmat tanssijat haluavat välillä lepuuttaa jalkojaan. Suotakoon se heille.

Hyvin jännä muuten tuo kikkeli-nimimerkkisi. Minne se kikkelisi sinua kuljettaa?

• Syrjästähyvä

Mitä ihmettä kyselet itsesi sijoittumisesta,? Tiedäthän tuon itsekkin. Tosi on että pelko on että joutuu jonkun mummon hyökkäyksen kohteeksi.Kun joskus tanssinut niin he haluaa "OPETELLA " tanssimaan ja siksi hakevat.

Törkeää tanssipaikalla...

• Tottakai

Kysymys ei ole siitä, että kerran joutuu tanssimaan taviksen kanssa, mutta jos yhden kanssa suostuu, tulee koko mummorivi perässä.

Ja tottakai nuoret kauniit kehityskelpoiset naiset saa hakea.

• Kysymys kk:lle

"Onko pelko perseessä että joutuu parketille jonkun mummon hyväksikäyttämäksi ? "

- vastaat hyvin omaan kysymykseesi. Itsesuojeluvaisto on hyvä ominaisuus, ei tule niin helposti pelkoa peffaan. Pitäisikö sinun mielestä olla hyväksikäytettävänä?

• menageatroi

Mummot voi joskus yllättää, ja ollakin tosi ihania, kannattaa kokeilla!

• Aikavalita

He ovat "yllättäneet" joka kerta! Kyntävää kytkyttelyä kuin loukuvassa resinassa. Siis tanssin yritys. Siitä nyt vain on ihanuus kaukana.
        Miksiköhän he oikein tunkee nuorten miesten ja nuorempien tanssitaitoisten kaverien hakemiseen. Niin hyvin ovat tietoisia kuinka taitotanssijat halua kaltaistaisensa pairin haettavakseen /haetuksi jotta voisi tanssi tasollaan ja viihtyä tanssipaikalla.

Mummot sen tiettä mutta opettelisivat tanssimiaan skeä että ovat vastaavuus tasolla!

• Mummumm
        Aikavalita kirjoitti:

He ovat "yllättäneet" joka kerta! Kyntävää kytkyttelyä kuin loukuvassa resinassa. Siis tanssin yritys. Siitä nyt vain on ihanuus kaukana.
        Miksiköhän he oikein tunkee nuorten miesten ja nuorempien tanssitaitoisten kaverien hakemiseen. Niin hyvin ovat tietoisia kuinka taitotanssijat halua kaltaistaisensa pairin haettavakseen /haetuksi jotta voisi tanssi tasollaan ja viihtyä tanssipaikalla.

Mummot sen tiettä mutta opettelisivat tanssimiaan skeä että ovat vastaavuus tasolla!

Mulle sattui kerran Ruusussa sellainen tapaus:
        Hoikka keski-ikäinen nainen tuli hakemaan ja kun aloitettiin tanssi niin heti tunsin, että tämähän liikkuu keveästi kuin höyhen ja aivan viennin mukaan.
        Pidensin askelta ja aloin tanssia 2:lle , hän seurasi vaivatta.
        Tein oik kään alun ja vetäsin neljä pivottia.. Naisen ylävartalon ja pään asento kertoi koko homman... kilpatanssija ilman muuta.
        Keskusteltuamme hän kertoi tanssineensa aikoinaan kilpaa miesvainajansa kanssa
        Tanssimme paljon sinä iltana ja kokeilimme kaikenlaista.
        Oli pitkästä aikaa mielenkiintoinen tanssi-ilta minullekin, vaikka meillä oli kyllä ikäeroa.
        Ettäs tämmönenkin miellyttävä tapaus voi sattua " mummon" kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      80
      4424
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3150
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2638
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2332
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2036
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe