Brooklyn hotelli ?

13

Näitä hotellijuttuja aina vaan . . .eli haluaisin mielelläni kuulla kokemuksianne Brooklynin puolella olevista hotelleista. Nimiä tiskiin, kiitos : ) Hyvä metroyhteys Manhattanille olisi tietenkin ehdoton edellytys. Ja matkakin tietty mahdollisimman lyhyt. Nuo Manhattanin hotellihinnat, kun ovat yksin matkustavalle aina yhtä järkyttävä kokemus. Jospa kokeilisin Brooklynissä yöpymistä tällä kertaa . . . Vai onko siellä edullisempaa ? Kiitos vinkeistä etukäteen

5

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

Näistä olen lukenut positiivia kommentteja

Super 8 Park Slope www.super8.com
      NU Hotel http://www.nuhotelbrooklyn.com/

Eivät kuitenkaan ole välttämättä sen halvempia kuin vastaavat Manhattanin hotellit. Jos olet lähdössä esim syksyllä, on se kallista aikaa hotellien suhteen. Tammi-maaliskuu ja heinä-elokuu ovat edullisempia.

Queensin puolella Long Island Cityssä on myös hotelleja hyvien yhteyksien päässä Manhattanilta. Voit kokeilla myös Pricelinen name your own price-varausta, jota ei kuitenkaan voi perua tai muuttaa. Itse käytän aina Pricelinea. Keskusteluja Pricelinesta löytyy tältä palstalta, kun kelaat keskusteluja alaspäin tai käytä keskusteluhakua palstan oikeassa yläkulmassa.

• patuvaan
      • 1+7

Kiitos vinkeistänne. Tuohon Long Islandiin "ihastuin", sieltä on lyhyempi matka ylä- ja keski Manhattanille. Mutta näytääpä siltä, että muutkin ovat saman keksineet : matkani on vasta ensi vuoden helmikuussa ja siitä huolimatta esim. tuo Country Inn on loppuunmyyty : (
        Vinkkinä Manhattanilla edullista hotellia hakeville, törmäsin Lola-hotelliin (entinen thirty thirty), joka on remontoitu ja hinnat ihan(an) kohtuullisia, ainakin helmikuussa.
        Mutta vielähän tässä on aikaa surffailla ja hakea erilaisia vaihtoehtoja.

• Le Jolie1

Le Jolie.

Lyhyt metromatka manhattanille. Jos haluutte näkö-alahuoneen, niin pitää pyytää yli 5 krs. Muuten ei näy.

ollaan nyt 3 kertaa oltu ko.hotlassa ja ei moittimista. Varsinkin kun tietää mitä tilaa..........

• matkailija-x

1 7; tarkkaile tilannetta myöhemmin. Monet hotellit/varatuspalvelut eivät ota varauksia vielä näin aikaisin ensi vuoden helmikuulle, siksi saattaa näyttää "varattua".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe