En meinaa päästä eroon yösyötöstä...siis kun vauva menee nukkumaan n.klo;21 ja itse valvon vielä jonku aikaa ja kun menen itse nukkumaan niin syötän vauvan sitä ennen.ja jos herään yöllä vauvan pyörimisiin niin annan ruokaa...musta vaan tuntuu NIIN pahalta kun vauvan tarvii itkeä ruokansa eteen.olen puhunut neuvolassa mutta eipä siellä muuta tehty kun naureskeltiin ja sanottiin mun olevan ylihuolehtiva.tiedän,ettei tästä tavasta hyvää seuraa!! muutenkin tuntuu että olen liian huolestunut vauvani voinnista.miten pääsen tästä tavasta eroon?
Yösyöttöä vaikkei vauva pyydä
5
256
Vastaukset
- selvennystä kiitooooos..
helpottaisi, jos kertoisit nyt aluksi minkä ikäisestä vauvasta on kyse.. On eri asia onko vauva 2, 6, 12 vai 18 kuukauden ikäinen............
- Hysteria
5kk
- eläturhaan!
Jos vauva kasvaa hyvin ja syö kylläseksi niin älä herätä syömään. Jos vauva on levoton ja kieriskelee niin silloin syöttäisin jos et silloin itse pysty nukkumaan ja vauva nukkuu paremmin syönnin jälkeen.
Mutta älä ihmeessä syötä kun itse menet nukkumaan! Jos syötät "turhaan" yöllä niin yösyömisestä tulee tapa ja myöheemin niistä on vaikea päästä eroon! 6kk ikäinen normaalipainoinen ja terve vauva ei tarvitse enää yöllä ruokaa ja ne voi sitten totutella hiljalleen pois, varsinkin jos syö kiinteitä hyvin!
Omasta kokemuksesta sanoisin että kannattaa unikoulttaa ennenkuin vauva nousee itse sängyssä seisomaan koska silloin on todella vaikea rauhoittaa vauva. Ellei vauva herää saattaa hyvinkin kieriskelyn jälkeen rahoittua takaisin uneen esim tutin tai unirievun kanssa.- Hysteria
Kiitos rohkaisusta!!viime yö menikin ilman yösyöttöä ja poika heräili 7maissa iloisena ja ruoka maistui!
- heps!
Se itku ei satuta lasta, vaan se on merkki äidille, että nyt on nälkä. Yritäpä itse syödä, kun olet umpiunessa, vatsa täynnä. Ihanaa, kun joku tulee herättämään ja tarjoaa kermakakkua!
Lapsen uni häiriintyy, ja nukkumista tarvitaan kasvamiseen. 5 kk lapsi osaa erittäin hyvin ilmaista, milloin sillä on nälkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43713SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933619Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283350Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713332Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 321519
- 321471
- 911393
- 151333