ostin alelaarista battlefield 3 back to karklandin ja en ollu oikein selvillä asiasta ja kotona vasta huomasin et tää on vissiin lisäosa johonkin versioon kun pakkauksessa ei ollu kuin koodi!! mikä battleversio miun pitää hommata vai voiko ladata pelin netistä ja syöttää koodin sitten?? jos voi niin mistä?
back to karkland
bf3
5
122
Vastaukset
- näin se menee
originiin syötät sen tuotekoodin jos sulla bf3.
- bf3
No eipä yllätys yllätys ole!!
- pro hints&tips
bf3 kirjoitti:
No eipä yllätys yllätys ole!!
voit sitte vaikka pyyhkiä sillä koodilla... pölyä kirjahyllystä.
- m31_
harmi kun myöhästyin vastauksen kanssa. citymarketissa oli juuri battlefield 3 alennuksessa 20 eurolla, mutta tarjous loppui eilen. voithan toki säilyttää koodin ja odottaa uusia tarjouskampanjoita.
- siinä
ei luulis olevan kallis http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=2&products_id=53220
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104