ostin alelaarista battlefield 3 back to karklandin ja en ollu oikein selvillä asiasta ja kotona vasta huomasin et tää on vissiin lisäosa johonkin versioon kun pakkauksessa ei ollu kuin koodi!! mikä battleversio miun pitää hommata vai voiko ladata pelin netistä ja syöttää koodin sitten?? jos voi niin mistä?
back to karkland
bf3
5
138
Vastaukset
- näin se menee
originiin syötät sen tuotekoodin jos sulla bf3.
- bf3
No eipä yllätys yllätys ole!!
- pro hints&tips
bf3 kirjoitti:
No eipä yllätys yllätys ole!!
voit sitte vaikka pyyhkiä sillä koodilla... pölyä kirjahyllystä.
- m31_
harmi kun myöhästyin vastauksen kanssa. citymarketissa oli juuri battlefield 3 alennuksessa 20 eurolla, mutta tarjous loppui eilen. voithan toki säilyttää koodin ja odottaa uusia tarjouskampanjoita.
- siinä
ei luulis olevan kallis http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?manufacturers_id=2&products_id=53220
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1106887KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3846533Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653297Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521262832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082430- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351587Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257