Saako mistään enää autoradiota, jossa ei ole CD:tä ei USB:tä eikä muistikorttipaikkaa? Sellainen pitäisi löytää traktoriin, koska muunalaiset eivät oikein traktorikäytössä kestä. Ihan normaali radio käy. Traktorista löytyy standardinmukainen paikka.
Radio traktoriin
9
2429
Vastaukset
- mamamsds
ainut paikka missä voit löytää sellasen kirppari itse kyllä ajattelisin ehdoton ei cd/mp3 mutta usb tai muistikortti paikka haluaisin ja muistikortti tai lyhyt usb tikku täyteen paikalle ja niiden raot tukkoon esim. kuumaliimalla muut raot samalla tukkoon
- r3f34
Siis onnittelut! Noin sekavan tekstin tuottaminen on jo saavutus sinänsä.
- 4453kjgkg
Miksi USB liitännällä olevat mankat ei traktorissa kestäisi? Rivien välistä luettuna cd levyt naarmuuntuisi, muistikortit ja tikut hukkuuvat lian ja paskan keskelle ja meneevät rikki ja jne... Vaikka sillä traktorilla ajetaan esim. paskaa pellolle niin ei sen ohjaamon tarvitse näyttää sille. Suosittelen radiokuulosuojaimia ratkaisuksi. Tuskin hajoaa traktorikäytössä jos työtä ei tehdä omalla päällään.
kyllä pitäis traktorissa kestää samalla lailla kun mitä autossakkin soittimet, kaverin traktorin soittimessa on bluethoot, USB-paikka ja muuta mukavaa
- 11+8
kirpparilta melkein lähtisin katsomaan
- On niitä
King audio esim ja toimii hyvin kylläkin autossa n 55 euroa.
- minä vaan
Jokunen järjestelmä on tullu asennettua traktoriin ja hyvin ne kestää kuhan ne kiinnittää tukevasti. Oli kyse pelkästä soittimen vaihdosta tai tenulle tarkotetusta subi asennuksesta. On ollu vanhaa traktoria ja ihan uutta valmettia mihin on asenneltu. Kuhan soittimenkin pistää kunnolla kiinni niin kyllä se kestää.
- 455566
Kyllä ne kestää. Itellä on kenwoodin autoradio, vahvistin ja 12 tuumane subbarikin vielä. Vaikka kyntö pellolla ajelee ni ei oo menny rikki. :D
- Plöö
Asenna blaukkarin 22 wattinen!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525