Radio traktoriin

radioasentaja

Saako mistään enää autoradiota, jossa ei ole CD:tä ei USB:tä eikä muistikorttipaikkaa? Sellainen pitäisi löytää traktoriin, koska muunalaiset eivät oikein traktorikäytössä kestä. Ihan normaali radio käy. Traktorista löytyy standardinmukainen paikka.

9

2429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamamsds

      ainut paikka missä voit löytää sellasen kirppari itse kyllä ajattelisin ehdoton ei cd/mp3 mutta usb tai muistikortti paikka haluaisin ja muistikortti tai lyhyt usb tikku täyteen paikalle ja niiden raot tukkoon esim. kuumaliimalla muut raot samalla tukkoon

      • r3f34

        Siis onnittelut! Noin sekavan tekstin tuottaminen on jo saavutus sinänsä.


    • 4453kjgkg

      Miksi USB liitännällä olevat mankat ei traktorissa kestäisi? Rivien välistä luettuna cd levyt naarmuuntuisi, muistikortit ja tikut hukkuuvat lian ja paskan keskelle ja meneevät rikki ja jne... Vaikka sillä traktorilla ajetaan esim. paskaa pellolle niin ei sen ohjaamon tarvitse näyttää sille. Suosittelen radiokuulosuojaimia ratkaisuksi. Tuskin hajoaa traktorikäytössä jos työtä ei tehdä omalla päällään.

    • kyllä pitäis traktorissa kestää samalla lailla kun mitä autossakkin soittimet, kaverin traktorin soittimessa on bluethoot, USB-paikka ja muuta mukavaa

    • 11+8

      kirpparilta melkein lähtisin katsomaan

    • On niitä

      King audio esim ja toimii hyvin kylläkin autossa n 55 euroa.

    • minä vaan

      Jokunen järjestelmä on tullu asennettua traktoriin ja hyvin ne kestää kuhan ne kiinnittää tukevasti. Oli kyse pelkästä soittimen vaihdosta tai tenulle tarkotetusta subi asennuksesta. On ollu vanhaa traktoria ja ihan uutta valmettia mihin on asenneltu. Kuhan soittimenkin pistää kunnolla kiinni niin kyllä se kestää.

    • 455566

      Kyllä ne kestää. Itellä on kenwoodin autoradio, vahvistin ja 12 tuumane subbarikin vielä. Vaikka kyntö pellolla ajelee ni ei oo menny rikki. :D

    • Plöö

      Asenna blaukkarin 22 wattinen!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe