Oon katsellut sua joka päivä ikkunasta Kirkkotiellä ollessasi perhoskoiranpentusi kanssa lenkillä ja tullu siihen tulokseen, että sinä ootki ihan vapaa nainen. Mikäli mahtanet lukea näitä palstoja niin kertoisitko oletko mahdollisesti miehen tarpeessa, koska sattui niin kivasti, että nyt olen itsekkin vapailla markkinoilla?
Kiva nainen ja koira ?
25
1131
Vastaukset
- aijaa..
asutsä siinä vihreessä rottelossa, jossa on anteenikin katolla ihan flänässä?
- Irmeli57
Voi ihanuus, kun minä sitten jaksan fanittaa näiden reppanoiden romantikkojen avaamia palstoja. Kumpa edes joku löytäisi täältä haluamansa jonkun. Snif.....
- Pappis nurkalta
Eise ole mikää perhoskoira ku slivahutsu ja seon aikuinen. Näyttää toki pennulta mutta kävelyttäjä on tietääkseni mies, no ennyt varmista mutta kuitenkin.
- Kivimuurin kurkkija
Meinaatko sitä lihavaa punkeroa jolla on jättirotta hihnan päässä ? Ei ole muuten sen oma koira eikä taida olla taluttajakaan houkuttelevimmasta päästä päin.
- Werneri Vattunen
Mää en kestä enään teitä koko kaupungin ripsipiirakan perässäjuoksijoita ! Hiton turvelot ei täällä teitin haluja kukaan noteeraa !! Painukaa sinne ulos huutelemaan vaikka saunanne neliöitä sille hekuman kohteellenenne ja tehkää vaikka lapsia.
- karl meister
Ottaisin ennemmin koiran :)
- Tutustuttaja
Menet sinne ulos norkoilemaan ja kun nainen tulee niin sanot sille heipä hei ja kysyt mistä noin nättejä koiria saa ostaa niin siitä se lähtee ja sitä rataa.
- Berhand Laine
Ootteko muuten pannu merkille miten saman näkösiä nämä koirat ovat omistajiensa kanssa, yhdennäkösyys on hätkähdyttävä varsinki buldogin taluttajilla.
- Finland Svenskt
Se seurustelee, ja arvaappa kenen ? Just aivan nappiin meni.
- Kirkkopolun K***i
Eip muuten seurustele ja komentelee piskiänsä Kirkonmäen suomalaisittain.
- Kepulikaupal yhteen
Ootko muuten aatellu ostaa samanlaisen koiran ? Ostat vaan vastakkaisen sukupuolen hauvelin niin koirat hoitaa asiat järjestykseen tosta vaan.
- Muna toimii aina
Laita muutama maalattu muna pääsiäiskoriin ja kysy häneltä kohteliaasti
haluatko munaa. - Esteri Bunny
Aloittaja voisi kertoa vähän väliaikatietoja miten kuhertelu edistyy.
Vai oletko jänishousu? - Kiva nainen...
ei ole mennyt tästä ja kummastuttaa niin penteleesti, hmmh !
- gsgsdfadsf
Voi että nää viestit on niin ihania : ) En ymmärrä minkälaisia ihmisiä täällä palstalla kirjottelee.. aina niin asiattomia. normaali ihmisistä ei ole tietoakaan. Tsemppiä sulle! :)
- Oli kiva...
Tuollaha tuo näky ryyppäävän kärrynpyörässä.
- Hilutustahna
Nainen olis kiva,koirista en niin välitä.
- Werneri Vattunen
Mitä, jos koklaisit sellasta yllättävää tempausta ja menisit ilosesti kirmaten sanomaan päin näköäet hei mä olen rakastunut suhun tulen palavasti ? Hei ei siihen kuole.
Jk. En sitte malttanukkaan pitää lärviäni kii ;)) - Kerronko tai ei ?
Miksä kiva nainen ja koira ei ole vielä paljastunu ? Kaikkea tyhmää täälä kysellään mutta ei tätä ?? Onko se Carita ????
- Tässä valvoskelen
On nii kiva tää, että kohta halkean :D ;D :D
- Kiinostuin tieto?
Kuka se Carita on ? huu huu sano jotain ? kuka Carita ?
- tane6911
se on mun akkia, jätä rauhaan
- Haluun sinut !
Kiva nainen on takuulla vapaa. Tuolla hän äsken hyppeli kirkkopuistossa ja koira yritti ottaa häntäänsä kiinni. Kumpa kiva nainen vilkaisisi ikkunaani.
- Isku-Jooseppi
Mitä ihmettä sieltä mökistäs kurkit ? Käy viuhahtamassa siinä tiellä niin kyllä takuulla huomaa sut. Kummaa sakkia noissa tönöissä.
- Wentus Miekkonen
Kirkonmäellä on paljon muitakin kivoja vapaita naisia. Laitappas tuulipuku päälle ja lähde kylille lenkille niin yllätyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872