Lukekaa tää!

Tyttö 13w

Siis oon 13w tyttö mua ketuttaa yks tyyppi se uhkailee kertoo mun asiat kuraattorille kun mun perhees ei mene hyvin ja kun yritän sanoa opelle se vaan puolustaa tätä tyyppiä sit se lähettää lappui mis on jotain urpo juttu jaja se yrittää viiä mun besun et mä jäisin yksin. Se valehtelee opettajalle et kiusaan sitä vaik en oo tehny mitään! AUTTAKAA MUA PELOTTAA ET JOS SE KORTOO KURAMOOTTORILLE NIIN JOUDUN SOSSUILLE ;(

5

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksoispisteviivaiivadee

En ymmärrä mitä puhut mutta ES on kova ja black ops

• toimi näin

et sossille jodu, sanot vaan maikalle '' en oo tehny mitään sano mitä sanot ''

ja muista oon huomannu ( ittelläni kokemusta ) et jotkut ns '' pelkää '' maikkoja nii älä pelkää sano suoraa ja jos alkaa vinee vinee vittu takas nii paljo ku lähtee paitsi hävyttömyyksiä ja niitä mitkä ei liity asiaan eli älä sano vaik '' vitn huora mee vittuu'' huonompi vaa mut intät kaiken ja kiistät jos mitään et oo tehny ja eihän se tyttö voi mitää siihe sanoo ko et mitää oo oikeesti tehny mitää... joopsss

( sano vanhemmilles että opettaja hyväksyy perheestä ivaamiseen TÖRKEÄÄ ! )

• eräs lukija

Voi tyttöpieni, että sinun pitää tuollaista peltä vielä sen lisäksi, että on kotona vaikeaa. Jos tuo kielii, niin tuskin kuraattori jonkun kantelun vuoksi alkaa sinua tenttaamaan.
      Näin tuntemattomana sanon sinulle, että sinun pitäsi hakea apua sillä et voi kantaa vastuuta elämsätsäi. Älä ainakaan ala hyysäämään ja holhoamaan vanhempiasi.
      Ei ne sossuta väksin ketään minnekään vie. Auttaa yrittävät. sinulla on oikus elää nuoen ihanaa ja vapaata elämää.

• 6 vuotta kiusattu

Kuule, sinulla on ainakin rohkeutta mennä kouluun, minulla ei ole kun olin ekalla en pystynyt mennä kouluun koska opettaja syrji minua, tokalla en pystynyt mennä kouluun koska kiusattii ja veli sairastui syöpään, kolmannella, jouduin vamaiseen luokkaan missä pojat kiusasi minua ja ahdisteli, nelosen alussa kiusattiin koska laitoin kiusaajani toiseen luokkaan loppuvuodesta vaihdoin koulua,vitosel iha sama juttu kiusattiin koska olin yli vilkas ja pirteä, ja nyt kutosella EX besuni juoruaa koko luokan minua vastaan...... enkä enään vaan uskalla mennä kouluun on niitä sossu ilmotuksii teht parikin kertaa minusta, mutta ei ole tapahtunut mitää. Sä et joudu sossuun sellasen jutun takii

• Tyttö 13w

Voih :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5000
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1570
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1129
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1063
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      987
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      950
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      947
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      852
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      56
      751
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      713
    Aihe