Oon 13.v tyttö, 165,5cm pitkä ja painan 47kg. Kun noita lukuja kattoo nii ajattelee varmaan et mä oon varmaan ihan normaali painonen, mutta kun mä katon itteeni peilistä, näkyy vaan hirveet kasat läskiä. Eikä ne lähe yhtään mihinkään, vaikka syömistäkin oon vähentäny ja käyn lenkillä, teen punnerruksia, kyykkyjä, vatsoja yms. Halisin olla sellanen laiha, mut tuntuu että musta tulee koko ajan vaan läskimpi ja läskimpi.
Antakaa mulle neuvoja miten mä voin laihtua.
Haluan laihtua...
4
130
Vastaukset
- 12v poika :)):)))
Vaikuttaa trollilta, mutta vastaan silti:
Et ole yhtään lihava, eikä sinun varsinkaan tarvitse laihduttaa. Jos sinun pituisesi painaisi 60 kg, niin sitten voisit olla jo huolissasi. Sitäpaisti: painoindeksilaskurin mukaan painoindeksisi on 17.26, eli lievä alipaino! Laihduttaminen kasvuiässä vaarantaa kasvamisen, ja nyt jos jätät syömättä, voit olla aikuisena sellainen lyhyt, jolla on luut ja lihakset huonossa kunnossa.
JA MUISTA: Pojat eivät tykkää alipainoisista tytöistä, itse en ainakaan ikinä koskaan seurustelisi jonkun 165 cm ja 43 kg:n kanssa. Kyllä pitää olla sellainen normaalin kokoinen ja vähän lihaa luun ympärillä. Olet juuri sopivan painoinen. Tsemppiä! - the one
Painosi on enintään sopiva pituisellesi tytölle. Itse olen sinua lyhyempi ja painan enemmän. Saatat kasvaa viellä ikäsi puolesta, jolloin ylimääräiset läskitkin usein lähtevät pois.
- Vasdas
Painoindeksi kertoo sen onko ylipainoinen http://painoindeksi.mobi/
- potari
No älä ramppaa siel mäkissä joka päivä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996053
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774