Mitä ihmettä....!!!???

* Tanssi on iloinen asia, mistä nyrpeä ilme jos joku ei tanssi kuten sinä haluat?

* Ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen, mistä töykeys, joa hakija on eri ikäinen?

* Tahdot olla arvostettu ja pidetty: Se on mahdotonta, ellet itse arvosta ja pidä toisista ihmisistä!

* Tanssi kädenali vaiko syliote? Et ole huonompi kummankaan kannattajana! Molempi parempi. Toinen pelkästään= yksitoikkoisuus

* Et ehkä hallitse kaikkea nyt.. ei haittaa! KUKAAN ei ole hallinnut kaikkea kaikenaikaa.

* Inhoat kursseja? Tuskin kannattaa, sillä tanssimaan oppiminen on verrattavissa lukutaitoon: Voit selvittää asian katsomalla ja matkimalla toisia, mutta mikäli olet oppinut kirjaimet ja osaat yhdistää ne sanoiksi, voit ihan ITSE selvittää tiesi minne tahdot!

ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA!

16

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta

Tuo asenne on itselleen kaikkein miellyttävin ja muutkin hyötyvät siitä, mutta ihmiset pelkäävät tulevansa väärinkohdelluiksi ja alkavat vetämään jotain roolia ja pian kukaan ei osaa olla oma itsensä.

Täällä nimeetömässä tekstimaailmassa näkemykset kärjistyvät ja toisille asiattomuuksien viljely on ainoaa hengenravintoa elämässään.

• nautitaan tanssista

ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA... kumpa tämä toteutuisikin tulevan kesän lavatansseissa. Jokainen meistä tansseihin tulevista maksamme saman pääsymaksun eli jokainen haluaa tanssia sillä tanssitaidolla minkä omaa. Jotkut tanssivat taidolla, joka on hankittu vain tansseissa käymällä( vanhaan malliin.. )toisen ovat halunneet oppia uutta tanssiseuroissa/kursseilla (moni puolistaa tanssiaan). Molemman OK. Suvaitkaa toisianne kanssa ihmiset , antakaa tilaa toisillenne, kyllä me kaikki sovimme samaan paikkaan.. nauttimaan tanssista , toisten seurasta ja kesästä. Tanssin iloa kaikille

• edwhfuwiouifunbiu3n

"Tanssi on iloinen asia, mistä nyrpeä ilme jos joku ei tanssi kuten sinä haluat?"
      -mitä iloista on siinä, että tanssin sellaisen ihmisen kanssa kenen kanssa en halua? Tunteiden näyttäminen on siis väärin?

Ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen, mistä töykeys, joa hakija on eri ikäinen?
      -mistä tulee olettamus, että kaikki ovat arvokkaita? Vaatisi hiemanperusteluja.

"Tahdot olla arvostettu ja pidetty: Se on mahdotonta, ellet itse arvosta ja pidä toisista ihmisistä!"
      -ja perustelu?

*"Tanssi kädenali vaiko syliote? Et ole huonompi kummankaan kannattajana! Molempi parempi. Toinen pelkästään= yksitoikkoisuus"
      -ei ole siis mahdollista nauttia pelkästään toisesta? Lienen siis kummallinen freak-tapaus, koska minun kohdallani se on juurukin niin etten nauti toisesta yhtään, eikä se tunnu minusta 28 tanssivuoden jälkeen yksitoikkoiselta

"Et ehkä hallitse kaikkea nyt.. ei haittaa! KUKAAN ei ole hallinnut kaikkea kaikenaikaa."
      -väittämä sisältää oletuksen, että kaikki haluaisivat oppia koko ajan lisää. On siis varsin täynnä ihmisten lokerointia

"Inhoat kursseja? Tuskin kannattaa, sillä tanssimaan oppiminen on verrattavissa lukutaitoon: Voit selvittää asian katsomalla ja matkimalla toisia, mutta mikäli olet oppinut kirjaimet ja osaat yhdistää ne sanoiksi, voit ihan ITSE selvittää tiesi minne tahdot!"

-sisältää saman oletuksen, että oppimisenhalu olisi jotenkin arvokkaampaa kuin ihan vaa luomuna tanssiminen

ANTAA KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA!
      -nimenomaan. Lopettakaa kaikenlainen määrittely

• Pii on 3.0

.."..Sillä tanssimaan oppiminen on verrattavissa lukutaitoon ,... " -
      Sinäpä sen sanoit , , Tanssitaitoon , ja kaikkeen siihen mukaan kuuluvaan kuuluu myös se kaikenlaisen asiaankuuluvan tanssikäyttäytymisen oppiminen , tanssiakeleet oppii , Heikki Kahilan mukaan, toistamalla askelkuviot - 10,000 kertaa, ja hyvän käytöksen oppii samalla tavalla.
      huono käytöskin on perinnöllistä, usein porukassa opittua, ja viinan huuruisen juhlinnan sävyttämää.
      Sitten , sota- aikana tapahtunut miesväen lavoilta väheneminen, sadantuhannen miehen kaatuminen, ja toisen mokoman vammautuminen , loi lavoillekin , samaten yleensä parinhakuun, sellaisen kilpailumaailman , jossa monet naiset kokivat itsensä arvottomiksi ,jäätyään ilman paria . se on heijastunut naisväen kohteluun vuosikymmeniä.

• Lähden tanssimaan

No joo... Hyvä on sitten..... Saitte ylipuhuttua.
      Minäkin lähden sitten ensi kesänä jollekin lavalle tanssimaan.
      Mikähän olisi hyvä lava jossa olisi hyvät tanssit?
      Eli missähän olisi hyviä tanssitettavia?

• lp

Just niin... Tulethan Paville 18 päivä elämän janoinen? :))

• Mitä suurimmalla todennäköisyydellä tulen! Pavi= kesä ;D)))

Ja sinulle "edwhfuwiouifunbiu3n": ei tätä elämää ihan NOIN tosissaan kannata ottaa. Ja tarkoitan ihan oikeasti sitä että jos lavoilla kaikki olisivat samanikäisiä, näköisiä, tanssisivat täsmälleen samoin askelin, kuvioin ja tyyliin, niin minua ainakin alkaisi pitkästyttää. On tosi ihanaa ja jännittävää tulla ihan uuden erilaisen ihmisen hakemaksi. Aina ei ehkä tanssi ole varsinainen huippusuoritus, toisinaan taas hurmio, mutta joka kerta se on hetki jonkun vierellä, joka taas on musiikin tulkita yhteisellä liikkeellä... Eli pieni, hetken yhteys toisen ihmisen kanssa. Oliko tarpeeksi vaikeasti sanottu? :))) (Joo joo, kyllä ne tututkin on ihana tavata!)

Myös valinnan vapaus olkoot sallittua: Ei tarvitse, ellei taho. Mutta kannattaa olla suvaitseva niitä kohtaan, jotka tahtoo! Minä nimittäin koen arvokkaimpana asiana elämässäni sen, ettei koskaan ole valmis: Minulla on AINA jotain uutta ja jännittävää tiedossa!!

Niin, ja se toisen ihmisen arvostaminen: Itse olen alkanut nähdä elämän aina vaan mukavampana vain sillä, että pyrin löytämään jokaisessa kohtaamassani ihmisessä jotain hyvää. Niin, myös sinä olet arvokas ihmisenä .

Eikä se ole pelkkä väite että ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen. Minulle se on FAKTA.
      :)

• sama. mies.

aikamoista määrittelyä. et pysty perustelemaan miksi juuri sinun elämänasenteesi olisi se oikea. vasta sen jälkeen pystyisit edes teoriassa suosittelemaan sitä muille, esimerkiksi minulle. et siis edes todella ymmärrä tuota mottoasi anna kaikkien kukkien kukkia.

• uuuuuuui

Jos joku joskus kysyy mikä on änkyrä, niin "edwhfuwiouifunbiu3n" on siitä perusmalli.

• KK-Teräs

Maikku tuo on elämää,sinä kyl osaat 101 Pojoa t,kk

• sama ämmä?

Ai se sama M joka aina ihastuu siihen ihanaan mieheen tansseissa. Pettyy. Ja sivuuttaa tämän, kuten muutkin negatiiviset asiat elämässään hihkumalla, että tanssi on iiihhanaa. Peittää sisällään asuvan tyhjiön tanssirutiinilla ja perusteettomalla yltiöpositiivisuudella.

• :D)))
      Kaikilla on myös oikeus mielipiteisiin. Ei minusta, eikä mielipiteistäni ole pakko tykätä muiden. Se on yleensä niin, että sitä elää kuten oikeaksi kokee, minä siis näin: Jos kohtelen toisia, kuten toivon itseäni kohdeltavan, minun on hyvä olla. Se on toiminut minulle, toiset tehkööt, kuten edellinen kirjoittaja, samoin kuten itse oikeaksi kokee.
      Hyvää pääsiäistä !

• alapalo

Minä tykkään Elämänjanon asenteesta. Kumpa saisin oman asenteeni vähän positiivisemmaksi. Enkä vaatisi muilta enkä itseltäni täydellistä .

Hyvää pääsiäistä!

• Kukkaisesti

Elämänjano se vain on , mistä on kyse ! Niin se vain tanssi kuljettaa mieltä kuin .....

Muuta miten tuo otsikon MITÄ IHMETTÄ !!!! tarkoittaa?

Onko noita tähtiaforismejä esiintynyt sitten tanssinyhteydessä vai mistä nuo kumpuaa.
      Voi jos me ei taideta tietää kkään täällä pohjoisessa. Ehkä permpi niin mutta se on varma että ensikesänä saatte vieraaksenne ja tuomme lisäiloisuuden entiseen iloiseen tanssiformaattiinne..:D

• puolesta nolostuu

Aika noloa vastailla omiin kirjoituksiinsa M...

• DC

Nimimerkille "Kukkaisesti": Kannattaisi lukaista tuotoksensa ennen lähettämistä, ettei tulisi pulautettua tuollaista käsittämätöntä hölynpölyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6074
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      97
      3049
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2853
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2115
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe