TYTÖT! Onko hyvät mahdollisuudet teihin?

apuatarvitsen

Eli haluan tietää kuinka hyvät mahdollisuudet sellaisilla perus söpöillä pojilla on,että tytöt kiinnostuvat.Esim minä olen ulkonäöltäni n.7 . Onko siis normaalia että tytöt ihastuvat tämän tasoisiin poikiin?

22

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girlllll

mä en arvioi ulkonäköä numeroilla... luokittelen mieluiten luokkiin; ei hyvän näköinen, normaalin näköinenja hyvän näköinen. eli tarkotit että olet normaalin/ keskiverton näköinen? ei tarvii mikään huippu komea, muttei mikään rumakaan, eiköhän useimmille mene ihan ok näköiset.

• It´s all about you

Luonne on tärkein.

• Mein Cocken

Daz izt ein kakzucker

• asdfgasdfg

No kai kelpais, komeus taso sellanen 75% mutta forever alone taso on jo 7500%

• börbrrr

forever alone taso = RUMUUS taso (%), don't stab yourself babe, ok?

• poika , sinuna vaan sinnikkäästi hakkaisin tattiin

• photoshop girl

ulkonäköön ihastutaan mut luonteeseen rakastutaan

• siiima

Onko vanhempaa ja paskempaa fraasia olemassa?

• ailimee

On vähän vaikea vastata, kun jokainen on ulkonäöltä erilainen.. Mut miksei, mun ihastuksetjarakastukset ei oo koskaan ollu mitään kympin arvosia, koska luonne on tärkein :3

• ChaosMaster

Aina lässytetään että luonne on tärkein, vetäen pressua sen päälle että se ei näytä niin likaiselta. MIES haluaa PIPARIA, NAINEN haluaa PIPOA

• huoh...oikeesti..

en ymmärrä...

• potari
        huoh...oikeesti.. kirjoitti:

en ymmärrä...

Koska olet lissu.

• kauneinmaailmassa

Todellakin ! olen varma että olet hyvin nätti. Mutta täällä sivulla on ulkonäköasteikko! tosi mielenkiintoinen sellainen, en itsekkään uskonut sen mukaan olevani niin kaunis :) Siellä on myös loistavia meikki vinkkejä eri kasvon muotoihin :))! tsekkailkaa ihmees tässä linkki: http://adf.ly/76JsJ

• Lolliii

Ei miehen pidä olla söpö =D LOL

• TYHMELIINI

EI MIEHEN PIDÄ OLLA SÖPÖ!!!! SEHÄN OLIS VAUVA. VAAN KOMEA!!!!! TYHMÄ!!!

• Ihq

asuuko joku komee poika tampereella..oisin melkee 14 v tyttö ilonen... :)

• lissupissis D44

no siis hyi d44, mee roskiin! ;o

• puuma658

asusko joku komia jätkä oulus ite asun rovaniemellä mutta kesällä mä tuun ouluun olen 14v tyttö

• <3

luonne se ratkasee

• tyty96jes

no mä yleensä kiinnostun enemmän just sellasista ei-niin-täydellisen-komeista pojista, koska en oo itekkää mikää missi nii sillee :D ja luonteella on välii tosiaan niinku täs on usein sanottukki XD

• joopajoo...

tai sitten olet se joka ei osaa kauneudenhoitoa suorittaa itselleen. ei täällä maankolkassa missejä olisi ellei kauneudenhoitoa olisi keksitty.
      suomen missi viivi pumpanenkaan ei olisi kaunis jos ei olisi tehnyt kauneudenhoitoa itselleen, tämä vaan sattuu olemaan fakta.
      luulot itsestäsi on tietämättömän höpinöitä.

• 7+ Onhuonoarvosana!

7 Mä oon kaikkien mielest 10

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1556
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1468
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      194
      916
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      115
      802
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      777
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      730
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      704
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60