Eli haluan tietää kuinka hyvät mahdollisuudet sellaisilla perus söpöillä pojilla on,että tytöt kiinnostuvat.Esim minä olen ulkonäöltäni n.7 . Onko siis normaalia että tytöt ihastuvat tämän tasoisiin poikiin?
TYTÖT! Onko hyvät mahdollisuudet teihin?
22
438
Vastaukset
- girlllll
mä en arvioi ulkonäköä numeroilla... luokittelen mieluiten luokkiin; ei hyvän näköinen, normaalin näköinenja hyvän näköinen. eli tarkotit että olet normaalin/ keskiverton näköinen? ei tarvii mikään huippu komea, muttei mikään rumakaan, eiköhän useimmille mene ihan ok näköiset.
- It´s all about you
Luonne on tärkein.
- Mein Cocken
Daz izt ein kakzucker
- asdfgasdfg
No kai kelpais, komeus taso sellanen 75% mutta forever alone taso on jo 7500%
- börbrrr
forever alone taso = RUMUUS taso (%), don't stab yourself babe, ok?
poika , sinuna vaan sinnikkäästi hakkaisin tattiin
- photoshop girl
ulkonäköön ihastutaan mut luonteeseen rakastutaan
- siiima
Onko vanhempaa ja paskempaa fraasia olemassa?
- ailimee
On vähän vaikea vastata, kun jokainen on ulkonäöltä erilainen.. Mut miksei, mun ihastuksetjarakastukset ei oo koskaan ollu mitään kympin arvosia, koska luonne on tärkein :3
- ChaosMaster
Aina lässytetään että luonne on tärkein, vetäen pressua sen päälle että se ei näytä niin likaiselta. MIES haluaa PIPARIA, NAINEN haluaa PIPOA
- huoh...oikeesti..
en ymmärrä...
- potari
huoh...oikeesti.. kirjoitti:
en ymmärrä...
Koska olet lissu.
- kauneinmaailmassa
Todellakin ! olen varma että olet hyvin nätti. Mutta täällä sivulla on ulkonäköasteikko! tosi mielenkiintoinen sellainen, en itsekkään uskonut sen mukaan olevani niin kaunis :) Siellä on myös loistavia meikki vinkkejä eri kasvon muotoihin :))! tsekkailkaa ihmees tässä linkki: http://adf.ly/76JsJ
- Lolliii
Ei miehen pidä olla söpö =D LOL
- TYHMELIINI
EI MIEHEN PIDÄ OLLA SÖPÖ!!!! SEHÄN OLIS VAUVA. VAAN KOMEA!!!!! TYHMÄ!!!
- Ihq
asuuko joku komee poika tampereella..oisin melkee 14 v tyttö ilonen... :)
- lissupissis D44
no siis hyi d44, mee roskiin! ;o
- puuma658
asusko joku komia jätkä oulus ite asun rovaniemellä mutta kesällä mä tuun ouluun olen 14v tyttö
- <3
luonne se ratkasee
- tyty96jes
no mä yleensä kiinnostun enemmän just sellasista ei-niin-täydellisen-komeista pojista, koska en oo itekkää mikää missi nii sillee :D ja luonteella on välii tosiaan niinku täs on usein sanottukki XD
- joopajoo...
tai sitten olet se joka ei osaa kauneudenhoitoa suorittaa itselleen. ei täällä maankolkassa missejä olisi ellei kauneudenhoitoa olisi keksitty.
suomen missi viivi pumpanenkaan ei olisi kaunis jos ei olisi tehnyt kauneudenhoitoa itselleen, tämä vaan sattuu olemaan fakta.
luulot itsestäsi on tietämättömän höpinöitä. - 7+ Onhuonoarvosana!
7 Mä oon kaikkien mielest 10
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12717
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603