Hei!
Olen aloittamassa Tuta DI opinnot TTY:llä ja olen miettinyt myös KTM tutkinnon hankkimista. Miten näiden kahden tutkinnon hankkiminen onnistuu parhaiten mahdollisimman pienessä ajassa? Onko mahdollista esimerkkiksi alkaa suorittamaan KTM:ää kun on lukenut pari vuotta tutalla? Paljonko saa hyvitystä? Onko kenelläkään kokemusta kyseisen yhdistelmän opiskelusta? Onko kannattava työelämän kannalta?
Kiitos vastauksista etukäteen!
Tuta DI:stä KTM:ksi
7
651
Vastaukset
- dimkkk
Mitä etuja luulet saavasi KTM tutkinnon kautta,
DI on aina DI. - mathlab
En tiedä, siksi tämän ketjun aloitinkin. Onko kyseinen yhdistelmä parempi kuin pelkkä di?
- Diplooomi
Ehkä siitä on hyötyä, mikäli tähtää myyntitehtäviin ja toimariksi. Muuten on ajanhukkaa opiskella kaksi tutkintoa. KTM:ksi voi opiskella myöhemminkin.
- 6524652
DI on aina DI. Niin on. Miten tuo perustelee sen että KTM:ää ei tarviaisi? Tietenkin toinen tutkinto on hyödyllinen. Olennaista on se että onko toisesta tutkinnosta saatava hyöty riittävän suuri verrattuna lisääntyneeseen työmäärään.
- Tme
Jos meinaat noita käydä samaan aikaan, niin lue nyt ainakin kandinpaperit ensin tutasta niin voit hakea suoraan kauppikseen maisterivaiheeseen. Muuten joudut istumaan samoja peruskursseja kahteen kertaan, koska Tampereen hieno johtamiskorkeakoulu ei ole kovin joustava noista hyväksiluvuista.
- aaltodi
Joo, jos haluaa tehdä molemmat kannattaa nykyään tehdä vain toisesta kandi, jolloin voi hakea suoraan maisteriohjelmaan. Ovat hyvin samanlaisia tutkintoja (riippuen vähän sivuaine- ja pääainevalinnoista).
Itse valmistun pian tuta-DI:ksi, enkä koe saavani mitään hyötyä KTM tutkinnosta enkä ole sitåä harkinnut koskaan opiskelevani. Siinä on hyvin samat kurssit kuin jo käymäni. - Ehdotelmaa
Tuta-DI ja KTM -yhdistelmästä ei ole kovin paljon hyötyä, sillä molemmat ovat sitä samaa, tosin vain eri puolilta. Parempi voisi olla tuta-DI ja OTM, mutta tuossa yhdistelmässä on kyllä sitten duuniakin, vaikka samaa ulkolukuahan se on kummassakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029