Ufovideo Ruotsista

3kruunua

Veli ja sisko olivat maastoajelulla. Sisko ajoi moottorikelkkaa ja veti pulkkaa jossa veljensä oli kyydissä kuvaamassa. Olivat useasti ennenkin kuvanneet näitä retkiään sun muuta. Tällä kertaa veli huomasikin sitten jotain erikoista ja huuti siskolleen, jotta tämä pysähtyisi, jotta saisi kunnolla kuvattua kohdetta. Sisko ei kuitenkaan kuullut mitään. Veli onnistui kuitenkin tallentamaan kohteen videolle. Videon alussa kohde leijaillee puiden latvojen lähellä, poistuen kuitenkin hetken päästä ripeästi.

Kuvaaja väittää videota kovasti aidoksi.

http://www.ufocasebook.com/2012/swedenvideo.html

29

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ufovideo Ruotsista

siis ei moottorikelkalla vaan mönkijällä.

• dfzgret345

Kannattaako enää mitään videoita linkitellä. Feikkejä syntyy 3d-ohjelmilla.

• 3kruunua

Onhan se kyllä oikeasti vähän siinä ja siinä nykyisellään.

• taasnäitäfeikkejä

Surkea feikki, "ufo" ei loitotessaan "pienene" vaan pysyy samankokoisena vaikka etäisyys kuvaajaan kasvaa, lisäksi videon lopussa "ufo" nousee auringon paisteeseen muta pysyy tummana / varjossa, vaikka videon alkupuolella aurinko heijastuu "ufon" pinnasta.

• 3kruunua

Samat pisti silmään, mutta ufothan kykenevät tunnetusti muuttamaan muotoaan ja sen semmoista...

• (_)*(_)

On kyllä harvinaisen epäuskottavan näköinen ufo-viuhahdus, että liekö tämä nyt sitten kerrankin aito tapaus?

• 3kruunua

Niin ehkä se sitten menisi niin logiikan mukaan :)

• UjoUfo

En tiedä, onko aito vai feikki, mutta mua ihmetyttää, että jos sisarukset monesti harrastaa tätä mönkkäilyä, niin eikö heillä ole sovittuna mitään käsimerkkiä, jolla saa kuskin pysähtymään?
      Tässä videossa poika selostaa, että hän yritti saada huutamalla kuskin pysähtymään. Outoa.

• 3kruunua

Niin, aika surkea tapa viestiä käytössä, mutta ei kai millään tavalla tavatonta. Sovittu vain minne mennään ja pysähdytään ainoastaan jos kuskille tulee siihen syy taikka huomaa perässä olijan tippuneen kyydistä.

• surku sua

Jos sinä olisit istunut tuossa pulkassa, olisitkos muistanut olla rauhallinen ja huitoa opetellusti?
        Kiljahteleminen on luonnollista tuossa tilanteessa, kuten on kuvaaminenkin.

• henkiratto
        surku sua kirjoitti:

Jos sinä olisit istunut tuossa pulkassa, olisitkos muistanut olla rauhallinen ja huitoa opetellusti?
        Kiljahteleminen on luonnollista tuossa tilanteessa, kuten on kuvaaminenkin.

surku suolle

Mä olen jonkun verran, pitkän elämäni aikana ollut sekä etummaisessa liikennevälineessä, että takimmaisessa vehkeessä ja voin vakuuttaa, että mitä tahansa voi sattua, niin täytyy olla käsimerkki, jolla vetovaunun saa nopeasti pysäytettyä.

Voi olla henki kyseessä!

• 3kruunua
    • Hieno video. Käytetty paljon mielikuvitusta videon tekemisessä. Kyllä täytyy sanoa että ruotsalaiset ne osaavat.

• 3kruunua

Kunniaa sinne minne kuuluu, jopa ruotsalaisillekkin.

• 99,naintinain

iha kiva, mut en mä kyl iha noi vaa uso tuohokaa.

näin muute unta ufoist parisee yöt sit. taivaal ol hienoi ufoi ja mä sanoi yhel toisel siin unes, et ei noi ainakaa lentokoneit oo ku tuollai pysähtelevät ja vaihtava suuntaakii iha noi vaa. ne oli hieno väriisiikii. se toine naine siin unes sanoi et ei se mikää ihme vaik ihmiset niit ufoiks luulevatkii, sit se ottiikii pitkän kepin maast ja ojens sen suoraks ylöspäin ja tökkäs parii ufoo. ne olkii vaa jotai tulkärpäsee olosii hyönteisii, mut ku ei tienny kui korkeella ne ol, ja mit ne ol, nii ne men kyl ufoist iha täydest :D

• 3kruunua

Niin, aika pitkältihän ufot ovat uskoon sidottuja.
        Itsekkin olen joskus ufounia nähnyt, mutta ei niistä kannata alkaa mitään sen kummempia tulkintoja tekemään, pelkkiä unia ne on siinä missä muutkin.

• lapsellista touhua
        3kruunua kirjoitti:

Itsekkin olen joskus ufounia nähnyt, mutta ei niistä kannata alkaa mitään sen kummempia tulkintoja tekemään, pelkkiä unia ne on siinä missä muutkin.

Elikkä, sinäkin olet vain uni.
        Ufoja on myös valokuvattu. Ne ovat jättäneet jälkiä.
        No, joo. Eihän sinuakaan ole olemassa. Pelkkä uni.

• DarkNH
        3kruunua kirjoitti:

Unet on unia. Jalat maassa ja mieli matalana. Tunteet rutussa piilotettuina.

Sellaiset unet unet jäävät mieleen eivät ole merkityksettömiä. Mihinkään unikirjaan ei kannata silti luottaa vaan yrittää järkeillä itse mistä moiset symbolit ovat mielesi alitajuntaan painuneet ja sieltä sitten ulos purkautuneet.

Esimerkiksi eilen näin sellaista unta että olin pilvenpiirtäjässä joka oli sortumassa. Täyttä WT.C menoa. Siellä oli myös kavereita. Olimme ylimmässä kerroksessa ja huomasimme katossa reiän. Usko oli kova ja halu pysytellä hengissä. Joten menimme sen reiän alle ja toivoimme että se reikä (siis katto) ei litistäisi meitä kun talo sortuu ihan kohta. Sitten se lähti putoamaan alas ja reikä pysyi vain päämme päällä. Sitten uni loppui tai me kaikki kuoltiin. Ei hätää sillä kohta oltiin jo toisessa unessa tai sitten se äkillinen unesta herääminen katkaisi sen. Painajaista siis.

Mistä tämä siis uni siis johtui? No tietenkin päivän mittaan katsotuista televisioohjelmista joiden lisäksi se peilasi aika kärjistetysti mutta samalla henkilökohtaisesti tämän hetkistä elämäntilannetta. Jäipähän vaan mieleen kummasti.

Eli jos talo sortuu niin mene ylimmän kerroksen savupiippuun tai jotain. Hah hah.

• 3kruunua
        lapsellista touhua kirjoitti:

Elikkä, sinäkin olet vain uni.
        Ufoja on myös valokuvattu. Ne ovat jättäneet jälkiä.
        No, joo. Eihän sinuakaan ole olemassa. Pelkkä uni.

Tulkitsit sanomiseni väärin, saman olisin voinut sanoa vaikka autoista.

• 3kruunua
        DarkNH kirjoitti:

Unet on unia. Jalat maassa ja mieli matalana. Tunteet rutussa piilotettuina.

Sellaiset unet unet jäävät mieleen eivät ole merkityksettömiä. Mihinkään unikirjaan ei kannata silti luottaa vaan yrittää järkeillä itse mistä moiset symbolit ovat mielesi alitajuntaan painuneet ja sieltä sitten ulos purkautuneet.

Esimerkiksi eilen näin sellaista unta että olin pilvenpiirtäjässä joka oli sortumassa. Täyttä WT.C menoa. Siellä oli myös kavereita. Olimme ylimmässä kerroksessa ja huomasimme katossa reiän. Usko oli kova ja halu pysytellä hengissä. Joten menimme sen reiän alle ja toivoimme että se reikä (siis katto) ei litistäisi meitä kun talo sortuu ihan kohta. Sitten se lähti putoamaan alas ja reikä pysyi vain päämme päällä. Sitten uni loppui tai me kaikki kuoltiin. Ei hätää sillä kohta oltiin jo toisessa unessa tai sitten se äkillinen unesta herääminen katkaisi sen. Painajaista siis.

Mistä tämä siis uni siis johtui? No tietenkin päivän mittaan katsotuista televisioohjelmista joiden lisäksi se peilasi aika kärjistetysti mutta samalla henkilökohtaisesti tämän hetkistä elämäntilannetta. Jäipähän vaan mieleen kummasti.

Eli jos talo sortuu niin mene ylimmän kerroksen savupiippuun tai jotain. Hah hah.

Niin, kyllähän päivän tapahtumat siirtyy joskus jossain muodossa uniin ja joskus myöskin nukkuvan ympäristössä parhaillaan tapahtuva.

Tuosta kuolemisesta, niin itse en muista koskaan nähneeni itseni kuolevan unessa, vaan aina herännyt hetkeä ennen ja samaa ovat tuttavatkin tuumanneet. Saattaa siis olla jokseenkin harvinaista nähdä oman kuolemansa unissa.

• 3kruunua

Tunteet käyvät ainakin kuumana.

• Taitaapi olla...
      • 3kruunua

Murrosikä päättyi juuri sopivasti videon kuvaamisen jälkeen. No nyt selvisi sitten sekin miksi en saanut lahjoja viimeksi.

• näinhän sen pitikin

Ja videoiden "laatu" näkyy olevan linjassa tuohon ufovideoon: Yhtä säälittäviä tekeileitä ja räpellöksiä kaikki.

• Suomi=pussi

Ja suomalaiset uskovat vain sekasiittosuuteen. Pylsivät serkkua Ivalosta Hankoniemessä ja tulos: hek-hek-hek-hetkonen. Joku älykääpiökieltäjä.

• Minkä takia tähän pi

Just: Ruotti 1, suomalaiset ajelee kelkalla vaan puita päin... 0. Monesko erä menossa?

• Feikki, mikä feikki

Eiköhän homma tullut selväksi yllä. Sama kaveri tehnyt muitakin pilavideoita.
      Ja olisihan se hupaisaa, että rotu, joka kehittää tekniikan avaruusmatkailuun, ei saisi aikaan kunnollista häivetekniikkaa. Vaan lentävä lautanen pitää ajaa ihmisten lähestyessä videon tapaan puiden taakse piilosille:)
      Jäämme edelleen odottamaan asiallista materiaalia.

• V*tunfeikkaajat

Adobe AfterEffectsin jälkeen UFO-havainnot on moninkertaistuneet kuin myös ufot erottuvat entistä terävempänä aikasempien epäselvien sohjovideoiden sijaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe