karmivat paikat kajaanissa

pelottavaa

Kertokaa kokemuksianne paikoista joissa esim kummittelee tai ovat muuten pelottavia?
Petäisenniskassa on ainakin vanha teurastamo, josta olen kuullut paljon juttuja.

77

18387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SirRobin

Kajaanin kympin paikka aivan tässä keskustassa..aika karmiva paikka! =)

• Niih

Jooh, kympin paikka on tosi karmiva. Mietin vaan, että saisivat jo muuttaa sen nimensä. Muistattekos kuinka kauan kympin paikassa makso olut 10mk? jonkun pari kk...

• matti
        Niih kirjoitti:

Jooh, kympin paikka on tosi karmiva. Mietin vaan, että saisivat jo muuttaa sen nimensä. Muistattekos kuinka kauan kympin paikassa makso olut 10mk? jonkun pari kk...

lisää siitä teurastamosta..

• sissa

kummitus kääntelee taulut vinoon jos suoristat ne.

• amadomio

se tietty huone,missä kummittelee.Jos kävelet kartanohotellin pihalla,sinua seurataan ikkunasta.

• joo-o

paltaniemellä on eräs maitolaituri, jonka luona kummittelee. Yöllä pitää ajaa sen maitolaiturin kohdalle, sammuttaa autosta valot ja istua vähän aikaa hiljaa pimeässä. Sitten kun katsoo taustapeiliin näkee vanhan naisen takapenkillä. Nainen on kuulema joskus kuollut traagisesti kyseisen laiturin kohdalle ja jäänyt kummittelemaan.

• Hjgg

Joo tuo maitolaituri juttu missä kummittelee on paska puhetta oon kokeillu tuota ei mitään näkyny mutta on toinen juttu siellä se oli semmonen oksa kun ajat sen ohi ja katot taakse niin näät hirtetyn naisen siinä oksassa mutta en ole uskaltanut kokeilla

• Reuros

Nyt sekin perkele lopetettiin..jääköhän siihen paikalle nyt vanhat juopot kummittelee ja kyselee missä o kympin paikka!!!

• Tirriäinen

Eli tuolla sosiaali-ja terveydenhuolto-oppilaitokselle (amk). Siellä kuoli joskus opiskelijatyttö ja tarinan mukaan hän jäi sinne kummittelemaan. Siivojat eivät halunneet muiden lähdettyä jäädä yksin töihin. Siivoojien lisäksi monet opettajat olivat havainneet koululla outoja asioita, jos olivat iltaisin töissä.

Joku aika sitten koululla kävi henkitietäjä (vai millähän nimellä häntä kutsutaan) ja hän vapautti kuolleen tytön hengen. Nykyään koululla on hyvä tunne/ilma eikä outoja asioita ole enää tapahtunut.

Luultavasti tytön henki oli jäänyt vangiksi koululle, mutta hän pääsi vapaaksi :)

Aika karmivaa...

• amadomio

Miten tyttö oli kuollut,mitä outoja asioita koululla tapahtui? Tarkenna asiaa,jos tiedät,kiinnostaa tosi paljon

• Beagle
        amadomio kirjoitti:

Miten tyttö oli kuollut,mitä outoja asioita koululla tapahtui? Tarkenna asiaa,jos tiedät,kiinnostaa tosi paljon

Onko nuo muka totta !?

• Tirriäinen
        amadomio kirjoitti:

Tai en muista mitä kaikkia outoja asioita siellä koululla oli tapahtunut. Monilta ihmisiltä olen kuullut asiasta.
        Enkä muista mihin tyttö oli kuollut, olen senkin kyllä joskus kuullut.

Kertokoon joku, joka tietää ja muistaa enemmän tapauksesta.

Mutta nykyään siellä koululla ei enää kummittele, ihmiset saa olla ihan rauhassa ja levollisin mielin :)

• Hui
        Tirriäinen kirjoitti:

Tai en muista mitä kaikkia outoja asioita siellä koululla oli tapahtunut. Monilta ihmisiltä olen kuullut asiasta.

Mutta nykyään siellä koululla ei enää kummittele, ihmiset saa olla ihan rauhassa ja levollisin mielin :)

Kuulema hirtti itsensä jossain kellarissa...

• Minä vaan

Ei se ihan noin mennyt. Olin silloin koulussa Sotella.

• Hhhhhhfff
        Minä vaan kirjoitti:

Ei se ihan noin mennyt. Olin silloin koulussa Sotella.

Miten se meni? Useasti kuullut tarinan...

• Anonyymi
        Tirriäinen kirjoitti:

Kuolikohan hän siihen että tipahti ikkunasta. kävin parin kaverin kanssa siellä mutkiten ja huomasin valkeahameisen tytön jonka kasvoista en saanut selvää kyseesä oli kuiteskin lapsi. Katosi kummalisesti. Kaveri huomasin saman ja tuli olo että häntä ei haluta sinne. Eli vieläkin ilmeisesti kummittelee tai sitten siellä on toinen henki

• Rautatieaseman kummitus

Mene joskus talviyönä rautatieaseman viereen. Siellä nimittäin kummittelee. Kuulemani mukaan työntekijät ovat aina vähintään pareittain töissä, kukaan ei halua jäädä yksin. He myös liikkuvat pareittain myöhäiseen aikaan. Nykyäänhän siellä ei ole työntekijöitä kuin noin puoleen yöhön ja ensimmäiset tulevat noin 5.30 aamulla. Kukaan sitä ei ole nähnyt, mutta kuulemma ilmineeraa itsestään todella hyytävästi...

• creepy

Oletteko kuulleet siitä vanhasta hirttopuusta, joka on siellä paltaniemellä (kun lähdetään ajamaan siitä koululta kohti pappilanniemeä)? Se on se todella paksu puu, jonka oksa haarautuu tien ylle. Se on ollut kuulemani mukaan ennenaikaan 'noitien'hirttopuu, johon vainoharhaiset kyläläiset olivat 'ripustaneet' roikkumaan noidiksi luulemiaan ihmisiä. Kertokaa jos tiedätte enemmän aiheesta.

• siböl

eli tää hirttopuu juttu on ihan totta

• Hbbjj

Joo se on semmonen ku ajat sen ohi yöllä autolla niin siinä oksassa pitäs näkyä hirtetty nainen mutta eipä olla nähty kavereitten kaa ku ohi menty yöllä

• Kummitus

Hetteenmäen kohdalla, entisen Suvantolan asuinalueen puolella, olevassa metsässä on kuulema myös paikka jossa on tapettu ihmisiä.

• Paltaniemellä

Olen kuullut monia tarinoita siitä, että paltaniemellä kummittelee. Kuuleman mukaan siellä pappilantien ihan perällä, jossa on ennen ollut hautausmaa, muttei enää..siellä on jouku pieni uimaranta jossa talvis aikaan saattaa yöllä nähdä pimeässä miehen hiihtävän, jolla ei ole kasvoja..hyi..hyytäviä juttuja..Se on muutenkin tosi karmiva paikka.

• myytinmurtajat

se on se vanha koulu mikä siellä on..eilen käytiin siellä kavereiden kanssa yöllä...aika pelottava paikka kyllä kieltämättä on...

• =======0
        myytinmurtajat kirjoitti:

se on se vanha koulu mikä siellä on..eilen käytiin siellä kavereiden kanssa yöllä...aika pelottava paikka kyllä kieltämättä on...

Onnelantiellä vesilaitoksesta eteenpäin huparille asti kummittelee,kello 24 jälkeen oikein kunnon mörköjä.

• slenderwoman
        Paltaniemellä kirjoitti:

Olen kuullut monia tarinoita siitä, että paltaniemellä kummittelee. Kuuleman mukaan siellä pappilantien ihan perällä, jossa on ennen ollut hautausmaa, muttei enää..siellä on jouku pieni uimaranta jossa talvis aikaan saattaa yöllä nähdä pimeässä miehen hiihtävän, jolla ei ole kasvoja..hyi..hyytäviä juttuja..Se on muutenkin tosi karmiva paikka.

ehkä se on slenderman joka hiihtää..XD

• Carmee

Menkääpä hautausmaalle illan pimetessä. Erityisesti sille vanhalle hautausmaalle ja hiippailkaapa lähelle jokea. Jos ei ala karmimaan, niin johan on! Sitten, kun kävelette sitä siltaa sille vielä vanhemmalle puolelle, niin jo on kumma jos ei ala puntissa tutisemaan! Siellä teille niitä karmeita paikkoja löytyy... Siellä kun tiessäkin saattaa olla pieniä monttuja, niin jo meinaa jalka livetä ilkeästi...

• syyssade

Syksyllä tai miksi myös keväällä vanhalle hautuumaalle,niin saatatte löytää vyöryneitä hautoja joista luut pilkkottaa.Pappilanniemessä on ns."vyöryvä hautausmaa",siellä on ennen aikaan löytynyt oulunjärvestä ja siitä uimarannasta luita ja pääkalloja.

• Totta
        syyssade kirjoitti:

Syksyllä tai miksi myös keväällä vanhalle hautuumaalle,niin saatatte löytää vyöryneitä hautoja joista luut pilkkottaa.Pappilanniemessä on ns."vyöryvä hautausmaa",siellä on ennen aikaan löytynyt oulunjärvestä ja siitä uimarannasta luita ja pääkalloja.

joo, olin kerran uimassa siellä paltaniemellä ja astuin kahlatessani rintaluitten päälle, en eka älynny mikä se oli kun astuin siihen, sit katoin veteen ja siinähän oli ihmisen rintaluut..hyi saakeli..en oo sen jälkeen uinu siinä lähellä kivireunaa..

• ookceee...

Karangan tanssilavalla kummittelee.
      Nääs Huhun mukaan tulipalossa poltettiin elävä olento?
      Siin teil juntit.

• topity

Karangassa kummitteli jo vuosikymmeniäsitten. Usein sain autoni takapenkille prinsesan ja aamulla
        heräsinkin noidan vierestä, satiaiset seuranani.

• hirveä hirviö

Meillä on kuulemma joku hirviö joka aamu. Ukko siitä on sanonut, ite en oo huomannut. Kuulemma ukkoa vastapäätä kahvipöydässä.

• zhacariasts topeöius

Suvantolan vanhassa mylyssä (vastapäätä yhtiötä) on raiskattu ja tapettu 15 vuotias tyttö joskus 70-luvulla.

tytön voi nähdä kuutamo öisin istumassa talon rappusilla ja monesti talon sisältä on ohikulkijat kuulleet tytön nyyhkytystä. kissat eivät uskalla mennä myllyyn vaan sähisevät ulko-ovelle!

• njet komukka
        zhacariasts topeöius kirjoitti:

Suvantolan vanhassa mylyssä (vastapäätä yhtiötä) on raiskattu ja tapettu 15 vuotias tyttö joskus 70-luvulla.

tytön voi nähdä kuutamo öisin istumassa talon rappusilla ja monesti talon sisältä on ohikulkijat kuulleet tytön nyyhkytystä. kissat eivät uskalla mennä myllyyn vaan sähisevät ulko-ovelle!

paskapuhetta, mitään faktaa ei ole.

ainut karmiva paikka oli ennen centrumin aulassa kun siinä päivysti vanhoja kommareita
        jauhamassa paskaa pelien luona. karmiva paskanlemu.

• twetwetewt

Huuhkajanvaara.

• kirjasto,

Lidl, "realisointiliikkeet", Sedun Onnela ympäristöineen varsinkin viikonloppuisin, ....

• H.U.Moristi
        kirjasto, kirjoitti:

Lidl, "realisointiliikkeet", Sedun Onnela ympäristöineen varsinkin viikonloppuisin, ....

Huuhkajanvaarassa on usein tullut iltapimeällä päättömän näköistä joukkoa vastaan, päätä ei näy kellään. Vasta ihan lähellä huomaa, että kysehä onkin uuskajaanilaisista...

• Lohtajalainen

Lohtaja, tummia kummituksia ja pelottavia spurku splörgöjä hamuilee öisin.

• kanisteri

Kätössä kesäöisin voi kuulla vaimeasti helareita huutamassa 87250... pelottavia ovat!

• H.U.moristi

on muute ihan helvetin hyvä biisi:D

• Lohjalainen

Huuhkajanvaara! keskellä kesää päivällä 12-14 aikaan uskaltaa käydä kyseisen paikan rajoilla..... vähänkään pimeämpinä aikoina sinne ei ole asiaa... varastavat kynnetkin jalasta ja vaatteet päältä.. sellaiset varjohaamut joita ei näe pimeässä.

• enkerrafe

Kätössä on aina 99 Skeittipoikia huutelemassa, tai sitte bmx homppeleita

• T-hermo

Taneli yöllä liikkuu baarissa

• ughhh

Huuhkajanvaara,siksi sieltä halutaan pois.Taloja myynnissä paljon eikä kukaan uskalla ostaa taloa Afrikasta.

• Mandariini

Kajaanin Kättö on pelottavin paikka, eräs päivä tulin rauhallisesti autolla Siwaan niin 3 kammottavaa pientä tosi kimeä-äänistä poikaa hyökkäsi pyöriensä kanssa kimppuuni! Varokaa näitä haamuja, ne vaanivat siellä....

• Mandariini.

Ite ihan rauhallisesti ajelin kajaanin kätössä ni joku Heliumsuklaapalli tuli siihe jollai potkulaudalle keskelle tietä, meinasin ajaa päälle, sitte huusivat heliumsuklaapalli äänellä jotain ja sitten pierasin.

• klementiini 1

No jo oot viksu.

• Mandariini^

Kiitän,kiitän.:) toimin esimerkillisesti enkä menettänyt hermojani vaikka vituttikin lievästi, vaan purin agressioni pieraisemalla:D

• ..,.,.,.

siellä nakertajassa siinä seurakuntatalon viereisellä kentällä voi nähdä syksyllä keskellä päivää melkeen koulullisen kummituksia :DDD

• perämela

näinpä kerran etelästä päin ajavan mustan karvasen mörrin polkupyörällä.

luulin että nyt kummitelee mutta se olikin välimuoto !

harmi etten ottanu kiinni ja vieny evoluutionäyttelyyn.

nii-in.

• en tiedä kummittelee

Mikä kummittelee? Näin kerran karhun lammen toisella puolella ja se sai hieman pelkäämään nuotiolla.

• fellaatio

En tiedä kummitteleeko vai mikä oli Suvantolassa vanhan tiilirakennuksen, onko se joku vanha mylly, kohdalla koira tapitti rakennusta ja murisi. Itse tunsin lämpimän tuulahduksen ihmetellessäni. Koiraa en millään olisi saanut kävelemään siltä paikalta pois.. Eilen klo: 21.30 sattui moinen.. Lepakoita ainakin lensi siitä rakennuksesta pois samalla aikaa...

• K M R T

Me oltiin poikien ja tyttö kaverien kanssa siellä,koiras perskeles vainusi meidät.

• lietettähousussa

kerran tuli centrumin eteisessä paska housuun, se oli karmiva paikka

• heemu

Taneli siellä on haamun näköisiä naisia ja miehiä

• Halapaaon

Vihikoirakaa ei uskalla Huuhkajanvaaras kulkee on kaikenlaista kulkijaa hyi sentää
      ilmankos ei mee talotkaan kaupaks saa kohta 700e neliöll ostettua 150m2 talon alkaa sitte olla normi hinnois tääläpäin

• rynderi

Kerro ihmeessä kuka myy talonsa tuohon neliöhintaan? Tuttava möi talonsa tammikuussa sieltä ja sai ihan hyvän hinnan, yli tuplasti tuon ilmoittamasi.

• Saa_muualta_Allekkin

En maksaisi sieltä talolle 700e neliöhintaa.

• suuatana

Tulin justiin Tanelista ööööööööööääääääääääääää kun pierettää kun haamut pellotti meinas housuun tulla pärkkele.

• 13v_hauholaboy

Tässä sitä stoorya :) Eli Lihakunnan teurastamon oikealla puolella "tieltäpäin katsottuna" on rakennus joka on kai entinen mielisairaala lattialla avaimia laboratoorioihin ja jne. Ps elkää menkö huoneeseen missä lukee punaisella 666 meno omalla vastuulla... Ja todellakin paikassa kummittelee ja rutkasti :~|

• Pipipää_on_pipipää

Omassa päässänne teillä kummittelee, ihan normaali avohoidon lieve ilmiö.

• ketkuttelija

Työvoimatoimisto!

• huuuhaaai

Vero toimisto alkaa kummittelee@@###

• Anonyymi

Lähimmät auki olevat verotoimistot ovat Oulussa ja Kuopiossa. Tuskin se Kajaanin suljettu verotoimisto kummittelee...

• Joku kirjoitti, että olisin ollut tavattoman ruma LAPSI eli kummitus vaikka ala-asteen valokuva (Todella mahtava ILOINEN. Lääkärikin sanoi minulle, että TÄYSIN terveet KASVOJEN PIIRTEET ovat minulla) on todella söpö, seksikäs, komea, todella haluttava..dippejä tein lapsena, joka myöskin näkyy ala-asteen valokuvasta, jossa hartiat ovat alaspäin..juuri tätä dipit tekevät hartioille eli tangoilla olin ja ISO kivi roikkui kaulastani alaspäin ISON kiven ollessaan taljalla..kaksi ala-asteen tiukkapeppuista, seksikästä, nättiä, iloista tyttöä TAPPELI valokuvastani, joka tipahti heillä lattialle ja siitä meni lasi rikki, kun REPIVÄT, että kummanko se olisi..minä juoksin äkkiä siihen väliin ja otin sen itselleni ja sanoin tytöille..rauhoittukaa ja antakaa tänne se valokuva ja tyttelit esiintyivät minulle siinä hyvinkin seksikkäästi, että ovatko minun mielestäni tosi nättejä..lähdin silloin valokuvani kanssa muualle..inhotti ja yrjötti silloin, kun lihavat, rumat YÖK!!! vammaisen näköiset ja läskit pojat, finninaamat, pizzanaamat, spurgujen pennut, huumehörhöt, liikkumattomat, kaljapennut, kiljupennut, pontikkapennut, rikolliset, ja y.m. täysturhakkeet kiusasivat minua, kun olin niiiiiin haluttava TOSI seksikkäiden tyttöjen mielestä. Suomi24 Keskustelupalsta on sinänsä myös kummitus ja pelottava paikka...ILOISUUS ja NAURAMINEN poistaa kaiken pahan PISTE.

• ...lisään itse kommentin tästä ala-asteen valokuvastani..siinä on punainen kaulus, kun tytöt tulivat VÄKISIN tekemään fritsuja kaulani täyteen ja hampaatkin oli isketty kaulaani..olin siis syötävissä oleva aurinkoinen SUOMALAINEN poikalapsi heh heh :)

• Texasin moottorisahamurhissa siis elokuvan alussa kaksi SHERIFFIÄ kävelevät kellariin ja yllättäen NAAMIOMIES iskee kimppuun ja tappaa paljain käsin nämä sheriffit..tapahtumaketju tallentui kameraan, joka esitetään OIKEASTI elokuvan alussa eli kellariin johtavat portaat PIMEÄLLÄ oli aikoinaan pelottavaa siten, että siellä voisi olla joku MÖRKÖ?? Tai saattaisi olla vaikka joku TOMMY HEWITIN sukulainen teräaseen kanssa valmistautumassa iskemään ja sitten leikkaa kasvot ja esiintyy eri henkilönä heh heh :)

• Karmivaaa

Työkkärin ovella kun sanoo 3 kertaa työtön ni näkee milloin saa karenssia

• eikiitoskajaani

Lohtaja... varastetaan vaatteetkin päältä!

• Anonyymi

Koutaniemellä on vanhoja rakennuksia joissa kummittelee tiedettävästi. Näissä taloissa on monesti värikäs historia ja väkivaltaa. Yksi paikka minkä voi mainita on koivikko. Oletteko kuulleet t koutaniemen kummituksista?

• Anonyymi

Hammashoitola ja työvoimatoimisto nyt ekana tulee mieleen.

• Anonyymi

Arttu Pulkkisen kämpillä voi näkyä naama ukkoja kun kaljat on loppunut ja deliriumtilat alkaa hiipiä päälle.

• Anonyymi

Vanha lihakunnan talo. Aivan karmea mörskä.

• Anonyymi

Lihakunnan talo on yksityisomistuksessa ja päivittäisessä käytössä. Se ei ole tyhjillään joten sinne ei ole asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihakunnan talo on yksityisomistuksessa ja päivittäisessä käytössä. Se ei ole tyhjillään joten sinne ei ole asiaa.

Aivan karmea mörskä se silti on. En kyllä tuonne suosittele kenenkään menevän, sillä voi olla vaarallistakin, kun kaheleita hiippailee lähimetåssä. Voihan siellä käydä öisin leikkii jännää jos uskaltaa.

• Anonyymi

kokoomuksen kerhotilat kauppakadulla se karmaisevin paikka. Siellä voi näkyä monta vapaamuuraria ja muitakin pimeän puolen henkilöitä.

• Anonyymi

Iloinen köyhä on aina surullinen näky ja saa voimaan pahoin etteivät parempaan pysty vammaisuuden takia.

• Anonyymi

Peeveen tejassi. Täynnä junkkajeita! T. Jockjock

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe