minun tarinani..

my way..-72

täytän ensi kesänä 40 v. sain 13 vuotta sitten tiedon lapsettomuudestani,ja siitä alkoi helvetti. alunperin suunnitelmaani kuului Iso Liuta lapsia. vähintään viisi. olin näin päättänyt. silloin ajateltiin ihanan mieheni kanssa että antaa tulla jos tulee. meni vuosia ilman ehkäisyä. ja ilman tulosta. mieheni kanssa tuli ero. erinäisistä syistä johtuen. no,kului taas pari vuotta. tapasin uuden ukon. mentiin kihloihin,oltiin onnellisia,joo. kunnes 99 ihmettelin miksi kaikki etoi ja paha olo oli kokoajan. lensin varmuuen vuoksi apteekkiin hakemaan testiä ja sepäs näytti plussaa. olin niin onnellinen kun vaan voi olla.kovat kivut alkoivat n.kolmannen kuun alussa. olin kerennyt hankkia vauvalle vaatteita,vaunut,ja kaikki sujui niin hyvin kuin vain voi unelmoida.
samaan aikaan mieheni narsismi nosti päätään ensi kertoja. oltiin ostamassa taloa kaukaa,ei ketään tuttuja tai sukulaisia n. 350 km säteellä.
hän alkoi pitää minua pilkkanaan,ja kertoi kuinka häpesi olla kanssani ymym. kivut paheni ja jouduin sairaalaan.kohdun ulkoinen raskaus,ja oli jo henkikulta vaarassa,oli kasvanut niin suureksi johtimessa. se johdin poistettiin kokonaan.ja toinenkin oli niin rutussa ettei auttanut kuin poistaa osa.
sieltä ohjattiin sitten näihin iki ihaniin ivf hoitoihin :(
siitäkös mieheni ilkamointi sai uutta tulta alleen. olin pohjasakkaa joka ei pysty luojan kiitos lisääntymään ettei tälläsiä enempää tulisi maan päälle. nielin kaiken..koska vauvahaave oli suurin mitä voi olla. tulin sitten eka hoidosta raskaaksi. n.7 vk meni kesken. hoidot jatkuivat.välillä ukko passitti minut aittaan nukkumaan koska sai remuta talossaan josta joka lauta ja naula oli hänen omaisuuttaan.
autosta katosi osia koska oli hänen korjaamansa. en päässyt poiskaan. rahat oli tietysti hänen.minulla ei ollut mitään muuta kuin tuulenhuuhtoma ...
ja kaksi hevosta. niiden kanssa koitin selvitä kaameasta todellisuudesta.muistan kuinka puhuin asioitani jopa hevostytölle,joka oli aivan liian nuori ymmärtämään ,ja silti vaan kiltisti kuunteli..hävettää tosi paljon jälkeenpäin.. no. vuosia taas vierähti,hoidoissa ravasin jatkuvasti. sitten mies ilmoitti että saan jäädä asumaan hänen taloonsa vuokralle ,ja hän ei enää jaksa jatkaa suhdetta.ja minä jäin.yksin puutaloon missä ainoa lämmitys oli puu.se oli todella rankkaa aikaa. (mies sai pian lapsen uuden muijan kanssa)..ja minä jatkoin kitumista lapsettomana.-jatkuu

3

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • my way-72

sitten tapasin ihanan miehen. hän todellakin hurmasi minut.oikea auervaara.. oli tukena ja turvana,oli kauhuissaan kuinka joku noin minua pystyi kohtelemaan. elin seitsemännessä taivaassa. kaikki oli upeaa. kunnes erehdyin ottamaan lapsihaaveen puheeksi. silloin sain kuulla että hän ei koskaan tule lapsia tekemään koska erossa jätti kaksi lasta exälle. hänellä ei ole oikeutta tehdä lapsia enempää kun ei entisiäkään hoida.. jatkoin suhdetta,koitin harrastaa paljon,ja ajattelin,että näin se nyt vaan on tarkoitettu.en saa lapsia. kukaan ei niitä mun kanssa halua koskaan tehdä.olen epäkelpo,vammainen. kelpaan sänkyyn ja keittiöön.lapsen äidiksi en koskaan.
      kului taas aikaa,ja aloin huomaamaan miehessä outoja piirteitä. halusi mennä lastensa kanssa "mummolaan " viikonlopuiksi ymym. ei vaan enää puhunut tai ollut oma itsensä. tein sen mihin en ennen olllut alentunut.tutkin puhelinta.. "ihan millon tarviitte,tulen kotia.muualla asuminen on vaan väliaikaista.kohta ollaan taas yhdessä".. menin aivan sekaisin.soitin "exälle" samantien ja kysyin mit vit viesti tarkoitti? nainen oli ihan sanaton eikä tiennyt kuka olin?vaikka miehen omien sanojen mukaan oli kuulemma kertonut meistä kaiken ..hehehh...no se siitä..koitettiin vielä muutama kuukausi olla yhdessä mutta ei luottamusta enää takaisin saanut.eikä exäkään halunnut takaisin ukkoa ( hahh hyvä sentään ..)
      ja taas muutin poies.kodistani..ja takaisin lähtösijoilleni. siellä elelin itsekseni ja nyt tiesin ettei mulla ole enää mitään mahdollisuuksia.nyt tuli jo ikä vastaan..
      kunnes.. eräänä iltana ystäväni tuli kaukaa katsomaan minua ja mentiin iltaa istumaan ihan vaan lähikuppilaan,ja muistelemaan menneitä.. siellä se seisoi..
      en koskaan ole itseäni tunkenut kellekkään,enkä tehnyt niin nytkään.. vein puhelinnumeroni ja sanoin että jos huvittaa,laittelee viestiä..ja lähdin omaan pöytääni. se viesti johti seuraavan viikon tapaamiseen.huomattiin että meillä oli paljon yhteistä..luonto ja eläimet,ja kaikki keskustelu maan ja taivaan väliltä tuntui helpolta.
      en varmasti koskaan tule enää keheenkään luottamaan mutta tässä suhteessa se on tullut jo aika ilmeistä että tunne on varma ja kummallakaan ei ole ässiä taskussa.. ivf hoitoihin mentiin kun oltiin vajaa vuosi hengailtu.ja heti ekasta tärppäsi.tyttö on nyt 2v. mentiin jatkamaan nyt uudestaan ja passista onnistui,odotan 5 kuulla toista lasta.
      oli se sitten yläkerran herra tai mikä tahansa mikä tän kaiken sai aikaan,olen maailman onnellisin. täytyy sanoa että älkää luovuttako. en kestäisi ajatusta että nyt olisin yksin. syntymäpäivistäni tulee samalla jäähyväisjuhla lapsettomuudelle.
      -lapset ovat koko maailmani-

• Lapsetonmyös

Olet kärsinyt paljon. Ihanaa, että päädyit sitten hyvän miehen kainaloon ja äitiyteen.

• suruvaippa...

Kiitos kun jaoit tarinasi kanssamme. Todellakin ei koskaan saa luovuttaa, tuli kyyneleet silmiin, kun luin elämäntarinasi =) Ja aivan ihanaa, kun olet nyt tilanteessa, jossa Sinulla on lapsi/lapsia ja rakastava mies rinnallasi!
      kaikkea ihanaa elämääsi jatkossakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7622
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      109
      5301
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3536
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      65
      1373
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe