Onko jollain tietoa miten pääsee Bangkokista Kamputsean Phnom Penhiin?
Ja sieltä jatko Vietnamiin Ho Tsi Minhiin?
Ajatus oli käyttää linja-autoa/junaa. Ja mitä nämä siirtymät maksavat?
Bangkokista Kamputsean Phnom Penhiin
3
498
Vastaukset
- perrtiPekkalanPera
Moikka!
Kannattaa käyttää Taxia. Bussillakin pääsee toki, mutta Taxin hinta sekä matkustusmukavuus on viiden euron lisän arvoista.
Lentokentältä Kannattaa mennä ensin taxilla esim bangkokiin, lentokentän taxeilla on kalliimmat hinnat joku verojuttu.
Hinnat vaihtelevat varmaan 500bht-3000bht välillä, neuvottelukysymys.
Viisumit saa hommattua rajalla, jos ei ole ennestään 20-25€ hintaan sekä kaikista kaupungeista Thaimaassa, hakemus vie 6h-1pvä.
Welcome :) - Pehn Chi
Kamputseaan et pääse kuin aikakoneella, Pol Potin aika oli ja meni jo - onneksi.
Phnom Penhiin pääsee taksilla, bussilla tai lentäen. Bussit ovat halpoja, siistejä ja niissä on vessa. Lentäen matka maksaa alle 100 euroa ja kestää 45 minuuttia, joka menee lounasta syöden; minusta paras vaihtoehto.
Phnom Pehnistä Ho Chi Minh Cityyn kannattaa mennä yöbussilla tai jos aikaa riittää jokilaivalla. - kampot
Mä kans suosittelen lentämään Bangkok-Phnom Penh välin. AirAsialla pääsee kohtuuhintaan.
Busseista kannattaa valita kansainvälinen bussi (khao san roadilta kehotetaan välttämään lippujen ostamista), joka odottelee rajamuodollisuuksien ajan. Ei tarvitse säätää eri tuk-tuk-kuskien kanssa ja tingata hinnoista.
JOS menet Bangkokista bussilla, niin mene junalla(skytrain) lentokentältä keskustaan (maksaa n. euron). Vältyt tietulleilta ja ruuhkilta. Junilla ja metroilla on kätevä liikkua ja linjakartoista kyllä selviää helposti, missä jäädä pois.
Phnom Pehnistä eteenpäin menisin kyllä ehkä ennemmin ihan päiväbussilla. Kaverin kokemus yöbussista oli aika jäätävä :/
Jokilaiva ois varmaan hieno kokemus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810297Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174301Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323596Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1062954Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352162Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142150Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501587FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01371Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu751208Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145