Elikkäs hakisin Tiimiini Lisää alottelevia Airsoftiaa miksei myös kokeneitakin, kokemusta löytyy 12 vuoden takaa. Tiimiini kuuluu 15-16 pelaajaa tällä hetkellä. Ikäluokitus on 15-25 v. A.S.T Black wolfs, jep mä tiedän nimi ei oo kauheen hyvä mut aika perus :D harrastus mielessä toki ollaan liikenteessä, eikä niin tosissaan oteta . Mutta kovia pelejä ollaan saatu aikaseks, sekä erittäin hyviä. osaavia pelaajia siis ja alotteloita tampereen suunnilta ikäluokalta 15-25 v. Pistelkäähän viestiä, jos kiinnostaa.
Haettas Tampereen tiimiin jäseniä
5
157
Vastaukset
- 4 vuotta softannut
missä päin pelaatte asun ylöjärvellä joten kuljetus voi olla ongelma
Pelataan pitkin tamperetta, esim hylätyllä tulitikkutehtaalla, hervannassa, kalkun vallihaudoilla, sekä missä tahansa missä on mahdollisuus pelata. Eiköhän kuljetus onnistu =) 3 ihmisellä autot käytös =)
jezze__89 kirjoitti:
Pelataan pitkin tamperetta, esim hylätyllä tulitikkutehtaalla, hervannassa, kalkun vallihaudoilla, sekä missä tahansa missä on mahdollisuus pelata. Eiköhän kuljetus onnistu =) 3 ihmisellä autot käytös =)
Lisäile faceen löydyn nimellä Jesse Holm Softi vermeet oletus kuvassa päällä
- Anonyymi
Minä voisin tullä siihen tiimin. Jos hyväksytte mua mutta mistä voinn osra kaikki tarvikkeet
- Anonyymi
Minä vois liitty siihen tiimi jos hyväksytte minua mutta mistä voin osra tarvikeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422782Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492538- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482084- 251723
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441490
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196