Elikkäs hakisin Tiimiini Lisää alottelevia Airsoftiaa miksei myös kokeneitakin, kokemusta löytyy 12 vuoden takaa. Tiimiini kuuluu 15-16 pelaajaa tällä hetkellä. Ikäluokitus on 15-25 v. A.S.T Black wolfs, jep mä tiedän nimi ei oo kauheen hyvä mut aika perus :D harrastus mielessä toki ollaan liikenteessä, eikä niin tosissaan oteta . Mutta kovia pelejä ollaan saatu aikaseks, sekä erittäin hyviä. osaavia pelaajia siis ja alotteloita tampereen suunnilta ikäluokalta 15-25 v. Pistelkäähän viestiä, jos kiinnostaa.
Haettas Tampereen tiimiin jäseniä
5
151
Vastaukset
- 4 vuotta softannut
missä päin pelaatte asun ylöjärvellä joten kuljetus voi olla ongelma
Pelataan pitkin tamperetta, esim hylätyllä tulitikkutehtaalla, hervannassa, kalkun vallihaudoilla, sekä missä tahansa missä on mahdollisuus pelata. Eiköhän kuljetus onnistu =) 3 ihmisellä autot käytös =)
jezze__89 kirjoitti:
Pelataan pitkin tamperetta, esim hylätyllä tulitikkutehtaalla, hervannassa, kalkun vallihaudoilla, sekä missä tahansa missä on mahdollisuus pelata. Eiköhän kuljetus onnistu =) 3 ihmisellä autot käytös =)
Lisäile faceen löydyn nimellä Jesse Holm Softi vermeet oletus kuvassa päällä
- Anonyymi
Minä voisin tullä siihen tiimin. Jos hyväksytte mua mutta mistä voinn osra kaikki tarvikkeet
- Anonyymi
Minä vois liitty siihen tiimi jos hyväksytte minua mutta mistä voin osra tarvikeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272075
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221470Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis651169Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111079Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101067- 88952
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681