Homoseksuaalisuus

homopoika65374

Eli minua siis kiusataan siksi koska olen homo! :(
kiusaaminen on esim ) tönimistä, potkimista yms fyysistä kiusaamista.
sitten minua kiusataan samasta aiheesta myös henkisesti esim ( haukkumista , pilkaamista , juoruilua ja yms!
en oikeesti kestä tätä! onko nykysuomessa näin hankala olla avoimesti homoseksuaali??
ei minua ennen oltu kiusattu muutakuin nyt! :(

51

2647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koulukiusattu:(

      Moi, minä en ole homo mutta tiedän miltä sinusta tuntuu, sillä minuakin kiusataan koulussa aina ja väitetään että olen homo vaikka en ole... Anteeksi minulla ei ole mitään vinkkejä koska olen itsekin koulukiusattu ja en tiedä mitä tehdä-

    • homopoika65374

      ongelmana tässä on myös se että minä olen aika "tunnettu" meidän koulussa. en siis tarkoita että olisin jotenki kuuluisa ja kaikki pitäisivät minusta. vaan muuten vain että kaikki tuntee minut. sitä oikeestaan tarkoitin.
      tästä syystä melkein kaikki tietää jo että minua kiusataan ja kiusaajiakin on aika paljon juuri tämän takian :(

      helpoin vaihtoehto olisi vaihtaa koulua jossa kukaan ei tunne minua eikä tiedä minun olevani homo ;(

    • juupajoopa

      no, eti uusia kavereita ja sano että ootteko ottanu huomioon että keskimäärin koulussa on noin 5homoa mutta suurin osa kaapissa

      oot myös henkisesti kehittyneempi ku moni niistä ja rohkeesti uskallaiduit

      ja jostai syyst on huomattu ( ite oon hetero ) mut tytöt tykkää hengaa homon kaa

      koska pystyy puhuu avoimesti ei tarvi pelkää avoimesti ja voitte jutella jätkistä...

      itekki jotenki halveksuin vuosi sitten jos on homoseksuaali

      tiedän hyvin lapsellista mutta yläasteen jälkeen YLEENSÄ siitä aiheesta ei kiusata vaan autetaan

      mut jooh josset jaksa hengaa tyttöjen kaa voit ettii uusi frendei jotka ymmärtää ja hyväksyhy sut

      noh toivottavasti oli apua )=

    • homopoika65374

      olihan tuosta jonkun verran helpotusta tähän arkeen.
      on vaan niin surullista kun kaikki vanhat kaverit ja tutut pitää mua nyt jonain täysin erinä ihmisenä kun kerroin olevani homo! ...vaikka olen edelleen se yks ja sama ihminen.

    • juupajoopa

      nojuuu pidetään peukkja et ihmiset tottuis siihe

      ja tekosi rohkasee ( ehkä ) muitakin tunnustamaan

      nojos sulla on jotai ihan parhait kavereit ni tuskin ne sua on hylänny,

      sun pitää ettii myös lisää tietooo googlesta eikä pelkästään suomi24

      eti apua puhu siitä aikusenkanssa, kyllä ne keinot keksii

      harmi juttu tosiaan joo vielähän tässä barbaareita ollaan

      aikuis-iässä toinen juttu niinkun varmasti tiedät toinen presidentti ehdokas homoseksuaali

      olet ihan yhtä arvokas kun heterot ei voi edes verrata noin

      varmasti on ihmisiä jotka vihaavat homoja, jotkut autoja, jotkut eläimiä, heteroita ymss... kaikkea voi vihata mtta teini-iässä se on vielä aika arka alue ja harva uskaltaa yksin tulla ulos kaapista,....

    • homopoika65374

      ehkä , jos oot uskovainen!!

      • uskovainenhomo...

        määki oon homo mut en uskalla tulla kaapista ulos koska mua kiusataa jo muutenki jtn... Mutta tosiaan toi "homous on syntiä" joo totta mut raamatussa lukee jotai et jumala antaa ihmisille synnit anteeksi jos vaa anteeks pyytää. :Dd


    • 666homo_ok666

      haistakaa vittu noin 99% maailman (ja suomen enimmäkseen) ihmisistä on vähintään 1% bi-seksuaaleja. homoudes ei oo mitää pahaa

      ei sen enempää kuin heteromaisuudessakaan. itelläkin joskus seisoo iha vahingossa kun kattoo (esim:kullia) mutta en silti aio haluttaa suhdetta pojan tai miehen kaa. en pidä itseäni homona mutta bi:taipumuksia minulla on.

    • Vedä-turpaan

      Homoudelle ei oikein voi tehdä mitään, jos on homo niin sit vaan on homo mutta ei se vittu oikeuta sun kiusaamisees!!! Vittu vedä turpaan, se on oikeesti todistettu että yleensä kiusaaminen loppuu jos kunnolla vetelet korville =) Jos ei tehoo niin odota että pelaatte koulun liikuntatunneilla pesäpalloo... ja pesäpallomailalla vähä opetat tavoille XD

    • ei saa kiusata

      seksuaalisuus on aika herkkä asia

      ei minkään takia saa kiusata, ei töniä, ei solvata, ym

    • Voimia!

      Seksuaalisuus on Suomessa vielä aika arka paikka monelle. Etenkin nuorille, sillä oma seksuaalisuus on vasta kehittymässä ja tosiaan voi olla tunteita suuntaan jos toiseenkin. Se, että olet kertonut homoudestasi voi herättää hämmennystä ja sen takia ihmiset käyttäytyvät huonosti, vaikka heillä ei ole siihen mitään oikeutta.

      Voi olla, että ystävilläsi menee hetki asiaa sulatellessa. Todelliset ystävät ovat kyllä ystäviä, vaikka seksuaalinen suuntautumisesi olisi mikä.

      Toivottavasti koulussasi olisi joku aikuinen jolle voisit asiasta kertoa ja että kiusaaminen saataisiin loppumaan.

      Kannattaa katsoa youtubesta Kaikki muuttuu paremmaksi-video
      http://www.youtube.com/watch?v=ZGPwDTzBEpQ&feature=share

      t.Meri Saarinen, erityisnuorisotyönohjaaja, Leppävaaran seurakunta

      • Homorunkku

        Ööö... Eiks Jumala kiellä homouden...


      • Homorunkku kirjoitti:

        Ööö... Eiks Jumala kiellä homouden...

        Ööö... Eihän Jumalaa ole...


    • BI;)

      Mun setä on homo. Ja mun mielestä homot on ystävällisempiä ku heterot ja homous on mun mielestä ihana asia! Itse olen bi-seksuaali.

    • Homotaiei

      Homo tai ei sillä ei ole väliä! Kaikki ovat ihmisiä! Käydään yhdessä taistoon sortamista vastaan!!!! :)

    • onko merkitystä?

      Minusta on hirveän ikävää, kun monet tutut ja vieraat koulussa huutelevat "homo" sanaa ja se repii hermojani! Olen vahvasti sen kannalla että oma seksuaallinen suuntautuminen ei pitäisi olla mikää muotijuttu. Siitä puhutaan kuin se olisi muotia! Se on oma henkilökohtainen asia. Ei kukaan käytävällä huuda "hetero", jote mikä tekee homoudesta erityisen? Säälin hirveästi homoseksuaaleja joilla ei tunnu olevan rauhaa tästä:(
      Miettikää te muut kaksi kertaa ennen kuin huudatte "vitun homo", sillä se voi tuntuua jollakin tai joillakin todella pahalta. Ettehän halua tuoda huonoa oloa toiselle tai saada heille aikaan ikuisia henkisiä haavoja??

    • Ebin

      Pahastutko jos sua haukutaan homoks?

      • gjnrieog

        En oikeastaan ite ainakaan pahoita mieltäni jos haukutaan, mutta se että käytetään sana "homo" haukkumasanana niin siitä pahastun :/ Sama ku joku huutais "V*tun hetero!"


    • Hetero.

      Minä olen sitä mieltä, että ihminen saa olla seksuaaliselta suuntautumiseltaan mikä vain haluaa.Itse olen hetero, mutta en valitsisi kavereitani seksuaalisen suuntautumisen perusteella ja jos joku kavereistani tekisi omalla kohdallani niin, niin hän ei olisi kaverini.
      Te jotka sanotte ettei kannata olla homo: Ihminnen ei voi päättää seksuaalista suuntautumistaan eikä homoissa ole mitään vikaa, mutta homous ei ole heidän oma päätös. Sen he kuitenkin voivat päättää, että ovatko he julkisesti homoja ja keille sen kertovat. Onko välttämättä järkevä kailottaa sitä koko koululle, vai olisiko kenties luotettava ystävä parempi vaihtehto?

    • PikkuSotilas

      Olen itse kokenut saman. Yleinen lähde tälle kiusaamiselle on joko netti tai vanhemmilta opitut tavat nähdä maailmaa. Minua itse kiusattiin koska minulla ei ikinä ollut hetero-suhdetta, vaan tyttöystäviä, mutta se loppu kun oikein kunnolla huusin luokassa vakavana naamana: MÄ OON HOMO. OON YLPEE JA AINAKIN MÄ VOIN OLLA SITÄ MITÄ OLEN! siitä loppu kiusaamisen kohteena minun osa, koska en hävennyt homouttani.

      On tietenkin tullut kristillisiä kommenteja kuin: Raamattu kieltää homouden!...Mutta itse aina vastaan, en loukaakseni vaan itseni puolesta: Jeesuksella oli kaksi isää ja hänestä tuli meidän pelastaja.

      Älä anna periksi, ole ylpeä että olet homo, koska itse oon ylpeä sinusta kun uskallat kirjoittaa tämmöisen nettiin. Oot ihminen, hyvä semmoinen ja uskoakseni myös hyvä persoonallisuus. Älä lannistu vaan ole se mitä olet ylpeydellä.

    • 17 vuotiaspoijka

      Mä oon 17 vuotias homo ja mua haukutaan aina hintiks... ei se haittaa jos kutsuis homoks mutta hintti on haukkumasana!!!!! -.-

    • Heteropoika

      En ymmärrä homoja, miksi edes sanoa että on homo, pitää salassa. Niin vältytään kiusaamiselta.

      • myös homopoika

        musta on tosi väärin ku kaapista tulleita homo kiusataan

        Minua ei ole kiusattu homouteni takia koska kukaan muu kuin minä ei tiedä siitä

        Voimii sulle


    • 20+2

      En kyllä liikuntatuntien lopussa halua mitään homoa suihkuun tuijottelemaan kikkeleitä, HYI.

    • Kaikkien kaveri
    • mahdollinenhomo

      Oon kerran kokeillu erään kaverin kanssa homoseksiä, mutta minkäänlaisia tunteita ei poikia kohtaan ole. TYtöt taas kiinnostaa nautin kylläkin munanimemisestä. Olenko homo?

      • Bi-seksuaali

        Itse en sanoisi homo, mutta ehkäbä bi-seksuaali, kuten olen itsekin=)


    • vfdvfd

      Meidän koulussa on eräs "tunnettu" homoseksuaali. Aina kun joku kiusaa häntä, haluaisin vaan mennä tämän pojan luokse ja halata tätä "Voimia. Oot tosi rohkea ku uskallat olla oma ittes!" Ihailen ihmisä jotka ovat tulleet ulos kaapista. Itse olen tyttö, ja bi-seksuaali, en ole kertonut kellekkään, koska vanhemmat ovat ERITTÄIN homovastasia. Äitikin sano, että inhoaa Niinistöä yli kaiken mutta äänesti vain siksi että Haavistosta ei olisi tullut presidenttiä. Ja kaverit, esittävät avoimia ja hyväksyviä. Vielä nolompaa kuin ihmisten suoraan haukkuminen. Kun puhuttiin politiikasta, ekana kuulin heidän suustaan että "HYI VITTU JOKU HOMO PRESSAKS!!!" Mutta kun joku luokkamme pojista haukkuu toista homoksi, heti tulee niin aikuisia kommentteja tyyliin "on tosi tyhmää haukkua jotakuta homoseksuaaliksi, siism sehän on aivan sama ku haukkuis jotaki heteroks" , ja taas, puhe _suoraan_ jonkun seksuaalisuudesta "HYI VITTU JOKU HOMO" ... Parempi olla kaapissa...

    • poika631

      Mua kans kiusataan olen vai bi-poika.

    • vaihda koulua

      Kyllä nyky maailmassa pitäs ymmärtäää että homot ja bi:t ja lesbot yms yms on täysin normaali asia. Itekki voisin hyvin kuvitella itteni seurustelemaan tytön kanssa enkä näkis asiassa ees mitää hävettävää ja ja siis oon tyttö (Mut 13 eikä kiinnosta ihan vielä seurustelu =) )

    • bi1

      olen itse bi

      • bi1

        ja tykään yhdestä pojasta mutta en tiedä onko hän bi tai homo


    • 476543845385643
    • tytsy19

      Homot on hot ja kiusaaminen on pepusta... :)

    • ultrahetero1

      Ei millään pahalla, mutta homous on sairaus, josta päästään kyllä vielä eroon :(

    • hujohomohomooo

      hei aloituksen tehnyt homo. aloita harrastaan ihan homona taistelulajeja ja sit pätki kiusaajiis ihan homona turpaa!!!!

    • Homo-Bi-Hetero

      Ei mitään väliä onko homo, bi tai hetero. Me kaikki ollaa ihmisiä.

    • q9y80xyq80

      Mun mielestä on hankalaa olla homo nykysuomessa. Mutta sulle 10 Pistettä ja Papukaijamerkki siitä, että uskallat olla avoimesti sellainen, mikä olet. Olen itsekin homo, mutta pidän itseäni enemmän biseksuaalisena. Tämä siis johtuu siitä, koska häpeän sitä että pidän enemmän miehistä. Se on aika ironista, että asia joka on maailman ihanin hävettää ihan vitusti. En tosin haluaisi muuttaa itseäni. Homous on minusta yksi maailman kauneimmista asioista. Olen siis vielä kaapissa. Olen tiennyt olevani homo jo 7 luokalta ja olen nyt lukion viimesellä, että niin. En ole kertonut kenellekään koska juuri ne tärkeimmät ihmiset minun lähipiirissäni ovat sellaisia että ne ei hyväksy homoutta. Kaverillekin yritin kertoa joskus, mutta hän meni aika hämilleen joten sanoin UNOHDA!. Minusta tuntuu myös siltä että jos tulen ulos kaapista mun maailma romahtaa tai menetän kontrollin täydellisesti elämästä.

    • pahin virhe on

      mennä kertomaan joo mä on homo whats up

    • ewfqqqf

      Sääntö numero 1 ala ikäisille homoille: Älä ikinä sano hetero kavereillesi että olet homo, ellet usko että he ymmärtävät. Täys ikäisenä se on helpompaa

    • Näin se o.

      Ne on vaan kateellisia sulle ku osaat olla oma ittes.

    • nojustnäin..

      Miten ei kannattais olla homo.. ei se oo mikään valinta

    • Ylpee susta!

      Saat olla siitä sun homoudesta ylpee hei oikeesti!! :) Läheskään kaikki homot ei uskalla tulla kaapista ulos! :/ Mut sä oot yks niistä rohkeimmista ihmisistä joka uskaltaa myöntää sen! :)))) Nostan sulle hattua! Älä välitä niistä.. Pysy vahvana. Itse puolustaminen tosta tönimisestä on kyl sulle oikeutettua. Mutta älä hakkaa niitä.. En tarkota et olisit hakkaaja. ;) Et varmasti ole, Vaan kunnollinen rohkee poika/mies! Oon oikeesti susta vitsin ylpeeee! :D

      • homopoika1991

        Olen homo kanssa ja kiihotun pojista ja haluan jostain pojast juttu seuraa


    • SoSad

      Voit olla ihan rauhassa Homo, hetero....tai mikä ikinä haluatkaan!!! Sillä ei ole väliä!!! Laki eikä mikään muu päätä rakkaudesta ja seksuaalisuudesta!!! Kaikki ihmiset ovat saman arvoisia oli mikä oli kaikki ovat!!! Tärkeintä että pidät sen mielessäsi!!! Itse olen hetero ja minuakin kiusataan! Mutta vastustan rasismia..teksi mieli tehdä mielen osoitus!! Minusta oli tyhmä juttu kun päätettiin eduskunnassa että homoseksuaalisuutta ei hyvksytä!!! Muista että kaikki eivät ole samanlaisia!!! Jotkut hyväksyvät ihmiset sellaisina kuin he ovat!!! Kuten minä!!

      On ikävää että sinäkin koet kiusaamista, mutta kokemasi avulla voit auttaa muita!!!
      Koska varmana tiedät ettet ole ainoa!!! Voimia

    • saislöytyy111

      Oon hetero, mutta haluaisin olla homo, kun naisten kanssa toimeen tuleminen on niin hankalaa ;))) En oo edes bi! kamalaa.. Saakohan heteron käännettyä homoksi jotenkin, jollain hoidolla?

      • mallasjumppa

        Hyvä on akka tarvitesa jos toruuki toisinasa (muinaissuomalainen tokasu)


    • opksvvittu

      Katsos kun ne on kateellisia kun saat kaikki muijat, koska olet niin komea. ;)
      Muista aina että olet hyvä tuollaisena ja komea vaikka muut jotain muuta väittäisivät. Saat olla ylpeä siitä kuka olet. Erilaisuushan on aina ollut rikkaus ei suinkaan häpeä.
      Ja on todella ikävää että sinua kiusataan sen takia kuka olet. Vaikka sinä olet juuri rohkea kun uskallat myöntää olevasi se mitä olet ja olla oma itsesi ylpeästi.
      Raukkamaista toimintaa kiusata toisia. Mutta voimia koita pärjätä.

    • Ehdottaisin että käännyt kuraattorin tai muun helnkilökunnan puoleen, jos asia vaivaa. Toisaalta sen essiintuominen voi vana pahentaa tilannetta, kiusaajat vain muuttavan tekomuotojaan, jolloin ne voivat siirtyä esim. nettiin tai muualle mikä ei ole näkyvä.

      Mitetit myäs koulun vaihtoa. Itse olen sitä mieltä, että vaikeita asiota ei saisi paeta. Kukaan ei ole myöskään sanonut, että asia uudessakoulussa olisivat sen paremmiin. Silloin saattaa olla vain niin, että kiusaaajat ovat erit. En kuitenkaan tarkoittanut tuolla, että olisit mikään pelkuri, anteeksi jos ymmärrät tämän toisella tavalla.

      Onnea sinulle! Muista ettei mikään ole ikuista, vaan kaikki loppuu aikanaan! Myös kiusaaminen!

    • Anonyymi

      Kaikki kyllä järjestyy mulla on sama tilanne<3

    • Anonyymi

      Voimii<3

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe