Terve ! Tässä Levari, esittelen sinulle minun uuden minecraft serverini nimeltään Roller-Craft ! Tarvittavat pluginit on hieno kaupunki jne spawnit jne ! Taloja voit rakentaa ja jos et löydä hyvää paikkaa kysy admineilta tai rakenna uuteen kaupunkiin ! Admini paikkoja ei ole vapaana tällä hetkellä ! Arvomme joka maanantai kahden tunnin GameModen ! Kolmesta varoituksesta GameMode otetaan pois ! Serveri ei käytä Hamachia ! Ja voitte jakaa serveriä eteenpäin esim Steam, Skype jne ! Joten Tervetuloa Roller-Craftiin ! IP on 80.220.159.88 ! Odotamme sinua suuresti ! Säännöt /rules ja apua saat /help ! Serveri ei ole 24/7 mutta joka päivä päällä, jos ei ole ilmoitan asiasta ! Liity nyt !
Minecraft Serveri NO HAMACHI [Fin,Eng]
Levari98
4
66
Vastaukset
Olisiko Admin / OP Paikkoja auki?
- enää auki?
onko enää auki?
- MineFan
http://minefanit.viuhka.fi/foorumi/Upload/index.php
Suomen johtava minecraft foorumi- TR1ST4N1
Hei, kertoisitko kuka olet minefanista?
Veikkaan etta olet Messi tai BBeta
terveisin, minefanin omistaja
tiituus A.K.A TR1ST4N1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498