Mo oon 12v poika ja haluisin kuula aseen mutta vanhemmat vaan sanoo että katotaan nytte mut ei oo tullu vastausta. Haluisin semmosen jousiviritteisen m4a1 proairsoftista 69e mut se on niitten mielest viel vähä liikaa mutmä haluun vaan sen aseen ja aion säästää ite rahat siihen mutta pitäis vielä saada lupa siihen koska ei olis hauskaa ostaa sitä ilman lupaa... Auttakaa!
Haluisin aseen mutta vanhemmat ei
10
107
Vastaukset
- toivotohvo
kerro niille lajin hyvät puolet ja sano et toi ase on tosi kestävä ettei tartee heti ostaa uutta
- toivotohvo
kerro niille lajin hyvät puolet ja sano et toi ase on tosi kestävä ettei tartee heti ostaa uutta
- ergothergo
mulla sama juttu mutta onnea kuitenki
- Sakke Seikkailija
Vanhemmat ymmärtävät paremmin jos keskustelevat airsoft-järjestön edustajan kanssa. Sieltä saa hyvää tukea.
Mulla oli sama juttu pari vuot sit, nykyään pelaan airsoftii säännöllisesti, sain luvan ostaa aseen kun sanoin että Koulussa kaverit puhuu vaan airsoftista ja niiden airsoft aseista ja että mua vähän kiusataan kun mulla ei ole asetta, sit sanoin että jään kaveriporukasta kun en harrasta airsoftia.
sano porukoilles noin niin voin olla aika varma että saat luvan airsoft aseeseen :)
ps. kannattaa ostaa jousiviritteine pistooli, pienempi, halvempi.- jontsyu
sit voit vaikka vetää munaa suuhu ja harrastaa sitä :))
- adafda
Ostakaa lähes käyttämätön Marui Mpl HopUp ase multa, ostettu proairsoftista ja hintaa oli 89€ mutta lähtee parilla kympillä, turhaa tuolla kaapissa se lojuu kun joku oikeesti vois tarvita. NIin en oo siis kahteen vuoteen softannu ja täällä tuo harrastus loppu yhtä nopeesti kun alkoki... Turhaa menin ostaa asee ku kaverit tiesi jo että ei jatka...
- nettimarkkina
osta käytetty ase esim nettimarkkinasta kirjoita vaan hakuun airsoft ja sieltä löytyy paljon niitä
- Eluveitie!
Siinä vaiheessa kun haluaa vanhempien ostavan sinulle heidän palkkarahoillaan aseen pitää ymmärtää että heidän täytyy myös elättää sinut, joten taloudellinen tilanne ei aina salli sitä.
Ja jos nyt airsoftia olet aloittelemassa niin ei se pelkkä ase riitä, pakollisina tulevat ainakin silmäsuojat ja kuulat vielä kylkeen. - SK2012.1
Sano että ottaa yhteyttä Seikkailijoihin. He kertovat harrastuksesta..
Sakke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770