Olen muutaman viikon tutkinut myyntipalstoja tarkoituksenani hankkia sekarotuinen keskikokoinen / pienehkö koira. Tarjolla on selkeitä pentutehtailun tuotoksia virosta, vanhempien tapaaminen mahdotonta. Tai sitten pyydetään lähemmäs tuhatta euroa, jota en kuitenkaan tahtoisi maksaa, sillä en hyväksy eläimillä rahastamista. Menestyneiden rotukoirien hinnat ymmärrän, kulkevat kisoissa, näyttelyissä jne ja vievät rodunjalostusta eteenpäin.
Jos jollakulla on alta 500 euron hintaisia luovutusikäisiä pentuja alle 20 kg aikuisena painavista roduista tiedossa niin ilmoitelkaapa täällä itsestänne. Hyvä koti olisi tarjolla koko elämäksi. Vaivaa olemme valmiit koiran eteen näkemään esim läpi Suomen katsomaan ja hakemaan, kunhan kyse ei ole rahastuspennutuksesta.
Etsin sekarotuista pentua
4
308
Vastaukset
- pellonpää
Hei,
meille syntyi 5.4 noutajamix / kultaisennoutajan pentuja. Emo painaa 20kg,
mahdollisesti pennuista vähän isompia tai sitten ei. Emo musta rinnassaan ja
tassuissaan valkoista- luonteeltaan kiltti. tottelevainen ja seurallinen. Kultsu isä on kuin "ihmisen mieli". Emo täyttää kesällä 4v, nämä ensimmäiset pennut ja mahdollisesti leikkautan tämän jälkeen. Ei siis olla pentutehtailijoita..
Meille on tärkeää että pennut saavat rakastavan ja harrastavan kodin.
Pentueessa 5 urosta ja 3 narttua. Muutama vielä vapaa, hinta 300e.- Bea
Pellonpää: Voisin olla kiinnostunut näistä pennuista. Laitatko minulle viestiä osoitteeseen ullar 55 @ hotmail . com (ilman välejä).
- Koiraa etsimässä
Mistähän päin maata nämä pennut löytyvät? Laitatko myös minulle viestiä sähköpostiin?
minni1711(at)hotmail.com
- PV
Jos haluat kiltin koiran, joka tulee toimeen lasten, kissojen ja muiden eläinten kanssa, mutta tarvitsee vaivaa näkevän kouluttajan, niin lue Alaskanmalamut/ husky/sakemanni. Eurasta, puh. 0453124954
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971998- 901415
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 49849
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58819- 36812
- 33713