Jos videokameran materiaali on tuota avchd:ta niin mitä se vaatii, että sen saa tavalliselle dvd:lle ja katsottavaksi esim. blu-ray soittimella? Tai ylipäätään että mitä vaihtoehtoja tuollaisen kameran kanssa on?
Vastaukset 4
Ei kannata DVD levylle polttaa full hd materiaalia, jota tuo AVCHD video on, vaan polta video bluray levylle, niin kuvanlaatu säilyy lähes alkuperäisenä. Tai hommaa joku mediatoistin, jolla voit kasella suoraa AVCHD videoita HD televisiosta.
- tietämätön...
No blu-ray poltinta ei ole ja mietein vaan että onko se edes mahdollista se polttaminen dvd:lle ja vielä siten, että niitä voisi vielä myös katsella useimmissa soittimissa? En oikein ole kärryllä tuosta mutta tekniikan maailma kertoi aikoinaan että se on aika hankalaa tuon avchd:n kanssa leikkiminen, mutta siitä artikkelista on jo aikaa pari vuotta...
Pystyy AVCHD videoita polttamaan dvd levylle, tarvitaan joku editointiohjelma. Esimerkiksi Windowsin elokuvatyökalu käy tietääksen siihen hommaan. Tietokone pitää olla uudehko tehokone.
- tietämätön....
digikummi kirjoitti:
Pystyy AVCHD videoita polttamaan dvd levylle, tarvitaan joku editointiohjelma. Esimerkiksi Windowsin elokuvatyökalu käy tietääksen siihen hommaan. Tietokone pitää olla uudehko tehokone.
Entä miten helposti tuon materiaalin saa muutettua dvd-tasoiseksi eli mpeg2-muotoon? Sitten sitä voisi katsoa millä vehkeellä tahansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a456925- 56589
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160573- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä165535Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.232514Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.72477Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20456Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta92445Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187430