Moikka kaikki!
En tiiä onko tämä oikee paikka tälle kysymykselle, mut kysynpä kuitenkin jos joku osaisi auttaa... Tosiaan parin viikon päästä oltais lähdössä synttäreitä viettämään, molemmat 18-vuotiaita, mut ei ihan tiedetä mihin baareihin tällä iällä pääsis. Googlettamalla löytyy monia viestiketjuja tätä koskien, mut monet ovat vanhempia niin ois kiva tietää tuorettakin tietoa...
Keskusta (Helsingistä siis puhun) on täynnä baareja mut suurinpaan osaan ikärajat on korkeemmat... Tällä hetkellä tiiän vaan Alepubin, Baarikärpäsen ja Onnelan, eikä näistä mikään oikeen teinihelvettimaineensa vuoksi innosta.
Etitään myös klubia et pääsis tanssimaan, eli Tornin ja Iguanan kaltaset drinkkimestat voi jättää mainitsematta.Ois kivaa jos joku osais auttaa, on tää vaikeeta kun ei täysi-ikäsenäkään pääse ku murto-osaan paikoista, eikä kaikkien nettisivuilla/ovella sanota edes mikä ikäraja on. Ärsyttävää.
(Ainiin muuten, tiedän, että olemme nuoria ja joidenkin mielestä vielä lapsellisia noloja, jotka eivät osaa käyttäytyä (kuten suurin osa ikäluokastamme...), en jaksaisi kauheasti mitään "menkää kotiinne kasvamaan" tai "örveltäkää teinipellet katuojassa" -paskaa. Kiitos:)
Helsinki K18-baarit
pian18
0
2135
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 113887
- 38775
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52729
- 49629