Uudessa pelissä naarmuja..

ap

Ostin uusia ja käytettyjä pelejä myyvästä liikkeestä PS3 pelin. Sanoivat sitä uudeksi, eivätkä suostuneet näyttämään levyn takaosaa (kotelo näytti kovia kokeneelta). Muutenkin kyseisessä liikkeessä on erittäin vaikeaa nähdä minkäkuntoisen levyn on saamassa kun eivät halua näyttää jostain syystä.. Takaosassa on kuitenkin naarmuja, onko yleistä 'uusien' pelien kohdalla?

13

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkimerkki321123213

Osta pelis ulkomailta!!! Näissä peliliikkeissä hinnat menee jo ihan korkeiksi!!! Joo ihan hullua tää koko elämä huhhuh!!!

• Puolenkuunpelit

Suositelisin käymään Puolenkuun pelit verkko kaupassa itse olen ostanut sieltä monia pelejä ja todella halvalla! Käytetyt pelitkin ovat hyvässä kunnosa siellä

• assdsaawee

Hienoa, että kauppias käy itse kertomassa, että käytetyt pelit ovat hyvässä kunnossa! Hyvä Suttu! (kaupias tietysti "ostaa" pelit halvalla...)

• sdaaffdsagfdfdag

joo ja postitus kestää 3 viikkoo

• duty calls

mahtoko kyseessä olla gamestop? se on kyl yks sellanen liike, mihin en enää mene, tulee huomattavasti halvemmaks ostaa pelit netistä

Esim:
      Gamestop battlefield 3 69.70€ ja käytettynä muutaman euron halvempi, mutta hintaa tuleekin taas kummasti lisää, kun joutuu ostaa online passin uudestaan :D

Netistä tilattuna sama peli 32€, nyt varmaan saa jo halvemmallakin

Ja tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään

• True story

Bitch please! minulle kyllä ilmoitettiin että käytetyssä pelissä saattaa olla nettipassi vanhentunut sain kahella eurolla uuden passin JA rautaisen badassin näköisen kotelon. Kyllä mä gamesopissa vielä asioin

• True story

Bitch please! minulle kyllä ilmoitettiin että käytetyssä pelissä saattaa olla nettipassi vanhentunut sain kahella eurolla uuden passin JA rautaisen badassin näköisen kotelon. Kyllä mä gamesopissa vielä asioin

• Samuli2345

Gamestop myy myös rikkinäisiä pelejä. Toimivat alkuun normaalisti, mutta kun pelaa pidemmälle, jumii yhtäkkiä jossain kohdassa. Tämä tapahtuu luonnollisesti niin kaukana pelin alusta, että ostosta on kulunut jo aikaa. Ei auta valittaa, koska ostaja on voinut jo itse rikkoa pelin. Eli Gamestopista ei kannata ainakaan käytettyjä ostaa koskaan.

• =P

Ei oo järkee ostaa käytettyi pelei =P

• Erkkimerkki321123

Ei oo mitää järkee ostaa mistään pelikaupoista esim gamestopeista ja näistä pelejä! Ihan hullut hinnat gamestopissa : joo joku käytetty peli maksaa 50 EUROA ja saman pelin saa ihan uutena kympillä esim play.comista!!! Tai jostain muualta... Pölijä saa olla jos gamestopista pelejä ostaa,, paitsi jos ootte rikkaita ja on ihan sama paljonko peli maksaa niin siitä vaan ostakaa kalliita pelejä

• 542

Huomannut myös saman ettei gamestopparista kannata pelejä ostaa yhtään.
      Konsolinet ja vpd olleet konkreettisten pelikauppojen ykkösiä. En tykkää asioida verkkokauppojen kautta. Mieluiten käy itse liikkeessä ja menee vaihtamaan pelit. Niitä harvoja kertoja voi ostaa uuden. Saa hyvän vaihtoarvon ja vaihtaa sitten käytettynä toiseen hyvään. Halvalla pääsee.

• PETTYNYT :'(

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ PUOLENKUUNPELIT.FI KAUPPAA EIVÄT OSAA SAATANA LÄHETTÄÄ 2 VIIKON SISÄÄN PELIÄ VAAN SELITTÄVÄT AINA ETTÄ PAINOS ON LOPPU.... VAIKKA SIVUN TIEDOISSA LUKISI TOIMITUSAIKA 2-9 ARKIPÄIVÄÄ!
      TÄMÄ ON TOTUUS! PASKAA PALVELUA JA PASKA KAUPPA! OSTAKAA MIELUMMIN IHA MISTÄ MUUALTA TAHANSA! ETTE PETY!

• loiloiloiloiloi

jos kotelo näytti kovia kokeneelta niin eiko olisi pitänyt päässäsi raksuttaa että se todennäköisesti on kaukana uudesta? uusien pelien kotelot ovat aina hyväkuntoisia, levy on niiden sisällä ja päällä on sinetöity muovi.

Turhaan siinä valittelet kun omaa tyhmyyttäs oot ostanu käytetyn pelin uutena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4244
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      289
      4127
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      165
      3650
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      92
      3545
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      85
      3111
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2477
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1875
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1773
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1680
    Aihe