Uudessa pelissä naarmuja..

ap

Ostin uusia ja käytettyjä pelejä myyvästä liikkeestä PS3 pelin. Sanoivat sitä uudeksi, eivätkä suostuneet näyttämään levyn takaosaa (kotelo näytti kovia kokeneelta). Muutenkin kyseisessä liikkeessä on erittäin vaikeaa nähdä minkäkuntoisen levyn on saamassa kun eivät halua näyttää jostain syystä.. Takaosassa on kuitenkin naarmuja, onko yleistä 'uusien' pelien kohdalla?

13

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkkimerkki321123213

Osta pelis ulkomailta!!! Näissä peliliikkeissä hinnat menee jo ihan korkeiksi!!! Joo ihan hullua tää koko elämä huhhuh!!!

• Puolenkuunpelit

Suositelisin käymään Puolenkuun pelit verkko kaupassa itse olen ostanut sieltä monia pelejä ja todella halvalla! Käytetyt pelitkin ovat hyvässä kunnosa siellä

• assdsaawee

Hienoa, että kauppias käy itse kertomassa, että käytetyt pelit ovat hyvässä kunnossa! Hyvä Suttu! (kaupias tietysti "ostaa" pelit halvalla...)

• sdaaffdsagfdfdag

joo ja postitus kestää 3 viikkoo

• duty calls

mahtoko kyseessä olla gamestop? se on kyl yks sellanen liike, mihin en enää mene, tulee huomattavasti halvemmaks ostaa pelit netistä

Esim:
      Gamestop battlefield 3 69.70€ ja käytettynä muutaman euron halvempi, mutta hintaa tuleekin taas kummasti lisää, kun joutuu ostaa online passin uudestaan :D

Netistä tilattuna sama peli 32€, nyt varmaan saa jo halvemmallakin

Ja tätä listaa vois jatkaa vaikka kuinka pitkään

• True story

Bitch please! minulle kyllä ilmoitettiin että käytetyssä pelissä saattaa olla nettipassi vanhentunut sain kahella eurolla uuden passin JA rautaisen badassin näköisen kotelon. Kyllä mä gamesopissa vielä asioin

• True story

Bitch please! minulle kyllä ilmoitettiin että käytetyssä pelissä saattaa olla nettipassi vanhentunut sain kahella eurolla uuden passin JA rautaisen badassin näköisen kotelon. Kyllä mä gamesopissa vielä asioin

• Samuli2345

Gamestop myy myös rikkinäisiä pelejä. Toimivat alkuun normaalisti, mutta kun pelaa pidemmälle, jumii yhtäkkiä jossain kohdassa. Tämä tapahtuu luonnollisesti niin kaukana pelin alusta, että ostosta on kulunut jo aikaa. Ei auta valittaa, koska ostaja on voinut jo itse rikkoa pelin. Eli Gamestopista ei kannata ainakaan käytettyjä ostaa koskaan.

• =P

Ei oo järkee ostaa käytettyi pelei =P

• Erkkimerkki321123

Ei oo mitää järkee ostaa mistään pelikaupoista esim gamestopeista ja näistä pelejä! Ihan hullut hinnat gamestopissa : joo joku käytetty peli maksaa 50 EUROA ja saman pelin saa ihan uutena kympillä esim play.comista!!! Tai jostain muualta... Pölijä saa olla jos gamestopista pelejä ostaa,, paitsi jos ootte rikkaita ja on ihan sama paljonko peli maksaa niin siitä vaan ostakaa kalliita pelejä

• 542

Huomannut myös saman ettei gamestopparista kannata pelejä ostaa yhtään.
      Konsolinet ja vpd olleet konkreettisten pelikauppojen ykkösiä. En tykkää asioida verkkokauppojen kautta. Mieluiten käy itse liikkeessä ja menee vaihtamaan pelit. Niitä harvoja kertoja voi ostaa uuden. Saa hyvän vaihtoarvon ja vaihtaa sitten käytettynä toiseen hyvään. Halvalla pääsee.

• PETTYNYT :'(

ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ PUOLENKUUNPELIT.FI KAUPPAA EIVÄT OSAA SAATANA LÄHETTÄÄ 2 VIIKON SISÄÄN PELIÄ VAAN SELITTÄVÄT AINA ETTÄ PAINOS ON LOPPU.... VAIKKA SIVUN TIEDOISSA LUKISI TOIMITUSAIKA 2-9 ARKIPÄIVÄÄ!
      TÄMÄ ON TOTUUS! PASKAA PALVELUA JA PASKA KAUPPA! OSTAKAA MIELUMMIN IHA MISTÄ MUUALTA TAHANSA! ETTE PETY!

• loiloiloiloiloi

jos kotelo näytti kovia kokeneelta niin eiko olisi pitänyt päässäsi raksuttaa että se todennäköisesti on kaukana uudesta? uusien pelien kotelot ovat aina hyväkuntoisia, levy on niiden sisällä ja päällä on sinetöity muovi.

Turhaan siinä valittelet kun omaa tyhmyyttäs oot ostanu käytetyn pelin uutena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      198
      2747
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      941
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      860
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      21
      853
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      93
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      290
      811
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      719
    Aihe