kumpaa

kumpikohan

Niinno kun tuli masturboitua rupesi tuntumaan että kusisi housuun koitin tehä niin ettei menisi sängylle niin lensi semmosta niinku kusi juoksevaa läpinäkyvää semmost haaleet kädwllw ni. Se haisi iha kuselle mutta tuntui jotenki tahmeelle ja ällölle ni oliko se spermaa vai pelkkää kusta? Vai sitte molempia ? Ennen ei ole tullut spermaa tms. Kiitos jos vastaatte.

10

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpikohan

Ps. Sen jälkee kävin kusel kyl :p piti joku19-15min et se tuli ja pienel semmosel paineet, ja samallailla semmost ohutta juoksevaa ku kusi mut tahmeet

• g7g78fg78

Tuliko sitä muutama tippa taikka lusikallinen? Sillon se olis varmaankin mälliä.
      Ekoilla kerroilla saattaa olla just tolleen hämmentävää. Runkkauksen jälkeen aika monelle voi tulla kusihätä ja kusen mukana virtsaputkesta tulee loput mällit pois.
      Miten muuten murrosikä on edennyt?

• damdidum

Tuli ehkä noin tlk-rlk mut ei ollu mitenkää semmost mömmömäist vaan semmost niinku vesi mut tahmeet

• kumpikohan
        damdidum kirjoitti:

Tuli ehkä noin tlk-rlk mut ei ollu mitenkää semmost mömmömäist vaan semmost niinku vesi mut tahmeet

Ja ei oo ollu muit merkkei ku pari iha pien pattiijos on valkone pää et varmaanki niit finnei eikä oo missää karvoi.

• Olli
        kumpikohan kirjoitti:

Ja ei oo ollu muit merkkei ku pari iha pien pattiijos on valkone pää et varmaanki niit finnei eikä oo missää karvoi.

Olen 8vee olli ja runkkaan katsellessani puuhevosta päällä seisten. Mälliä tulee 10desiä olenko normaali. Osaan myös lentää

• OIKEESTI OLLI!!!!!!!!!!!
        Olli kirjoitti:

Olen 8vee olli ja runkkaan katsellessani puuhevosta päällä seisten. Mälliä tulee 10desiä olenko normaali. Osaan myös lentää

no Vniin 'ollI' mä ainaki alan jo kylläsTyy suhun!>O Toi on tosi lapsellista ja *maista
        toivon et kukaan ei oo eikä tUu oleen sun kaa ja kadut aikuisena tyhmyyttäsi!!!!!!oikeesti sä et tiäkkään kuinka mä kiehun raivosta!!D:<

*kato isot kirjaimet!

• vitun homo
        OIKEESTI OLLI!!!!!!!!!!! kirjoitti:

no Vniin 'ollI' mä ainaki alan jo kylläsTyy suhun!>O Toi on tosi lapsellista ja *maista
        toivon et kukaan ei oo eikä tUu oleen sun kaa ja kadut aikuisena tyhmyyttäsi!!!!!!oikeesti sä et tiäkkään kuinka mä kiehun raivosta!!D:<

*kato isot kirjaimet!

HEITÄ HOMO VOLTTI. Olli on kova jätkä älä dissaa

• Ollialas

Olli, oot "aika" lapsellinen, siis henkine n ikäs on arviolta 1vuotias. Täällä on oikeesti ihmisiä, jotka haluu tietää asioista. Ittekki oon 11v, et on aika hämmentävii noi jotku asiat murkkuiäs, vitu luuseri!!!

• Sopisiko tämä,Olli?

Olli,täällä on paljon ihmisiä jotka haluavat oikeasti tietää asioista,joten he eivät halua tänne ylimääräisiä ihmisiä.Kiitos:-)

• viipgtg

Mälliä alkaa tolleen tulemaan aluksi, vähän kirkasta juoksevaa nestettä. Vuoden kuluttua sitä tulee jo se perus iso tahmainen räkäklöntillinen.ja koko homma on jo arkipäivää. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      285
      5897
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3455
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      144
      2677
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      89
      1669
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1067
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      875
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe