Niinno kun tuli masturboitua rupesi tuntumaan että kusisi housuun koitin tehä niin ettei menisi sängylle niin lensi semmosta niinku kusi juoksevaa läpinäkyvää semmost haaleet kädwllw ni. Se haisi iha kuselle mutta tuntui jotenki tahmeelle ja ällölle ni oliko se spermaa vai pelkkää kusta? Vai sitte molempia ? Ennen ei ole tullut spermaa tms. Kiitos jos vastaatte.
kumpaa
10
211
Vastaukset
- kumpikohan
Ps. Sen jälkee kävin kusel kyl :p piti joku19-15min et se tuli ja pienel semmosel paineet, ja samallailla semmost ohutta juoksevaa ku kusi mut tahmeet
- g7g78fg78
Tuliko sitä muutama tippa taikka lusikallinen? Sillon se olis varmaankin mälliä.
Ekoilla kerroilla saattaa olla just tolleen hämmentävää. Runkkauksen jälkeen aika monelle voi tulla kusihätä ja kusen mukana virtsaputkesta tulee loput mällit pois.
Miten muuten murrosikä on edennyt?- damdidum
Tuli ehkä noin tlk-rlk mut ei ollu mitenkää semmost mömmömäist vaan semmost niinku vesi mut tahmeet
- kumpikohan
damdidum kirjoitti:
Tuli ehkä noin tlk-rlk mut ei ollu mitenkää semmost mömmömäist vaan semmost niinku vesi mut tahmeet
Ja ei oo ollu muit merkkei ku pari iha pien pattiijos on valkone pää et varmaanki niit finnei eikä oo missää karvoi.
- Olli
kumpikohan kirjoitti:
Ja ei oo ollu muit merkkei ku pari iha pien pattiijos on valkone pää et varmaanki niit finnei eikä oo missää karvoi.
Olen 8vee olli ja runkkaan katsellessani puuhevosta päällä seisten. Mälliä tulee 10desiä olenko normaali. Osaan myös lentää
- OIKEESTI OLLI!!!!!!!!!!!
Olli kirjoitti:
Olen 8vee olli ja runkkaan katsellessani puuhevosta päällä seisten. Mälliä tulee 10desiä olenko normaali. Osaan myös lentää
no Vniin 'ollI' mä ainaki alan jo kylläsTyy suhun!>O Toi on tosi lapsellista ja *maista
toivon et kukaan ei oo eikä tUu oleen sun kaa ja kadut aikuisena tyhmyyttäsi!!!!!!oikeesti sä et tiäkkään kuinka mä kiehun raivosta!!D:<
*kato isot kirjaimet! - vitun homo
OIKEESTI OLLI!!!!!!!!!!! kirjoitti:
no Vniin 'ollI' mä ainaki alan jo kylläsTyy suhun!>O Toi on tosi lapsellista ja *maista
toivon et kukaan ei oo eikä tUu oleen sun kaa ja kadut aikuisena tyhmyyttäsi!!!!!!oikeesti sä et tiäkkään kuinka mä kiehun raivosta!!D:<
*kato isot kirjaimet!HEITÄ HOMO VOLTTI. Olli on kova jätkä älä dissaa
- Ollialas
Olli, oot "aika" lapsellinen, siis henkine n ikäs on arviolta 1vuotias. Täällä on oikeesti ihmisiä, jotka haluu tietää asioista. Ittekki oon 11v, et on aika hämmentävii noi jotku asiat murkkuiäs, vitu luuseri!!!
- Sopisiko tämä,Olli?
Olli,täällä on paljon ihmisiä jotka haluavat oikeasti tietää asioista,joten he eivät halua tänne ylimääräisiä ihmisiä.Kiitos:-)
- viipgtg
Mälliä alkaa tolleen tulemaan aluksi, vähän kirkasta juoksevaa nestettä. Vuoden kuluttua sitä tulee jo se perus iso tahmainen räkäklöntillinen.ja koko homma on jo arkipäivää. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948