Elikkä seurustelen pojan kanssa (olen siis tyttö) ja haluaisin todella ensisuudelman jota ei ole vielä tullut... Voisinko itse aloittaa tuon suudelman vai kannattaako odottaa että poika tekee sen?
ensisuudelma?
28
626
Vastaukset
- GoWomen!
Ole rohkea nainen, ja tee aloite!
- neuvoja.
Voit aloittaa sen itse, jos uskot, että poika ei siitä säikähdä.
- aloita
suutele vaan ihan omasta aloitteesta ei sillä pojalla mitään sitä vastaan oo :3
oikealla hetkelläteistä jompikumpi:) tee alote tai anna pojan viedä:D onnee♥
- puspus<333
Kiitoos kaikille vastauksita :) apu tuli tarpeen
- siiima
Tulee sullaki olemaan hieno elämä, kun pitää kaikki kysyä suoli24:sta.
Kaikille tiedoks, ensisuudelmassa piilee se vaara että kun te ootte suudellu ekan kerran, tyttö jättää teidät seuraavana päivänä. Tapahtui mulle tänään. Eilen oli ensisuudelma mulla ja mun ex-tyttöystävällä. Tänään sain tyttöystävältä tekstarin että se jättää mut. Nyt mä sit pyörin ympäri ja mietin miks se jätti mut.
mutta onnee teidän ekalle suudelmalle. toivon että se sujuu hyvin. ja tee aloite ite tai anna sen tehä. tein ite alotteen. ja oon poika.
-cookiez- potari
Ei vittu sun on pakko olla trolli...
potari kirjoitti:
Ei vittu sun on pakko olla trolli...
kumpa oisin. mutta en ole.
-cookiez
- jhkljhsl
huoh eiköhän sitä suudella ennenkun seurustellaan lol:D:D:D
- 10+18
Pitäkää vaikka leffailta ja sitku siin istut sen kainalos, ni katot sitä silmii ja hivuttaudut lähemmäs sen huulia. Mut ihmettelen vähän et miten oot voinu välttyy suudelmalta jos seurustelet senkaa ?o:
- stupidhoe97
onko paha asia edetä hitaasti? mä seurustelin 12-13 vnä yhen sulosen, mut tosi ujon pojan kanssa. me lähinnä juteltiin enemmän, käytiin elokuvissa, pelailtiin, mesetettiin ja oltiin jommankumman luona. satunnaisesti halas mua kun uskalsi. sitten joskus 7 kk seurustelun alottamisen jälkeen kun me istuskeltiin kirjastossa lähekkäin, niin mä yhtäkkiä suutelin sitä. oltii. kumpiki ihan hämmentyneitä ja sit revettii :D ei olla enää yhes mut s on mun paras ystävä ikin nyt ja aina. hidas etenemine teki hyvää kun oltiin niin nuoria ja sit oli jotenki aikaa ettiä rohkeutta siihen pusuun ja luottaa toiseen enemmä. ääh tosi epäselvää mut ymmärsitte kait.
- yx poitsu.
stupidhoe97 kirjoitti:
onko paha asia edetä hitaasti? mä seurustelin 12-13 vnä yhen sulosen, mut tosi ujon pojan kanssa. me lähinnä juteltiin enemmän, käytiin elokuvissa, pelailtiin, mesetettiin ja oltiin jommankumman luona. satunnaisesti halas mua kun uskalsi. sitten joskus 7 kk seurustelun alottamisen jälkeen kun me istuskeltiin kirjastossa lähekkäin, niin mä yhtäkkiä suutelin sitä. oltii. kumpiki ihan hämmentyneitä ja sit revettii :D ei olla enää yhes mut s on mun paras ystävä ikin nyt ja aina. hidas etenemine teki hyvää kun oltiin niin nuoria ja sit oli jotenki aikaa ettiä rohkeutta siihen pusuun ja luottaa toiseen enemmä. ääh tosi epäselvää mut ymmärsitte kait.
Ymmärsin. Teitte juuri kuten pitääkin.
stupidhoe97 kirjoitti:
stupidhoe97 ---> Siis toi on nii totta ! :D itekki oon miettiny IHAN samaa, et hidas etenemine on vaa hyväks (: ite oon seukannu jo 3 kk yhen pojan kaa ja ei olla viel pussattu... mut ehkä se vielä tästä ;) en vaa oikee uskalla tehä alotetta :/
- tyttööööö:-)!
sen voi toki tehä vähä ovelammallakin tavalla =) ! esim. jos katotte leffaa, sitte poika kysyy vaikka et anna karkkia, nii sit sanot et se maksaa yhe pusun ;) aina poikia saa vähä kiusata :-D !
- Kokemusta on!
En ole lukenut muita kommentteja. Mutta voin sanoa omasta puolesta että ensi suudelma ihmisen kanssa jota rakastaa on jotain mitä ei voi oikein sanoin kuvailla tai mieleeni tulee sana, MAHTAVAA!! Anna mennä vaa ja suutele oikeasti lujaa ja tunteella!
- puspus<333
Niiin ihmettelen sitä itsekkin ettei ole vielä suudeltu mutta kai se sieltä tulee.. ;)
Kiitos kaikille kunnolliseti vastanneille :)
Tuo oli hyvä idea että karkki maksaa pusun ;) pitääkin laittaa muistiin.. - tyttööööö:-)!
;D haha, no hyvä jos kelpas ;) kyllä se sieltä vielä tulee ! siitä ei kannata stressata, täysillä vaa mukaa ja sitte se käyki jo toosi luontevaks :)
- puspus<333
On ollu paljon jo suunnitelmii siit et millälailla vois alottaa mut sitte ne on aina menny pilalle tai ei oo pokka riittäny siihen suudelmaan asti.. Mutta kyllä se siitä.. ;)
- tyttööööö:-)!
=D tsemppii ! :)
hei tsemii sulle ''puspus kiittti tost vinkist, tost et akrkki maksaa pusun, täytyy muistaa seuraaval sopival hetkel :3♥
- Tyttö
Oon 11 v tyttö, ja mull on ihan superiso ihastus poikaan jonka oon tuntenu jo pikkusest saakka, se on mun kaa samall luokall ja asuuu samas taloss. Mä en oo varma miten saisin ensisuudelman, joten voisitteko anuttaa?
Me vietetään ihan sikana aikaa yhess, ihan niinku oltais parhait kamuja..
Pitäiskö mun ulkona antaa sille nopee pusu tai jotain.. - hv
Kimppuun vaan! Itte sain kunnolla kieltä pullonpyöritykses ensimmäisen kerran!
- vähä kokeneempi! :D
tee ite alote oo rohkeempi ku poika ja näytä se sil! ensisuudelmat on ihanii usko vaa oon kokenu!
- 122145
Voin ainakin ite poikana sanoa, etten pistäis vastaan, jos tyttö, jonka kanssa seurustelen, yrittäisi suudella mua..
- allyouneedislove<3
Mun tyttöystävä pussas mua poskelle ja mä sanoin kai että kuolin. Ja sit se sano et voin tappaa sut kokonaanki ja sit... Niin tajusit varmaan :) ja tää tapahtu joskus aikaa sitte, ennen ku oltiin yhessä ;)
- Tyttö
Kiitti avusta! :)
- nellie7
http://kolmekertaakolme.blogspot.fi/2012/12/en-oo-prinsessa-miks-yritat-olla-prinssi.html
Joskus ensisuudelma ei mee niinku toivois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824