kumpi parempi, kumpi sinulta löytyy: iso vai pieni koira? ja miksi juuri iso tai pieni? perustele. minulla keskikokoinen säkä 50cm paino 22kg. minä en halunnut pientä räksyttäjää mutta en isoa vasikkaakaan ,joten päädyin keskikokoon ja olen tyytyväinen seropi omistaja.
kumpaa kannatat?
14
114
Vastaukset
- 45cm/17kg
Tämä on sopiva. Mahtuu syliin silloin harvon kun syliin tunkee, eikä ole niin pieni että sotkee jalkoihin.
- Alfah
Olisi upeaa omistaa 5 koiraa( 1. Bernhardinkoira 2. Kultainennoutaja 3. Dobermann 4. Newfoundlandinkoira 5. Saksanpaimenkoira
- iso koira
On sulla laiha koira jos säkä on puoli metrii ja paino 22 kiloo.
Anna ny per**le sille ees sapuskaa! - keskikokoinen
justisa käytii eläinlääkäris eikä sanonu muuta painosta ku että ihanne paino tälle koiralle. eli ei oo aliravittu, sulla vissii se 70 kilonen labradori :D
- Kannatan kaikkia.
Sinähän olet koirarasisti, noin perusteltuun aloituksen aiheeseen en viitsi edes vastata, kun itse pidän kaikista koirista, vaikken niitä kaikkia itselleni haluakkaan.
''pieni räkyttäjä tai iso vasikka''
Kaikenlaisia koiraihmisiä niitä onkin, ei ihme jos tuollaisella asenteella tapellaan jossain koirapuistoissa. - keskikokoinen
no ethän sinäkään varmaan pidä kaikista ihmisistäkään, vai pidätkö ihan kaikista. epäilen, jos satun tykkää keski kokosista ni voi voi se on mun asia :D kato maku-asia......
Meillä on kompaktin kokoisia, suurehkoja sylikoiria sanan varsinaisessa merkityksessä... :p Tykkään kaikista koirista kokoon katsomatta ja muutenkin eläimistä, jyrsijät on toinen mitä mulla on aina ollut ja tulee olemaan. Rotat on rock. :D
- Markku 78
Ihan kääpiöitä en luultavasti itse ottaisi ja toisaalta jättirodut ei ole makuuni.
Suomenpystykorva olisi ihannerotuni, mutta ei ole metsästyskäyttöä ja/tai omakotitaloa, niin haaveeksi taitaa jäädä.- Alfada
Olisi upeaa omistaa 7 koiraa(1. Bernhardinkoira 2. Kultainennoutaja 3. Rottweiler 4. Tanskandoggi 5. Newfoundlandinkoira 6. Dobermann 7. Newfoundlandinkoira
- Pitbull Love
Minä pidän enmpi isoista koirista, tai jyhkeästä ulemuksesta. Isossa koirassa sillä tietyllä tapaa "enempi" hihna haastetta jos mietitään esim. remmirähjääjiä.
Tarkoitan siis että kaikkien pitää hihnassa osata käyttäytyä, mutta jos vaika nöffi alkaa oikeasti vetää niin ei siinä auta piteliminen.
Mielestäni saan kokea onnistumisen tunnetta kun on koira joka painaa lähemmäs sataa kiloa mutta on hihnassa hallinassa. Kun joskus näkee että pikkukoirat nostetaan syliin kun ohitetaan, semmoista onnistumisedn tunneta tarkoitan ei nöffiä sylissä ohi kanneta ;)
Mutta siis, makua asia. Tykkään vaan enempi isoista.( se tuo itsellekkiin tietynlaista turvallissuden tunnetta)- Jepulisjee
No pitistä et saa isoa et sitten millään paitsi syöttämällä steroideja.
Iso ja pieni,kummatkin.Keskikokoiset ei iske.
Perustelut lähinnä ei niinkään koko,vaan lähinnä muuten rodut miellyttää itseä.
Keskikokoisissa ei sellaisia ole.
Kaikki moppet tosin kivoja ovat.Tietyt vaan iskee itselle enemmän.
ps.Muuten kiva aloitus,mutta tuon "räksyttävää" olisi voinut jättää pois.Se kun ei ole mistään koosta johtuvaa.- Atp-616
Olisi upeaa omistaa bernhardilainen. Nöffi. Leonberger. Berninpaimenkoira. Tanskandoggi. Cockeri. Dobermann
- IsoSenOllaPittää
Keskikokoiset sekä suuret mun juttu. Pikkusista en vaan jotenkin tykkää, tai ainakaan en ole vielä tavannut sellasta tapausta, että ois synkannut.. Tavannu liikaa äkäsiä ja just noita räksyttäviä pienien rotujen edustajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366