GTA IV Myytit ja easter eggsit

Per d

Oon kohta vetäny GTA IV läpi niin nyt on alkanu kiinnostaan noi myytit ja easter eggsit. En tiiä mitään niistä vielä joten jos sinä tiedät niin kerro koska ois mukava saada tietää jotain niistä.

8

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpojurpo666

      Hyvin vähän on GTA IV:ssä myyttejä. :(

      Tunnetuin on varmaan hylätyn Sprunk-tehtaan myytti, eli jos siellä ampuu niin kuuluu huuto "Please Leave!". Jotkut luulee että se on kummitus, mutta se on sen läheisen "Honkers"-klubin ovivartija.

    • Jossain siellä seinällä on edellisten gta-pelien päähahmojen nimiä.En muista missä,mutta jonkun klubin seinällä kai.

      Sen vapaudenpatsaan sisälle kun menee jostain ovesta suurinpiirtein puolessavälissä patsasta on se ovi.Kun siitä menee sisälle,siellä on tikkaat ja niitä pitkin kun kiipeää ylös siellä on pumppaava sydän!

    • GtaOnXBOX

      En tiedä muita easter eggejä kuin sen vapauden patsaan sisällä oleva sydämmen ja sen golf radasta muodostuvan naaman. Mut tiedän muutaman glichin (n. 10) miten pääsee out of map esim helikopterilla. Ja muutaman secret carin. Kysy jos kiinnostaa.

      • GtaOnXBOXX

        Ja Gta SA:sta tiedän suunnilleen kaikki Easter eggit.


      • Per d
        GtaOnXBOXX kirjoitti:

        Ja Gta SA:sta tiedän suunnilleen kaikki Easter eggit.

        Kyllä mää myös tiedän kaikki GTA San Andreaksen Easter Eggit ja kaikkihan nyt ton Vapaudne patsaan sydämmen tietää ja tarkoitatko tolla Salaisella autolla SultanRS autoa, sitä kilpaautoa? No jos tarkoita niin kyllä mä nyt sen tiedän. Mä tiedän kaikki sen pelin autot. Tosta Golf radan naamasta en ollu kuullu.

        Etin sellasia ei tunnettuja, koska sitten en itse varmaan ole niistä kuullut esim. vaikka että jossain tietyssä paikassa olis joitakin tyyppejä puhumassa jostain jutusta aina tiettyy aikaan. Ja jotain hyvin salaisia huoneita/rakennuksia/paikkoja joita ei tehtävissä näe.

        Noita glichejä voisit kertoa muutama


      • GtaOnXBOXXX
        Per d kirjoitti:

        Kyllä mää myös tiedän kaikki GTA San Andreaksen Easter Eggit ja kaikkihan nyt ton Vapaudne patsaan sydämmen tietää ja tarkoitatko tolla Salaisella autolla SultanRS autoa, sitä kilpaautoa? No jos tarkoita niin kyllä mä nyt sen tiedän. Mä tiedän kaikki sen pelin autot. Tosta Golf radan naamasta en ollu kuullu.

        Etin sellasia ei tunnettuja, koska sitten en itse varmaan ole niistä kuullut esim. vaikka että jossain tietyssä paikassa olis joitakin tyyppejä puhumassa jostain jutusta aina tiettyy aikaan. Ja jotain hyvin salaisia huoneita/rakennuksia/paikkoja joita ei tehtävissä näe.

        Noita glichejä voisit kertoa muutama

        Salaisista paikoista: Secret Kattohuoneisto.
        Sijaitsee central parkin eteläosan pilvenpiirtäjän katolla. Eti sellasta kasvihuoneen näköistä hökkeliä niitten pilvenpiirtäjien katoilta. Laskeudu sinne helikopterilla nii pääset salaiseen kattohuoneistoon. Ja haluatko tietää miten pääsee esim mapin alle helikopterilla?


      • GtA IV

        GtaOnXBOX voitko kertoo niistä secret careista?!?


    • SecretKattohuoneisto

      Ja pelaatko konsolilla vai pc:llä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe