Apua tietääkö kukaan miten Real One playerin saa toimimaan N-Gagella Elisan GPRS liittymällä. Olen yrittänyt saada jotain uutis pätkää kuulumaan sieltä yrittää muodostaa yhteyttä, mutta aina tulee ilmoitus palvelimen aikakatkaisu. Olen yrittänyt real onen sivuiltakin ladata videoita mutta sama juttu. Myös proxy asetukset pitäisi olla oikein otin ne vielä elisan sivuilta
oletusyhteys on radiolinja wap
Proksit: käytössä
Proksi portti/Ensisijainen proksi: 554
Proksi palvelimen osoite: 213.161.41.230
Mutta ei toimi edelleenkään, vaikka nämä asetukset on päällä.
RealOne ei toimi N-Gagella!!!
Kake
3
624
Vastaukset
- peli poika
ehkä kannattais soittaa asiakas palveluun tai viedä huoltoon. mulla ainakin toimii realone hyvin.
- Frank
Kokeilepa asetuksilla:
Proksi portti: 80
Proksipalvelimen osoite: 213.161.40.40- Kake
Sain sen toimimaan katsokaa täältä saa ne real onen asetukset elisalle
http://www.yle.fi/mobiiliuutiset/mobiilisali/ohje.html
Kiitos kaikille vastanneille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718