Babylonista eroon?

Anne

Olen poistanut babylonin 'lisää poista sovellus' kautta,
mutta aina se kaappaa google-kotisivuni..
Miten pääsisin siitä lopullisesti eroon?

Kiitos jos viitsit auttaa!

16

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä asenna roskaa

Google haku "remove babylon" tuottaa tähtitieteelliset 22,400,000 osumaa. Googleta kysymyksesi tarkemmin niin että lisäät google hakuun myös selaimesi joka on kaapattu ja jonka haluat puhdistaa. Babylon näyttää tarttuvan kaiken merkkisiin weppiselaimiinkin.

• Anne

• koitappa tuolla

• Anne

• Anne

No niin, en tietenkään osannut poistaa babylonia, kun en löytänyt sitä mistään. Olen sen kertaalleen poistanut sieltä 'lisää poista sovellus'.
      Osaisiko joku nyt neuvoa miten teen poiston?

• mikä on käyttis

ja mikä on selain ?

• Anne

Firefox

• Vaihda se

selaimesi toimivaan selaimeen. Eli lopeta se tuliketun kanssa värkkääminen.

• Kokeile mennä-->

Firefox-->Lisäosat ja katso "laajennuksista" ja "liitännäisistä" onko siellä sellaista, kuin babylon search tms.

http://aijaa.com/001809940513

• Anne

Sain sen laajennuksista pois!
        Tuhannet kiitokset ja aurinkoista pääsiäisen jatkoa!

• Anne

Babylon tuli Internet Explorerin kautta.
      Mikä olisi hyvä selain, jos kettu on huono?

• ----

Ei se olisi tullut IE:n kautta, jos sinä et olisi sitä itse ottanut! Mitä ilmeisimmin se tuli jonkun ohjelman kylkiäisenä ja sinä hyväksyit sen sen kummempia ajattelematta.

Se olisi tullut myös muilla selaimilla samalla tavalla - sehän ei ole varsinainen haittaohjelma.

Kun seuraavan kerran otat jotain ohjelmia, pikkaisen tarkemmin kun katsot, mitä se siinä asennusvaiheessa tyrkyttää mukana, niin säästyt noilta riesoilta.

Ask-työkalupalkki mm. yksi tällainen - ihan niinkuin tuo Babylon.

Selainvalinta on ihan makuasia - yksi sanoo yhtä, toinen toista!

• tuskin tuli..

"Babylon tuli Internet Explorerin kautta."
      Sopiiko epäillä?

• Anne

Sopiihan toki.
        Illalla ajattelin yrittää uudelleen exploreria selaimeksi ja siinä asennusvaiheessa näin tutun sanan babylon, joten vedin siitä johtopäätökseni.
        Olen aivan varmasti itse hyväksynyt jos jotakin ohjelmia ymmärtämättä mitä ne on.
        Olen tarkempi jatkossa :)

• sama mies.....
        Anne kirjoitti:

Sopiihan toki.
        Illalla ajattelin yrittää uudelleen exploreria selaimeksi ja siinä asennusvaiheessa näin tutun sanan babylon, joten vedin siitä johtopäätökseni.
        Olen aivan varmasti itse hyväksynyt jos jotakin ohjelmia ymmärtämättä mitä ne on.
        Olen tarkempi jatkossa :)

Voit toki poistaa myös IE:stä sen babylonin! Hammasrattaan kuva-->lisäosien hallinta.

http://aijaa.com/000109948321

• ((((-))))

"Illalla ajattelin yrittää uudelleen exploreria selaimeksi"
      Ei taida olla vihatumpaa selainta kuin explorer on. Olen itsekkin kokeillut aina joskus kun siitä tulee uusi versio, mutta jotenkin se tuntuu sekavalta, ja siitä puuttuu toimintoja joita olen tottunut käyttämään Firefoxissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      26
      5149
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2341
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      137
      2052
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      53
      1915
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1740
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1296
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      134
      1011
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      895
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      308
      857
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      137
      684
    Aihe