VALOKUVAUSKILPAILU!
Nyt etsitään Konitori.fi etusivulle uutta ilmettä kansikuvan muodossa!
Valokuvakilpailussa on kolme sarjaa:
1) Poni/hevonen ja koira
2) Poni/hevonen ja lapsi
3) Poni
Jokaisen sarjan yleisöäänestyksen voittajalle on luvassa palkinto! Kokonaiskilpailun voittajan valitsee tuomaristo. Viritä pääsiäispyhinä kamera laulamaan tai kaiva muistikortilta aiheeseen sopiva kuva, osallistu, ja kannusta ihmiset äänestämään!
http://keskustele.konitori.fi/viewtopic.php?f=34&t=444
VALOKUVAKISA!
3
394
Vastaukset 3
- No, niin
Osallistumalla tähän kilpailuun, kilpailija hyväksyy kilpailun säännöt. Lähettäessään kuvan, kilpailija luovuttaa kuvan käyttöoikeudet Konitori.fi:lle korvauksetta. Konitori.fi voi käyttää kuvia mainonnassaan ja verkkosivuillaan. Konitori.fi pidättää oikeuden kaikkiin muutoksiin näissä säännöissä ja kilpailun kulussa.
Eli täyttä kuraa koko kisa, taas jälleen kerran. - kokkelis_
Ei mitää häpyä
- LexLettukestit
"Huom! Koska kilpailu on aiheuttanut suurta närkästystä ihmisten keskuudessa, on sääntöjä muutettu."
Kiva, että muutitte sääntöjä.
Siellä tosin on edelleen ainakin yksi ongelma.
"Nyt etsitään Konitori.fi etusivulle uutta ilmettä kansikuvan muodossa!"
"2) Poni/hevonen ja lapsi "
"- kotirauhan tms. suojan piirissä kuvatuilta henkilöiltä on oltava lupa kuvan julkaisuun "
Mainoskäyttö vaatii kuvassa olevalta henkilöltä luvan, vaikka kuvaa ei olisi otettu kotirauhan piirissä.
Koska kyseessä on lapsi, tulee lupa saada myös tämän vanhemmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1371976Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja180903Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91897- 60830
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37818Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47752- 73701
Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat49701Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö278690Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34632