peura-trans

kari.pekka...

onko peura-trans asiallinen firma ja palkat tulee ajallaan?

37

6161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soita ja kysy

      Jospa kysyisit sieltä mitä maksavat ja milloin tilit tulee. Ei kannata kysellä täällä, koska ABC porukan tiedot perustuvat mielikuvituksiin ja uniin.

    • ..........

      Ei oo, ajetaan kuulemma tosi halvalla ja säästellään kaikessa.

    • Reilu meininki

      TES-palkka kaikilla lisillä ja päivärahoilla. Ne jotka eivät vieroksu työtä, pärjäävät. Puukengillä ja ketjut roikkuen taskuista ei kannata lähteä kokeilemaan. Jyvät erottuvat akanoista.

      • Oliverbank

        Ei taida vaan Peuran kokoisessa firmassa olla niin suurta vapautta kuskilla,kuin pienessä ,joissa itse olen aina ollut.
        Tarkoitan sitä,että ei varmaan saa soveltaa omin päin,eli ajatella omilla aivoilla.Arvostan vapauden työssä hyvin korkealle,siksi olen tähän asti pysytellyt 1-3 auton yrityksissä,vaikka niissä melkeinpä aina on jostain eduista tingittävä,usein juuri pekkaset.
        Raha ei kaikkea saa ratkaista,mieluummin kohtuu liksalla,mukava isäntä ja vapaus työssä,kuin kellontarkat aikataulut,ajopomot niskassa,mutta palkka joka minuutista.
        Kohta 20 vuotta näin on ollut näreet.


      • Rahti Kymppi.

        Juu ja niillä puukenkämiehillä kun tahtoo olla se kaasupoljin siellä ON asennossa koko ajan, eihän ne saa muuta kuin vahinkoa aikaan. Yksikin jolla puukengät ja ketjut ja lippalakki väärinpäin päässä, kehui, että metrejä on takana ja älkää mua neuvoko,nii vaan poika hajotti kalustoa viikoittain ja peruutteli perävalot paskaksi, kun ei saanut kärriä suoraksi laituriin, kovaa se ajoi, mutta siinä kaikki, vahinkoa tuli siihen maliin, että loparit sai kuukauden jälkeen. Puukenkiä ja farkkutakkeja en enään ota mun rekkaa ajamaan, ei kyllä pärjäisi Peurallakaan.


    • vakjuu

      Oliverbank on valitettavan tyypillinen yksinkertainen rekkakuski joka laskee kuljetusalan arvostusta.

      • Oliverbank

        Päinvastoin kuomaseni.Oliverbankin tapaiset rekkakuskit nostavat alan arvostusta,koska he tykkäävät työstänsä,eivät nipota pienistä.Heidän kaltaisillaan on motivaatio työhönsä kohdallansa ja se näkyy esim,asiakaspalvelussa ja jos kerran asiakkaat ovat tyytyväisiä,niin mikä muu enemmän nostaa kuljetusalan arvostusta.
        Kuljetusala,jos mikä kätkee työtehtäviä sisäänsä,joissa täytyy olla koko sydämmestään mukana,mikäli haluaa tehdä työnsä laadukkaasti ja sitä kautta olla nostamassa alansa arvostusta!


      • --------------------
        Oliverbank kirjoitti:

        Päinvastoin kuomaseni.Oliverbankin tapaiset rekkakuskit nostavat alan arvostusta,koska he tykkäävät työstänsä,eivät nipota pienistä.Heidän kaltaisillaan on motivaatio työhönsä kohdallansa ja se näkyy esim,asiakaspalvelussa ja jos kerran asiakkaat ovat tyytyväisiä,niin mikä muu enemmän nostaa kuljetusalan arvostusta.
        Kuljetusala,jos mikä kätkee työtehtäviä sisäänsä,joissa täytyy olla koko sydämmestään mukana,mikäli haluaa tehdä työnsä laadukkaasti ja sitä kautta olla nostamassa alansa arvostusta!

        Palkkakuitissa lukee euromääräinen luku alan arvostukselle.


    • isoreiska

      Joo nostaa tosi paljon arvostusta. Ei mulle tarvitse maksaa pekkasia,eikä kaikkia tuntejakaan tarvitse maksaa,en mä työsopimustakaan tarvitse. Lisät....en kai mä niitä.Ylityöt....Hä. Ei, en tarvitse tilinauhaa, mitäs mä sillä, tili tulee jos tulee. Mähän teen tätä koko sydämmestä.

      • Pikku-Reiska

        Mulle on pää-asia kun saan ajaa Scanialla ja sitä kautta oon Tien Kuningas! Palkka ei oo se tärkkein pointti.
        Kyl Oliverbankin ajatuksissa on harvinaisen paljon järkee,sehän on selvä,että näitä Akt.eeläisiä tiukkapipojahan tollaset lausunnot kyl ärsyttää.
        He ovat kyl hinnoittelemas ja jo osittain hinnotelleetkin itsensä ulos.Ei tartte ihmetellä,et Itäblokin maista tulleiden halpakuskien osuus vain kasvaa Suomessa.
        Suurimmalla osalla Kuljetusliikkeistä ei tällä nyky kustannustasolla ole yksinkertaisesti varaa maksaa näitä tessin palkkoja,mutta kun nämä itsekkäät paksukallot ei vaan sit tajua,ennenku he huomaavat olevansa kilometritehtaalla,kuten suuri osa takavuosien ahneista paperimiehistä nyt on.


      • diamond o`rossi
        Pikku-Reiska kirjoitti:

        Mulle on pää-asia kun saan ajaa Scanialla ja sitä kautta oon Tien Kuningas! Palkka ei oo se tärkkein pointti.
        Kyl Oliverbankin ajatuksissa on harvinaisen paljon järkee,sehän on selvä,että näitä Akt.eeläisiä tiukkapipojahan tollaset lausunnot kyl ärsyttää.
        He ovat kyl hinnoittelemas ja jo osittain hinnotelleetkin itsensä ulos.Ei tartte ihmetellä,et Itäblokin maista tulleiden halpakuskien osuus vain kasvaa Suomessa.
        Suurimmalla osalla Kuljetusliikkeistä ei tällä nyky kustannustasolla ole yksinkertaisesti varaa maksaa näitä tessin palkkoja,mutta kun nämä itsekkäät paksukallot ei vaan sit tajua,ennenku he huomaavat olevansa kilometritehtaalla,kuten suuri osa takavuosien ahneista paperimiehistä nyt on.

        Te ette olleet vielä minkäänlaiset kengät jalassanne siihen aikaan , vaan mutsianne jolla oli korkokengät jalssa ja saumasukat , höylättiin teidän aikaansaamisekenne , joka nyt olis voinut jäädä tekemättäkin kun tollaisia alennusmyyntitykkejä olette että valmiita luopumaan kaikesta jopa osasta palkkaakin isäntänne hyvinvoinnin vuoksi .Silloin juuri kun minä leivoin 60 luvun alussa turpiin sellaisia isäntiä ja isäntärenkejä jotka yrittivätkään edes toisella suupielellään varovaisesti rääkäistä ilmoille alipalkalla ja ilman lomia työskentelystä. Ennen oli miehet rautaa , mutta pojista polvet näköjään huononevat , oli sitten tekotapanne kuinka miellyttävä tahansa. Pelkillä puukengillä ette neidit pitkälle pötki ja nykyään kun suostutaan eräässä suuressa bussifirmassakin ajamaan naistenvaatteissa , että hyi hävetkää penskat.


      • Viekas maksalaatikko
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Te ette olleet vielä minkäänlaiset kengät jalassanne siihen aikaan , vaan mutsianne jolla oli korkokengät jalssa ja saumasukat , höylättiin teidän aikaansaamisekenne , joka nyt olis voinut jäädä tekemättäkin kun tollaisia alennusmyyntitykkejä olette että valmiita luopumaan kaikesta jopa osasta palkkaakin isäntänne hyvinvoinnin vuoksi .Silloin juuri kun minä leivoin 60 luvun alussa turpiin sellaisia isäntiä ja isäntärenkejä jotka yrittivätkään edes toisella suupielellään varovaisesti rääkäistä ilmoille alipalkalla ja ilman lomia työskentelystä. Ennen oli miehet rautaa , mutta pojista polvet näköjään huononevat , oli sitten tekotapanne kuinka miellyttävä tahansa. Pelkillä puukengillä ette neidit pitkälle pötki ja nykyään kun suostutaan eräässä suuressa bussifirmassakin ajamaan naistenvaatteissa , että hyi hävetkää penskat.

        HAHA! Nyt se diamondo ö rössi tuli tänne viisastelemaan eikö se "suomi24- joukkoliikenne" enään usko sun juttujasi? Mee takasin meillä on jo kapitaaliriistäjä täällä.... we don't need another troll


      • diamond o`rossi
        Viekas maksalaatikko kirjoitti:

        HAHA! Nyt se diamondo ö rössi tuli tänne viisastelemaan eikö se "suomi24- joukkoliikenne" enään usko sun juttujasi? Mee takasin meillä on jo kapitaaliriistäjä täällä.... we don't need another troll

        Taitaa Viekas maksalaatikko ollakkin niitä bussiyhtiön missikisojen voittajapoikatyttöjä.


      • Viekas maksalaatikko
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Taitaa Viekas maksalaatikko ollakkin niitä bussiyhtiön missikisojen voittajapoikatyttöjä.

        En ole enkä tule sitä paitsi olet edelleenkin väärällä foorumilla jos haluat porata "helb" sitä ja tätä


      • diamond o`rossi
        Viekas maksalaatikko kirjoitti:

        En ole enkä tule sitä paitsi olet edelleenkin väärällä foorumilla jos haluat porata "helb" sitä ja tätä

        Edelleenkään et filtteriloota ollut silloin millään foorumilla kun 60 luvulla leimattiin timanttisormuksella kuvioita poskiin ja leukaperiin. Sun vanhempas korkeintaan porasivat.


      • Viekas maksalaatikko
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Edelleenkään et filtteriloota ollut silloin millään foorumilla kun 60 luvulla leimattiin timanttisormuksella kuvioita poskiin ja leukaperiin. Sun vanhempas korkeintaan porasivat.

        Reason.... you have none!


      • diamond o`rossi
        Viekas maksalaatikko kirjoitti:

        Reason.... you have none!

        Vielä kielimiehiä ( tai oikeastaan neitejä ) ja vielä ruskean sellaisen omaavia.


      • Viekas maksalaatikko
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Vielä kielimiehiä ( tai oikeastaan neitejä ) ja vielä ruskean sellaisen omaavia.

        Ketähän olen (muka) nuoleskellut? Oikeesti täällä ketään EI KIINNOSTA helb sitä tätä bussi on orjatyövoimaa pla pla


      • diamond o`rossi
        Viekas maksalaatikko kirjoitti:

        Ketähän olen (muka) nuoleskellut? Oikeesti täällä ketään EI KIINNOSTA helb sitä tätä bussi on orjatyövoimaa pla pla

        No siitä yksimielisyys että bussi on orjatyövoimaa , mutta kirjoituksistasi päätellen jopa ekan luokan peruskoululainen ja nuorempikin eskarilainen voisi päätellä että olet mielistelijä ja matelija isolla ämmällä. Siis ämmä, etten paremmin sano.
        ps. kero mihin voi hameen toimittaa.


      • Viekas maksalaatikko
        diamond o`rossi kirjoitti:

        No siitä yksimielisyys että bussi on orjatyövoimaa , mutta kirjoituksistasi päätellen jopa ekan luokan peruskoululainen ja nuorempikin eskarilainen voisi päätellä että olet mielistelijä ja matelija isolla ämmällä. Siis ämmä, etten paremmin sano.
        ps. kero mihin voi hameen toimittaa.

        Bimbo ö rössillä virtaa? 1. Tämä on yleistä "kuorma-autoilusta" eikä bussi foorumi 2. koska olen sanonut mitään siittä että bussi työ on orjatyövoimaa? 3. Linja-autokuljettaja työ on hyvä palkkasta (ainakin Tampereella) joten tee siivoustyötä muutama kuukausi ja tule sitten sanomaan että mikä olikaan sitä orjatyötä?


        p.s pidä mekkos


      • diamond o`rossi
        Viekas maksalaatikko kirjoitti:

        Bimbo ö rössillä virtaa? 1. Tämä on yleistä "kuorma-autoilusta" eikä bussi foorumi 2. koska olen sanonut mitään siittä että bussi työ on orjatyövoimaa? 3. Linja-autokuljettaja työ on hyvä palkkasta (ainakin Tampereella) joten tee siivoustyötä muutama kuukausi ja tule sitten sanomaan että mikä olikaan sitä orjatyötä?


        p.s pidä mekkos

        Missä tahansa työssä , siivous kuin missä muussakin tienaa ainakin kuvitelmissaan tähtitieteellisiä summia jos painaa 16 tuntisia päiviä seittemän kertaa viikossa. Bussihommissa varsin yleistä ja löytyy porukasta vielä sellasiakin jotka kinuaa vielä lisää töitä. Ei se perusliksa mikään juhlava ole siellä nääsvillessäkään sillä siivoojana tienaat vähintäänkin saman eikä ole minuuttipeliä.


      • Viekas maksalaatikko
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Missä tahansa työssä , siivous kuin missä muussakin tienaa ainakin kuvitelmissaan tähtitieteellisiä summia jos painaa 16 tuntisia päiviä seittemän kertaa viikossa. Bussihommissa varsin yleistä ja löytyy porukasta vielä sellasiakin jotka kinuaa vielä lisää töitä. Ei se perusliksa mikään juhlava ole siellä nääsvillessäkään sillä siivoojana tienaat vähintäänkin saman eikä ole minuuttipeliä.

        Linja-autonkuljettaja saa kyllä huomattavasti enemmän kuin siivoja! Sekä siivous on minuutti peliä!! luuletko että saat viettää koko päivän siivoamassa yhtä rappua? Oletko ollut työelämässä työtä tekemässä? Näemmä et... Ota selvää ensin asioista ennen kun alat huutelemaan. Kuljetusalan vakaa ja hyvä palkkanen työ on juuri bussi kuski


      • diamond o`rossi
        Viekas maksalaatikko kirjoitti:

        Linja-autonkuljettaja saa kyllä huomattavasti enemmän kuin siivoja! Sekä siivous on minuutti peliä!! luuletko että saat viettää koko päivän siivoamassa yhtä rappua? Oletko ollut työelämässä työtä tekemässä? Näemmä et... Ota selvää ensin asioista ennen kun alat huutelemaan. Kuljetusalan vakaa ja hyvä palkkanen työ on juuri bussi kuski

        Olen tehnyt kumpaakin. Kyllä siivousalalla toki kiirettä sai pitää , mutta itse sait säädellä aikataulusi verrattuna bussihommiin.
        Tarkoitin edellisessä lähinnä sitä että kyllä siivoushommissakin palkoille pääsee jos ympäripyöreitä päiviä ja pyhättömiä viikkoja painaa. Olkoonkin että bussissa saiskin jonkun euron enemmän samalla raatamisella.
        Jos normaali-ihmisen työssä ja normaali-ihmisen työajalla 8 tuntia , tienaat satasen ja 22 tunnin työpäivällä 5 euron tuntipalkka , niin kummallekohan jää enemmän vuorokaudessa , mutta kumpiko olisi muuten parempi vaihtoehto.
        Taitaa sua hame kutittaa jo...


      • \o/....
        Viekas maksalaatikko kirjoitti:

        Linja-autonkuljettaja saa kyllä huomattavasti enemmän kuin siivoja! Sekä siivous on minuutti peliä!! luuletko että saat viettää koko päivän siivoamassa yhtä rappua? Oletko ollut työelämässä työtä tekemässä? Näemmä et... Ota selvää ensin asioista ennen kun alat huutelemaan. Kuljetusalan vakaa ja hyvä palkkanen työ on juuri bussi kuski

        ookko sää tyhmä kun ton kanssa rupeet väittämään? Ketään muita ei kiinnosta teidän keskustelut, ja epäilen että teistä kahdesta se kiinnostaa vain rossia. Väittely inttervepissä on ennenkaikkea kestävyyslaji.


      • Viekas Maksalaatikko
        \o/.... kirjoitti:

        ookko sää tyhmä kun ton kanssa rupeet väittämään? Ketään muita ei kiinnosta teidän keskustelut, ja epäilen että teistä kahdesta se kiinnostaa vain rossia. Väittely inttervepissä on ennenkaikkea kestävyyslaji.

        Hehe...siis SINUA ei kiinnosta tämä keskustelu! Älä oleta että kaikki olevat samaa mieltä kanssasi...


    • ButtHead

      Itse kyseisessä firmassa oon jonkun aikaa ollu töissä ja mitää huonoa ei voi sanoa. Tes palkka kaikille, kaikki lisät, päivärahat tulee. Kalusto pelkkää mersua ja vaihtuu 5 vuoden välein uuteen. Aikataulut ei liian tiukat, mennää ku keritään ja tullaan ku ehitään tyylillä mutta ei kuitenkaa venytellä päiviä, tarkoitan siis sitä että ajojärjestely ja pomot ei soittele/painosta jos kestää jossain pitempääkin. Ja huonon kuskin on turha lähteä kokeilemaan, mahdollisuuden voi saada mutta kyllä ne huonot kuskit on monoa saaneet koeajalla.

    • 87k

      Palkka maksetaan jokatoisen viikon perjantaina ja palkkakausi päättyy jokatoisen viikon sunnuntaina

      • Henkkuli

        Näin sulla siellä Hemmolla?


    • Ettäsellaista

      On yhä asiallinen firma ja palkat tulevat ajallaan. Kyvyttömille "ohjastajille" ei muita olekaan, kuin huonoja firmoja, joihin saattaa päiväksi päästä vuokraamon kautta.

      • lwä

        mitenkä peuralla työvuorolistat toimii


      • b-juna

        Taisi peuratranssilla lähtö laskenta alkaa kun lankkua kajaanista junaa laittavat !!!!!!


      • Lankkulinkku

        Höpöhöpö. Seittemän auto tullee lisää!


      • Seponseponseppo
        Lankkulinkku kirjoitti:

        Höpöhöpö. Seittemän auto tullee lisää!

        Ja rupeavat semmoseen ajoon niillä 7 autolla johon ei kuskeilla taidot riitä..


    • sotsixx

      paperilla saa näyttämään mitä vai katsoppas viiden vuoden ajalta alkaa totuus tulla ilmi

    • anonyymi_uHe

      Tänään peuran yhdistelmä kuopiossa kone tienposkessa ja irronnut pyörä penkalla...onneks siellä....

      • Bekka

        Joko peura-trans on saneerauksessa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe