Matkanjärjestäja soitti et varaamani hotelli ei avaakaan vielä kun niin vähän varauksia :( Pääsen toki matkalle (nyt huhtikuussa), mut kuinhan hiljaista siellä oikein on? 2010 samoihin aikoihin olin Rodoksella ja silloinkin oli melko rauhallista mut sentään varaamani sama hotelli sentään auki. Harmi jos ei iltasin mitään menomestaa. Halvemmaksi tulisi kotona tuijotella tapetteja kuin hotellihuoneessa :) Kyllä sen Elli-ravintolankin aika taitaa olla ohi, sillonkin 2010 muutamia ihmisiä koko iltana ja nekin sisäänheittäjä "raahasi" sisään. Mut onhan siellä tietysti kattelemista et onnellinen olen matkasta joka tapauksessa! Onko muita tulijoita vk:lla 16?
Kuinhan hiljaista
3
244
Vastaukset
- .TT.
Turistit matkustavat nykyisin muihinkin paikkoihin kuin Rodokselle ja Mallorcalle, joten joka paikkaan heitä ei riitä tungokseen asti - etenkin kun taloudellinen tilanne on monessa "rikkaassakin" maassa kehnonlainen ja rahat tarvitaan muuhun kuin matkailuun. Itse katselin jo kolme vuotta sitten parhaan sesongin aikaan elokuussa Falirakin puolityhjiä rantoja ja ihmettelin, millä kaikki ravintolat ja baarit elävät.
Saman totesi muuan baarimikko: "Look at the empty beach! And it's August!" Noh, ei ranta sentään aivan tyhjä ollut, mutta vähemmän väkeä oli kuin vaikkapa 80-luvulla. Nythän tehdään vielä talvikauden matkojakin esimerkiksi Kanarialle, jossa tarkenee paremmin tähän aikaan vuodesta.- Onkaan
Luulin et pelkästään Rodos ammottaa tyhjyyttää viimeaikaisten tapahtumien takia. Millanenhan on vastaanotto, saako munakoisosta päähänsä :) Ei sen puoleen et kaipaisin turistitungosta, mut kiva nyt tietysti jos ois vilkasta. Jns:sta ei ole matkavaihtoehtoja paljonkaan valittavaksi omaan loma-aikaani. Pitää tyytyä siihen mitä tarjotaan tai sit jäädä kotiin. Jokatapauksessa maiseman vaihdos tekee ihan hyvää :) Liekö se "Suomalainen" kuppila auki sekään....
- rodostrianta
Onkaan kirjoitti:
Luulin et pelkästään Rodos ammottaa tyhjyyttää viimeaikaisten tapahtumien takia. Millanenhan on vastaanotto, saako munakoisosta päähänsä :) Ei sen puoleen et kaipaisin turistitungosta, mut kiva nyt tietysti jos ois vilkasta. Jns:sta ei ole matkavaihtoehtoja paljonkaan valittavaksi omaan loma-aikaani. Pitää tyytyä siihen mitä tarjotaan tai sit jäädä kotiin. Jokatapauksessa maiseman vaihdos tekee ihan hyvää :) Liekö se "Suomalainen" kuppila auki sekään....
Huhtikuussa siellä ei ole vielä turisteja paljoakaan, taitavat olla pääasiassa suomalaisia. Ei siis ole vilkasta eikä turistipaikkojakaan vielä auki kuin muutamia. Demis on auki, tainnut aueta tällä viikolla.
Kyllä siellä Rodoksella ollaan iloisia turistien saapumisesta (sisäpiirin tieto), ei ne nyt niin tyhmiä ole että ruokkivaa kättä purisivat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163495Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3943269Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793084Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362899Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582388- 502105
- 942014
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141929Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m431914Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181909