Truxal

unilääke ????????????

Kärsin unettomuudesta ja minulla onkin Stilnoc nukahtamislääke, josta ei enää ole paljon apua.
Äitini kuoli ja hänen lääkekaapistaan löysin Truxal nimisiä unitabletteja ja siinä lipareessa joka oli purkin kyljessä luki 1-3 tablettia unettomuuteen.
No mä tietty otin yhden ja olo alko tuntuun aika omituiselta, mut en saanu unenpäästä kiinni, joten otin toisen ja ei uni tullut. Kolmatta en uskaltanut ottaa. Olo oli kummallinen, esim kun kävin vessassa, mun silmät meinas väkiste painua kiinni, hyvä etten seinään kävelly pahki.
No joskus viiden aikoihin sitten nukahdin ja aamulla kahdeksalta herätys. Olo oli koko aamupäivän kummallinen.
Johtuiko tästä lääkkeestä vai liian vähästä yöunesta?
Haluaisin vielä kokeilla tätä lääkettä, josko siitä olisi apua unettomuuteeni. Mutta vähäsen pelottaa. Onko kellään kokemusta tästä lääkkeestä?
Neuvoja ?
Olen köyhä ja minua hirvittää heittää hukkaan, melkein täysi sadan kappaleen lääkepurkki. Tai no apteekkiin sen tietty veisin.
Ja kun tosiaan kärsin unettomuudesta.
Ohjeita!!!!
Netistä olen katsonut kaiken mitä siitä lääkkeestä löytyy tietoja.
Jos jollain olisi omakohtaisia kokemuksia niin kertokaa miten käytätte tätä lääkettä ja miten on vaikuttanut !!!

11

17635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttänyt

      Älä ihmeessä käytä em. lääkettä. Käytetään yleensä akuuttien ja kroonisten psykoosien hóitoon. Se ei missään nimessä ole mikään unilääke.Hidastaa kaikkia toimintoja, ja voit joutua todellisen psykoosiin lääkkeestä.Minulle määrättiin joskus 20v sitten em. lääkettä mukamas masennukseen. En silloin vielä ollut perillä farmasiasta. Se aiheutti minulle viikon mielisairaala reissun. Muistaakseni ko. ainetta käytettiin vahvistamaan määrättyjen kipulääkkeiden vaikutusta myös.

      • kiia

        Älä vaan käytä sitä. Vie apteekkiin kaikki vanhat lääkekett. Truxal sekoittaa pään. Jos haluat olla kunnossa, älä käytä sitä.


    • laaki

      hey!älä missään nimessä käytä toisen reseptilääkettä ellei sinulle itsellesi ole lääkäri kirjoittanut reseptiä...:O tsiisus..jos sinulla on univaikeiksia mene ihmeessä juttelemaan siitä lääkärille niin hän määrää juuri sinulle sopivan unilääkkeen,esim tenoxeja tai vastaavaa..luulisin että kyseinen stilnoc nukahtamislääke ei vaikuta koska kehosi on ns immuuni jo tälle lääkkeelle.

    • Niini-na

      Psykoosilääkkeitä ovat ja itse olen noita syönyt aika pitkään estämään psykoosia, auttamaan ahdistuneisuus- ja tuskaisuustiloja sekä parantamaan unen saantia. En yhtään ihmettele että on tullut sekava olo jos olet ensimmäistä kertaa elämässäsi niitä ottanut ja vieläpä kaksi kerrallaan ja ovatkohan vielä miten vahvoja olleet, kun niitäkin on monen vahvuisia.
      Truxal aloitetaan yleensä pienillä annoksilla niin kuin yleensäkin monesti mielialalääkkeet ja nostetaan annosta hiljattain, niin vältytään esimerkiksi tuollaisilta sekavilta oloiltakin ja "seinään törmäilyiltä".
      Missään tapauksessa niitä ei kannata omin päin mennä syömään kun voivat olla aika tujua tavaraa, ainakin jos niihin ei yhtään ole totutellut ensin.
      Psykooseissani ainakin nuo ovat hyvin tepsineet.
      Nuitahan myös käytetään kovissa kivuissakin vahvistamassa joittenkin särkylääkkeiden vaikutuksia.

      • J05E

        Mulle määrättiin tätä lääkettä eilen, 15 mg. Ja eilen ensimmäisen tabletin sitten otin illalla. Mulle tätä määrättiin Libraxin rinnalle rauhoittamaan vatsan hermostoa. Tunti siin about meni kun alkoi silmät painamaan ja nyt kun heräsin (en olis muuten heränny mut pakko töihin lähteä) niin hiukan suuta kuivas muttei muuta sivuvaikutusta tullu.


      • ei enää
        J05E kirjoitti:

        Mulle määrättiin tätä lääkettä eilen, 15 mg. Ja eilen ensimmäisen tabletin sitten otin illalla. Mulle tätä määrättiin Libraxin rinnalle rauhoittamaan vatsan hermostoa. Tunti siin about meni kun alkoi silmät painamaan ja nyt kun heräsin (en olis muuten heränny mut pakko töihin lähteä) niin hiukan suuta kuivas muttei muuta sivuvaikutusta tullu.

        Söin kerran 100mg Truxalin kokeilumielessä nukahtamiseen. Tuloksena olin hämärän rajamailla kaksi vuorokautta, en tiennyt olenko hereillä vai unessa missään vaiheessa. Ja suuta kuivasi koko ajan. Olen syönyt kaikenlaista mutta tämä lääke pitäisi poistaa markkinoilta.


      • täti
        ei enää kirjoitti:

        Söin kerran 100mg Truxalin kokeilumielessä nukahtamiseen. Tuloksena olin hämärän rajamailla kaksi vuorokautta, en tiennyt olenko hereillä vai unessa missään vaiheessa. Ja suuta kuivasi koko ajan. Olen syönyt kaikenlaista mutta tämä lääke pitäisi poistaa markkinoilta.

        Olikohan sinulle määrätty noin suuri annos, vai kokeilitko ihan ominpäin..?

        Truxal on hyvä lääke heille joilla on tarvetta kyseisen lääkkeen käyttöön ja se on koettu auttavaksi. Valitettavasti ihmiset usein käyttävät muiden lääkkeitä miten sattuu ja saavat mielikuvia joita sitten jaellaan tämmöisillä palstoilla.

        Kannattaa aina keskustella lääkärin kanssa jos on uniongelmia tms ja lääkärin määräyksestä ottaa lääkkeitä. Ei koskaan kokeilla muiden lääkkeitä! Seurauksena voi pahimmillaan olla kuolema tai vakavia seurauksia elimistön toiminntaan.


    • ph52

      voiko noin 30 kiloiselle koiralle antaa kaksi truxal tablettia kun pelkää uudenvuoden takettia???

      • Anonyymi

        Jo sen takia, että edes harkitset moista, sinulle tulisi laittaa ikuinen eläintenpitokielto.


    • 8+4

      -- voiko noin 30 kiloiselle koiralle antaa kaksi truxal tablettia kun pelkää uudenvuoden takettia???

      Sama kuin antaisi 6 Truxalia 90 kg henkilölle. Olisi varmaan aika kuutomolla monta päivää.

    • hmph..

      mulla menee 250 mg truxalia illalla toisen lääkkeen kanssa ja aamulla 50 mg. nukun aikas hyvin.raskausaikana en suosittele.mun vauvalle tuli kolmeen sormeen epämuodostuma,viimeiset nivelet puuttui.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe