Olemme muuttamassa uuteen rivitaloon ja sinne takapihalle saamme ison palatsin pupullemme (pian mahd. kahdelle pupulle), et heillä on sit siellä lokosat olot kesällä, oon niin onnellinen jo nyt niitten puolesta :) yks ongelma kuitenkin on...kaivaako kanit itsensä ulos sieltä jos ei ole mitää verkkoa? Haluisin et heillä olis mahdollisuus loikkia nurmikolla ja syödä sitä, mut pelkään et ne tekee tunnelin ja joku kaunis aamu ovatkin päässeet pois. Ajattelin jotain ohutta verkkoa laittaa pohjalle, jota ei tarttis kaivaa maahan ja et nurmikko kasvais siit läpi eikä puput sais loukata jalkojaan siihen.
Auttakaa, kun tää on mulle tosi iso kysymysmerkki vielä ton kanin ulkoasumisen kanssa, jos tähän sais jonkun ratkasun ni voi ilonpäivää ku ne pääsee sinne
ulkohäkin pohja
3
461
Vastaukset
- Tupu-Pupuna
Hei!
Itse en suosittele suoraan tuota ''ideaasi'', sillä kanit rakastavat kaivamista niin kivaahan olisi jos saisivat pikkukuoppia kaivella!
Suosittelen että laitat aitauksen reunat n.50cm maan alle niin kanit saavat kaivella eikä pääse pakoon! Itse tein joskus samanlaisen pohjan kuin sinä, kun kanini alkoi kaivamaan sitä niin parikin kynttä lähti kokonaan irti.. no kasvoivat takaisin mutta kovaa hommaa oli.. - unski 5kk
niin että voi vaan vai "työntää" häkin reunoja myöden sellaset tukevat verkot. Kuinka nopeasti kani/2 kania sit kaivaa sellasen kuopan mist pääsis pois ja kui syvälle ne yleensä kaivaa et jos ne kaivaa ja sit tulee verkko vastaan ni antaaks ne sit vaa olla vai yrittääks ne syvemmältä? Kauheen ylihuolehtivalta kuulostan mut on käyny joskus lapsuudessa kyseinen tilanne et kani oli kaivanu pikku kolosen ja sit se siin tönötti ulkona häkistä keskellä nurmikkoo.
- Bubuja
Muakin kiinnostais tietää.. Kani-ihmiset auttakaa vielä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774