Miten tarkastan onko Lioniin pesiytynyt Flashback-troijalainen?
http://www.f-secure.com/v-descs/trojan-downloader_osx_flashback_i.shtml
^en osannu
Miten nään onko Lionissa edes javaa asennettuna? Lionissa ei javaa ole oletuksena, enkä muista oonko sitä asentanu.
Eli miten ja millä scannaan, miten nään onko javaa ja mikä virusturva kannattais maciin?
Mac = turvallinen
11
144
Vastaukset
- J a v a
Tuolla java testi, näkee onko java http://www.java.com/en/download/testjava.jsp
- huhuu, kuuleeko kuka
"Java-liitännäinen pitää ottaa käyttööön, jotta voit käyttää sovelmaa kohteesta ”www.java.com”."
- J a v a
Ei sulla ole sitten javaa.
- huhuu, kuuleeko kuka
J a v a kirjoitti:
Ei sulla ole sitten javaa.
Tai sit mulla ei ole selainliitännäistä. Mitenhän tästä mäcistä näkee onko sitä javaa vai ei? Vähä niinko winukassa se lisää/poista ohjelmia...
- J a v a
huhuu, kuuleeko kuka kirjoitti:
Tai sit mulla ei ole selainliitännäistä. Mitenhän tästä mäcistä näkee onko sitä javaa vai ei? Vähä niinko winukassa se lisää/poista ohjelmia...
Näkeekö tuosta https://wiki.csuchico.edu/confluence/download/attachments/10158275/Screen shot 2011-06-02 at 3.18.12 PM.png
- huhuu, kuuleeko kuka
Niin meinaatko että terminaalista? Varmaan jollain loitsulla näkiskin, mutta kun en osaa.
Tuolla ohjelmat-kansiossa ei ainkaan ollut javoista mitään muut mainintaa kuin lisäohjelmissa tänään päivityksenä tulleet java-asetukset...- J a v a
Äkkiähän sen käyttiksen asentaa uudestaan niin tietää ettei ole örkkejä koneessa.
- huhuu, kuuleeko kuka
J a v a kirjoitti:
Äkkiähän sen käyttiksen asentaa uudestaan niin tietää ettei ole örkkejä koneessa.
Enpä taida kuitenkaan siihen lähteä. Ei löytynyt ohjelmat-kansiosta javaa, niin ei kai sitä sitten ole...
- 1stMacFInn
huhuu, kuuleeko kuka kirjoitti:
Enpä taida kuitenkaan siihen lähteä. Ei löytynyt ohjelmat-kansiosta javaa, niin ei kai sitä sitten ole...
Aja Ohjelmiston päivitys. Jos tarjoaa Javan päivitystä, sulla on Java. Jos ei tarjoa, ei ole.
Eikä toi F-Securen ohje nyt niin vaikea ole. Kopypasteat ne kaksi lausetta Päätteeseen. Jos not found, kaikki ok. - 1stMacFinn
1stMacFInn kirjoitti:
Aja Ohjelmiston päivitys. Jos tarjoaa Javan päivitystä, sulla on Java. Jos ei tarjoa, ei ole.
Eikä toi F-Securen ohje nyt niin vaikea ole. Kopypasteat ne kaksi lausetta Päätteeseen. Jos not found, kaikki ok.Tässä toinen tarkistusohje, lyhennettynä F-Securesta.
http://www.cyberciti.biz/tips/apple-mac-osx-find-and-remove-flashback-trojan-malware.html - huhuu, kuuleeko kuka
1stMacFinn kirjoitti:
Tässä toinen tarkistusohje, lyhennettynä F-Securesta.
http://www.cyberciti.biz/tips/apple-mac-osx-find-and-remove-flashback-trojan-malware.htmlThanks 1stMacFinn.
Homma selkis. Javaan tuli päivitys ja konekin on puhdas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437