Millon toi uusin Ubuntu kannattaa asentaa vanhan tilalle, päivitysten kautta.
Joko heti vai...
http://wiki.ubuntu-fi.org/Ubuntu_12.04_LTS_beta
Ubuntu 12.04 LTS Beta 2
19
244
Vastaukset
- tirrikärpänen
Jos osaat tehdä bugiraportteja ja selviät mahdollisista vikatilanteista itse niin vaikka heti.
- Latenssimies
Se osaa itse tehdäne raportit, niitä ei itse tartte tehdä ja hyvin vähän niitä edes on.
- Heti, kun...
Latenssimies kirjoitti:
Se osaa itse tehdäne raportit, niitä ei itse tartte tehdä ja hyvin vähän niitä edes on.
...vain haluat Windowsin särkyvän. Kyllä linux tuhoaa sen välittömästi, vaikka olisikin vähän beta-versio!
Linux -maailman eniten tietokoneita hajoittanut käyttöjärjestelmä!
Suosittelen että asennat sen sitte kun se virallisesti julkaistaan. Eli tarkalleen 26.4.2012.
- Tshernobyl.
Eli Tshernobylin vuosipäivä. Samanlainen ubuntu-katastrofi odotettavissa.
- -?-
Mikä kiire sinulla on, ja miksi pitäisi asentaa kokeilu-beta-versio?
Asenna sitten, kun kuun lopulla se julkaistaan. - 19
Loppuvuodesta saattaa kannattaa. Silloin on pahimmat bugit saatu korjattua ja yhteensopivuudetkin ovat paremmat kuin heti julkaisun jälkeen.
- Beta.
12.04 beta käytössä, hyvin toimii.
- M~Kar
jatkuvasti kaatuilee ja bukittaa. Palataan asiaan 12.04.1 point releasen aikoihin.
- .nRgml
Mikä on "point release"?
Jos nykyinen Ubuntu 10.04 LTS toimii niin aikaisintaan loppukesästä, puhdasasennuksella. Ja jos ei kiire ole niin vaikka ensivuoden helmikuussa, puhdasasennuksena.
Ei missään nimessä pidä kiirehtiä kun kyseessä on niin uutta tekniikkaa jossa todennäköisesti on bugeja.- Nii--iiii
"Ja jos ei kiire ole niin vaikka ensivuoden helmikuussa, puhdasasennuksena."
Niin pitkälle, tuleeko päivityksiä kuitenkin normaalisti ja onko se kuitenkin turvallinen käyttää?
KiitosUbuntu 10.04 LTS on täysin turvallinen käyttää vielä yli vuoden, ja riittävän turvallinen ensi vuoden kesän lopulle. Ei ole mikään kiire vaihtaa uudempaan jos entinen toimii hyvin, että aikaisintaan loppukesästä Ubuntu 12.04.1 LTS
- 10+13
M-Kar kirjoitti:
Ubuntu 10.04 LTS on täysin turvallinen käyttää vielä yli vuoden, ja riittävän turvallinen ensi vuoden kesän lopulle. Ei ole mikään kiire vaihtaa uudempaan jos entinen toimii hyvin, että aikaisintaan loppukesästä Ubuntu 12.04.1 LTS
M-Kar levittää väärää tietoa. Mikään käyttöjärjestelmä ei ole täysin turvallinen käyttää. Jos nojautuu tällaiseen väärään turvallisuuden tunteeseen, voivat seuraukset olla katastrofaaliset.
10+13 kirjoitti:
M-Kar levittää väärää tietoa. Mikään käyttöjärjestelmä ei ole täysin turvallinen käyttää. Jos nojautuu tällaiseen väärään turvallisuuden tunteeseen, voivat seuraukset olla katastrofaaliset.
Yleisessä käytössä kaikki ovat turvallisia kun päivitetään asianmukaisesti eikä itse asenneta haittaohjelmia tai kerrota salasanaa muille. Siinä ei tarvitse mitään väärää turvallisuuden.
Se kannattaa asentaa sitten kun se julkaistaan. Ei tavitse odottaa vuotta.
Ei tietenkään kannata. Uusissa työasemakäyttöjärjestelmissä on yleensä bugeja paljon, että jos entinen toimii niin ei kannata kiirehtiä. Kyllä siihen täytyy olla joku erityinen syy, että ottaa jo nyt käyttöön.
- ..
Ubuntun asennuksella saa ongelmia varmasti - ihan sama mikä versio on kyseesssä!
Ubuntu - maailman eniten tietokoneita särkenyt käyttöjärjestelmä! Ubuntu ei ole ikinä särkenyt tietokoneita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783