Moi! Käytän estrogeeniä kysyisin.että jos paikat on kuivat niin voiko se tuntua kirvelynä ? luulin että mulla virtsatie tulehdus mutta kokeissa ei näkynyt bakteereja
siis olikin toisesta rööristä kysymys:)
kirvely
7
302
Vastaukset
- jk
vai niin
- xxxxxxxxxxxxxxx
Kyllä se tuntuu kirvelynä!
- BBB.
Mikäköhän avuksi?
- toinen vastaaja
Paikallishoito auttaa, mutta lisänä voi ja kannattaa käyttää myös liukastetta. Paikallishoito esim. ilman reseptiä saatava Ovestinpuikkoa kantsii käyttää alussa joka ilta parin viikon ajan ja kolmannella viikolla vaikka vielä joka toinen ilta. Sen jälkeen mulla on auttanut 2 puikkoa/vko. Reseptillä saatava Vagifem on siistimpää laittaa, eikä se valu, vaikka laittais aamulla. Mitä estrogeeniä käytät?
- BBB.
Tablettina 2mg Zumenon joskus olen käyttänyt myös Progynovaa vahvuus myös 2mg.
eikö nuo periaatteessa ole samaa eri valmistajan vaan? - bhruwo
Tuo kirvely taitaa johtua limakalvojen kuivuudesta. Se aiheuttaa usein myöt pissallakayntitarvetta usein, vaikka ei todellista pissahätää olisikaan (rakko ei ole siis täynnä).
Minä sain gyneltäni vinkin käyttää liukkaria muutenkin kuin sekstaillessa, ja hyvin on autanut. Luomua kun suosin, niin löytyi tämä merkki, johon olen ollut kovin tykästynyt:
http://www.organicyou.fi/yes-m-7.html- ullis
Minulla olo kirvelyä, polttelua ja kutinaa alapäässä. Lääkärim mukaan vaivat johtuvat kuivista limakalvoista. Hön yritti tarjots hormoneja avuksi, mutta niitä en missään tapauksessa halua. Niinpä lääkäri suositteli hakemaan apteekista Vagisan-nimistä hormonitonta emätinvoidetta. Olen nyt käyttänyt sitä kaksi viikkoa ja kutina ja kirvely sekä muut ongelmat ovat poistuneet. Tykkään kun voidetta voi käyttää sekä sisäisesti sen asettimen kanssa että ulkoisesti sipaisten suoraan sinne intiimialueelle missä oireita oli. Onneksi löysin helpotuksen tähän vaivaan, sillä se alkoi jo häiritsemään seksielämäämmekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062501Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938