Ilmeni, ettei E7 lähetä sähköpostiviestejä, vastaanotto kyllä onnistuu. Asetuksissa siis täytyy olla vikaa. Kysymys kuuluukin mistä näitä asetuksia pääsee säätämään? E7 sähköpostiasetuksissa ei ole lainkaan mahdollisuutta vaihtaa lähtevän ja tulevan postin asetuksia.
E7 sähköposti
9
280
Vastaukset
Hyvä kysymys! Itsekin tarkistin asian Nokia N8 mallin sähköposti sovelluksesta mutta sen asetuksissa ei ollut noita lähtevän ja tulevan postin asetuksia.
Eli ainoa keino on varmaankin poistaa sähköpostilaatikko ja tehdä uusi oikeilla asetuksilla.- 5230,. (500)
Eikös noi ole laatikko kohtasia missä asetukset on ja ei,esim mulla hotmail ja elisan laatikoissa on lähtevän ja saapuvan asetukset mutta gmailissa niitä ei ole 500:ssa
5230:ssa löytyy taas gmailistakin molemmat lähtevän/saapuvan asetukset Omituista.. Itse laitoin Hotmail sähköposti laatikkoni Nokia N8 mutta sen asetuksissa ei ole noita kohtia. Voisitko kertoa "polun" noihin asetuksiin?
- 5230,. (500)
joo näin se mulla: sähköposti>asetukset>hotmail>postilaatikon asetukset>postilaatikon lisäasetukset
Nämä asetukset ovat näemmä puhelinmalli kohtaisia. Minulla ei nimittäin ole tuossa kohdassa lisäasetuksia. Minulla polku menee näin: Valikko->Sähköposti->Asetukset->Hotmail->Tilin asetukset-> ( Täällä ei ole niitä kohtia).
- Pyyhis
Asia selvisi kunhan vähän kaiveli. Vanha postilaatikko pitää poistaa ja tehdä uusi ja valita valikosta "muu". Siis jos tekee uuden postilaatikon listassa olevista valmiista vaihtoehdoista, niin asetuksista ei löydy palvelinasetuksia, koska ne ovat ilmeisesti valmiina listan valinnoissa. Kun laatikon luo "muu" valinnalla voi tehdä sellaiset asetukset kuin haluaa, mukaanlukien lähtevän ja saapuvan postin palvelimet. Aika outo järjestely, en edes tajunnut tuota lähetysongelmaa,kun yleensä vain luen posteja puhelimella, harvoin tulee niitä kirjoiteltua.
- 5230,. (500)
just joo nythän se selvis mullekin miksi gmailista ei löydy niitä asetuksia,valitsin sillon sen valmiin gmailin enkä "muu" kohdasta kuten joutu tekemään elisan kohdalla,kuitenkin silti mulla näkyy hotmailissa saapuva ja lähtevä asetukset niin miksei gmailissa ole niitä
- 5230,. (500)
poistin gmailin ja loin uuden gmail postilaatikon kohdasta "muu" niin nyt tuli saapuva/lähtevä asetukset myös siihen eli nyt samanlaiset asetukset kuin elisan ja hotmailin,postilaatikon nimi muuttu sp osotteesta pelkäks gmailiks,eli pyyhiksen kaivelut selvitti homman
Aijaa. Pitänee itsekin kokeilla tuota keinoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1097197
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h965225Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333392Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961491Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346- 481114