No niin. Olin 1 kk tervey skeskuksessa töissä (kandina). Hyvä palkka ja vähän hommia?
Ei. Ruokatuntia ei ehdi pitää, koska hoitajat varanneet niin paljon ylimääräisiä potilaita. Kahvitauolla en ollut kuin kerran koko aikana! Palaute on asiakkailta todella tylyä vaikka kuinka tekisi hommat hyvin. Ei paljon kannusta...
Niin se palkka: 3100e/kk. Kannattaapa tosiaan opiskella vuosikymmeniä.
Lääkärin työ=PASK**
2
183
Vastaukset
- 12+8
Pöljä mikä pöljä. Mene keikkafirmaan, sitä kautta sun liksa tuplaantuu. Mun mies teki jo kandina keikkaa ja sai ihan sikaisoa liksaa.
*rikkaan keikkalääkärin vaimo*- Sellaista tää on...
Tuo kiire on hoitoalan yleinen ongelma! Ei me hoitajatkaan ehditä mitään taukoja pitämään kiireisinä päivinä. Työtä painetaan pyörtymisen partaalla... Aamulla ehkä kerinnyt syömään nopeasti yhden leivän ja kupin kahvia ja seuraavaksi sitten vasta klo 15, kun pääsee kotiin... Ja nuo potilaiden tylyt palautteet on ihan normaalia arkipäivää... Tällaista tämä on... Ei mitenkään kivaa pidemmän päälle :(
Ja jotkut luulevat, että lääkärit vain maleksii ja istuvat kahvilla, kun joutuu odottamaan vähän kauemmin odotusaulassa... Ei se niin mene... Ja mielestäni lääkäreillä ja hoitajilla kuuluu olla tauot! Mutta jostain syystä niitä ei vaan ehdi aina pitämään... Potilaat luulevat, että ollaan jotain yli-ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721