Onko kellään suhde kestänyt vaihtovuotta? Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa nyt 1 ja puoli vuotta ja siinä vaiheessa kun lähden niin reilu kaksi vuotta. En usko että hän pettäisi tai mitään sellasta, lähinnä pelkään että tunteet vain katoavat. Olemme kuitenkin nykyisin jollain lailla yhteyksissä joka päivä ja vietän suurimman osan vapaa-ajastani hänen kanssaan, niin kuinka usein sieltä vaihdosta ehtii pitää yhteyttä? Ja tuleeko kalliiksi jos laittaa vaikka joka ilta jonkun viestin?
Haluan toteuttaa unelmani, lähteä vaihtoon ja nauttia vuodestani mutta en halua menettää kuitenkaan poikaystävääni.
Vakavassa parisuhteessa ja lähdössä vaihtoon!!
2
261
Vastaukset
- Sipelia
Suosittelen todellakin että lähdet vaihtoon - jos suhde ihan oikeasti on kestävä, silloin se kestää myös vaihtarivuoden. Mulla itsellä on kokemusta tästä :)
Kun lähdin vaihtoon, seurustelin itse ja olihan se vähän haikeaa lähteä ilman poikaystävää, mutta vaihtovuoden ajaksi pistettiin suhde ns. jäähylle, oltiin vähänniinkuin yhdessä mutta ei kuitenkaan, silleen löyhästi kai, en mä ole itsekään ihan varma :D Joka tapauksessa, oltiin seurusteltu parisen vuotta ennen mun vaihtoon lähtöä, ja seurusteltiin sit yhä vaihtovuoden jälkeen.
Sitä paitsi, jos nyt sattuisi käymään niin että et lähde vaihtoon poikaystäväsi takia, ja käy niin, että eroatte niin mieti kuinka paljon harmittaa että jätit vaihtovuoden välistä. - al0ttaja
Ihana kuulla, että on jollain onnistunu :) Sitten kun tulit takasin niin alotitteko vähän niinkuin alusta seurustelun, vai pystykö vuoden jälkeen jatkaan ihan normaalisti??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019