Siis mun ope on ihan perseestä se niinku ei anna mulle puhee vuoroo ikin se antaa iha pienest varotuksen jaja se väittää et mä oon KIUSAAJA vaik en ite tiiä mitä tai ketä oon kiusanu. Se soitti himaa ku puhuin tunnil, vaik yli puolet luokast puhu. Vittu tekee mieli lähteä hanee koko luokasta!!
Paska ope
5
669
Vastaukset
- jaskakerala
Harvinaisen tuttu tilanne, samanlainen natsi on minunkin opettajani. Vaikka viittaan niin ei ei ei.. Ei vaan vittu saa puheenvuoroa, samalla luokalla on eräs oppilas, joka puhuu opettajan päälle joka toinen lause, mutta hän ei lennä ulos luokasta, toisin kuin minä... MITÄ HELVETTIÄ! Kouluttaisitte kunnon opettajia, jotka osaa OPETTAA!
- :|
Samaa mieltä!
- 78668
Mua ei kiusaa oppilaat vaan opettaja...
joka kerta kun on enkun tunti niin opettaja tarkistaa VAAN mun läksyt ja jos joku tehtävä väärin niin koulun jälkeen tekemään...
sitten kun tehdään tehtäviä ja mietin jotakin tehtävää "opettaja" tulee siihen selittämään että en ole muka kuunnellut opetusta ja haluaa antaa tukiopetusta.
SIIS MITÄ HELVETTIÄ! sain edellisenä vuonna enkusta 9! ja oon edelleen enkusta parhaita. luokassa kaikki puhuu mutta heti jos avaan itse suuni opettaja tulee ja antaa varoituksen ja seuraavasta jälkkä.
TÄLLÄINENKÖ ON OPETTAJA?pitää pelätä joka maanantai kouluun menoa open takia?- malli ope(ko)
mulla on toisin päin.
ope kattoo muiden läksyt,muttei mun.
no,sehän on kyllä hyvä homma.
mutta sit kun jaetaan joku paperi niin ope jättää aina mut välistä.
ja meillä oli tapa että luetaan jokanen vuorollaan ääneeen niin mä jäin aina välistä.
joo mun ope tekee että kun oon saanut monesta aineesta 10- keskiarvon niin pistää 9 todistukseen. (vaikkei meillä oo sitä tuntiaktiivisuutta)
....ja vihasin mäkin mun opea,onneksi ei oo enää mun ope.....
- Anonyymi
FAX
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585656- 1024750
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3882805Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811305Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381106- 65931
- 28893
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46866Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja108856Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52819