Tiedän, että eräs poika on ihastunut muhun. Mutta yks ongelma: mä en oo siihen, ja tuntuu että se koittaa pakosti tuuppaa itteensä mulle.
Nyt luettelen vähän juttuja miten oon päätelly kaikki menetelmäni:
Se kattelee mua välkillä ja luokissa. Oikeen ihan kunnolla tuijottaa, ja jos tuijotan takas niin se ei älyy irrottaa sen katsetta, vaan mä joudun.
mm. tänään koulussa se avas mulle oven, kun olin kulkemassa yhestä ovesta sisään, ja ihmettelin vähän, sillä olisin saanut sen oven itsekin auki, mutta tää poika ilmeisesti halus olla jonkinlainen "herrasmies"..
Se koittaa lähennellä mua joka paikassa mm. koulussa, aina kun siihen tulee tilaisuus. Koskettamalla jne..
koittaa esitää mulle jotain hienoja temppuja, mistä en tykkää yhtään!
Tästä on tullu mulle jo ainakin tosi ärsyttävää ja ahdistavaa, ja sitten jos vilkaisen jotain toista poikaa, niin tuntuu ihan siltä et tää mun "stalkkeri" tulis mustasukkaiseksi.
Siis tätä tapahtuu joka paivä..! En kohta enää kestä, varmaan mun pitäis sanoo täst sille, tai jotain..? mut sitten se varmaan alkais luulla että kun juttelen sille, niin tykkään siitä ja sitte se vaan jatkais niitä sen tempauksia..
Helppii !
Mitä tehdä?
tyttö-
2
54
Vastaukset
- helpperii
No ehkä sanot sille ettei se kiinnosta hevonvittuakaan. Se on loppupeleis ainoa toimiva ja vähiten kivulias tapa.
joo ei auta ku sanoo suorat sanat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834