Yaris STYLE

STYLE?

kuka ihminen ostaa tuommoisen mallin? Itse ostsin multidrive S sollin ja nyt niitä tulee kadulla vastaan sadoittanin, mutta tänään sattui silmään ensimmäinen STYLE. Mitä järkeä ostaa paljon kalliimpi ja enemmän kuluttava auto?

11

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yarsu-12

Aina on järkeä ostaa Yaris.

Olisin ostanut sen, mutta myyjä tarjoi peruutusautoa. Onhan stylessä omat puolensa, hyvä peli.

• Comfort

Mielestänä Comfort on Style fiksumpi valinta.

Comfortissa on vakiona tarpeelliset vakionopeudensäädin ja automaatti-ilmastointi.

Stylessä turhaa dingelidongelia, kuten ylileveät renkaat aluilla, sumuvalot, yms..

• style

Style on paljon komeempi.

• Yariksella ajetaan
        style kirjoitti:

Style on paljon komeempi.

No makukysymyshän tuo taitaa enemmänkin olla kumman/minkä Yariksen haluaa. Itsellä on tuo Comfort Multidrive S ja kyllä se ihan asialliselta vaikuttaa. Lähes kaikki muuhan autossa on, mutta sumuvaloja siihen ei järkevästi saanut.

• Style?

Jee jee onhan se style komeempi, kun siinä on spoileri. Alut voi jokainen itse ostaa, ja ei varmasti maksa 1000euroa. 12vuotta olen ajanut ja en vielä ole sellaista säätä löytänyt, että sumuvaloja olisin tarvinnut,

• Yaris 12

Styleen kuuluva varteenotettava merkittävä varustelisä on normaalikokoinen
        varapyörä, mikä ei kuulu mihinkään muuhun varustetasoon.

• Yaris RANSKIS

Ihan hyvä ranskalainen toi teidän Yaris :)

• Yaris 2012

Ettei peräti paras Ranskis.

• Made in France

Vai meinaa tuulipukukansakin siirtyä ranskalaisiin autoihin.

• tyyli vs käyttö

Jos autolta hakee näyttävyyttä, eiköhän tuossa kauppakassikokoluokassakin ole muita valinnanvaihtoehtoja kuin Yaris. Esim. Fiesta. Tosin luotettavuus laskee kuin lehmän häntä Fiestan ostaessasi Yarikseen verrattuna, toisaalta ulkonäkö ja ajettavuus nousee kuin kiimaisen hirvisonnin vehje, joten ihan oma valintakysymys.

• tero-style

Style on kyllä sana joka ei mitenkään sovi yhteen noiden riisikuppien kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1646
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1551
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1288
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1262
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      877
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      843
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe