Yaris STYLE

STYLE?

kuka ihminen ostaa tuommoisen mallin? Itse ostsin multidrive S sollin ja nyt niitä tulee kadulla vastaan sadoittanin, mutta tänään sattui silmään ensimmäinen STYLE. Mitä järkeä ostaa paljon kalliimpi ja enemmän kuluttava auto?

11

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yarsu-12

      Aina on järkeä ostaa Yaris.

      Olisin ostanut sen, mutta myyjä tarjoi peruutusautoa. Onhan stylessä omat puolensa, hyvä peli.

    • Comfort

      Mielestänä Comfort on Style fiksumpi valinta.

      Comfortissa on vakiona tarpeelliset vakionopeudensäädin ja automaatti-ilmastointi.

      Stylessä turhaa dingelidongelia, kuten ylileveät renkaat aluilla, sumuvalot, yms..

      • style

        Style on paljon komeempi.


      • Yariksella ajetaan
        style kirjoitti:

        Style on paljon komeempi.

        No makukysymyshän tuo taitaa enemmänkin olla kumman/minkä Yariksen haluaa. Itsellä on tuo Comfort Multidrive S ja kyllä se ihan asialliselta vaikuttaa. Lähes kaikki muuhan autossa on, mutta sumuvaloja siihen ei järkevästi saanut.


    • Style?

      Jee jee onhan se style komeempi, kun siinä on spoileri. Alut voi jokainen itse ostaa, ja ei varmasti maksa 1000euroa. 12vuotta olen ajanut ja en vielä ole sellaista säätä löytänyt, että sumuvaloja olisin tarvinnut,

      • Yaris 12

        Styleen kuuluva varteenotettava merkittävä varustelisä on normaalikokoinen
        varapyörä, mikä ei kuulu mihinkään muuhun varustetasoon.


    • Yaris RANSKIS

      Ihan hyvä ranskalainen toi teidän Yaris :)

      • Yaris 2012

        Ettei peräti paras Ranskis.


    • Made in France

      Vai meinaa tuulipukukansakin siirtyä ranskalaisiin autoihin.

    • tyyli vs käyttö

      Jos autolta hakee näyttävyyttä, eiköhän tuossa kauppakassikokoluokassakin ole muita valinnanvaihtoehtoja kuin Yaris. Esim. Fiesta. Tosin luotettavuus laskee kuin lehmän häntä Fiestan ostaessasi Yarikseen verrattuna, toisaalta ulkonäkö ja ajettavuus nousee kuin kiimaisen hirvisonnin vehje, joten ihan oma valintakysymys.

    • tero-style

      Style on kyllä sana joka ei mitenkään sovi yhteen noiden riisikuppien kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe