Yhtään ohjelmoijaa täällä? Kiinnostaisi tietää liikkuuko täällä yhtään sellaista porukkaa...
Ohjelmointi
24
128
Vastaukset
- 58696084745
Täällä liiku kun röllejä.
- potari
Semmosii kynäniskanörttejä tääl on varmaa vähintään puolet.
- AP
Siltä vähän vaikuttaa, ettei liiku kuin tyhjäpäitä...
- moiiiiii
no mä välil koodailen html kielel. Ennoo kyl hyvä, mutta huvikseni vaa koodailen :D ja oon 14 v
- matti94
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!!
Nörttiii!!! - ffusdaa
moiiiiii: HTML ei ole ohjelmointikieli
matti94: Hölmö amis kateellinen- potari
Kuka nyt kynäniska nörteille olis kateellinen?
- adgdsghtgesrgsfd
potari kirjoitti:
Kuka nyt kynäniska nörteille olis kateellinen?
Sinä.
- cöödäri
Tuskin täällä joo liikkuu yhtää viisaampaa porukkaa.. Kaikki vaa jotain lissuja ja jonneja.
- potari
Mahtaa kynis nörttiä vi*uttaa?
- asgsggta
potari kirjoitti:
Mahtaa kynis nörttiä vi*uttaa?
Entäs itseäsi kun pitää tulla ulisemaan jos joku osaa jotain mitä sinä et?
- potari
asgsggta kirjoitti:
Entäs itseäsi kun pitää tulla ulisemaan jos joku osaa jotain mitä sinä et?
Et oo saanu vähää aikaa?
No kyl muaki vituttais siinä tilanteessa. - 325124345
potari kirjoitti:
Et oo saanu vähää aikaa?
No kyl muaki vituttais siinä tilanteessa.Jahas, panokortti heitetty pöytään... Loppuiko argumentit kun pitää alkaa keksiä paskaa ihan lennosta? Vituttaako olla joku nuuskahuuli, keskiarvo just ja jus 6.3?
Hähähähää, sossu sua kutsuu...
Ja nämäkin faktat päätelty ihan sun asenteestas. - potari
325124345 kirjoitti:
Jahas, panokortti heitetty pöytään... Loppuiko argumentit kun pitää alkaa keksiä paskaa ihan lennosta? Vituttaako olla joku nuuskahuuli, keskiarvo just ja jus 6.3?
Hähähähää, sossu sua kutsuu...
Ja nämäkin faktat päätelty ihan sun asenteestas.No ainakin saan pillua, toisin kuin tuommoiset kynäniskat:)
Ps. Taitaa sua vituttaa olla tommonen koulukiusattu nörtti. - «¤»
potari kirjoitti:
No ainakin saan pillua, toisin kuin tuommoiset kynäniskat:)
Ps. Taitaa sua vituttaa olla tommonen koulukiusattu nörtti.Va t'empaler encule!!!
- dafasda4trfsg
potari kirjoitti:
No ainakin saan pillua, toisin kuin tuommoiset kynäniskat:)
Ps. Taitaa sua vituttaa olla tommonen koulukiusattu nörtti.Mua ei sun siiderin ja röökin hajuset lissulorttos kiinnosta.
Voit saada ehkä enemmän lorttoa kuin mä, mutta älykkyystestistä saat kuitenkin vähemmän. Siinähän sitten tulevaisuudessa teet siivoojan duunia paskapalkalla (hyvällä tsägällä pääset jopa hesburgeriin myyjäksi) tai sitten olet oikeasti niin juntti ettet saa sossua enempää. Joko viritit moposi ja pöllit äitisi siiderit??
Vitun jonne :D
- Heedes!
Potari servattu :DDDD
- Nähää
Potari on itse säälittävä paska, jos hän saisi muka pillua niin paljon kuin siitä lässyttääkin niin hän olisi ihan muualla kuin täällä.
Ainakin olisin itse jyystämässä koko ajan ;) - 678h2j4562d6k7k9sd5j
Nähää kirjoitti:
Potari on itse säälittävä paska, jos hän saisi muka pillua niin paljon kuin siitä lässyttääkin niin hän olisi ihan muualla kuin täällä.
Ainakin olisin itse jyystämässä koko ajan ;)Tämä, niin paljon tämä! :D
Sehän on puhe mistä puute.
Potari on pelkästään surkea rölli, epäonnistui :D
Haistakoon vitt.u jos sitä edes saa XD
- Potari on luuseri
Johan potari hiljeni :D
- todellakin nörtti
Mä ainakin ohjelmoin javalla(pari android ohjelmaa), C#,c BASIC, commodore basic(se mitä commodore 64 käyttää) ja sit ihan xnalla. ja ikää on 14 vuotta. hauskaa on
- affimies
kantsii koodaa tossa iässä. itse alotin yläasteella koodijutut (php, html, javascript ym.) ja nyt 7 vuotta myöhemmin nostan parhaimmillaan 7000€ palkkaa. mitä siis teen? no, avainsana vois olla vaikkapa affiliate ;)
on se nyt vitun jebaa ku oon kaveripiirin rikkain suhteessa ikään.. koska teininä valvoin yöt koneella. - vastauksii tarviin
affimies kirjoitti:
kantsii koodaa tossa iässä. itse alotin yläasteella koodijutut (php, html, javascript ym.) ja nyt 7 vuotta myöhemmin nostan parhaimmillaan 7000€ palkkaa. mitä siis teen? no, avainsana vois olla vaikkapa affiliate ;)
on se nyt vitun jebaa ku oon kaveripiirin rikkain suhteessa ikään.. koska teininä valvoin yöt koneella.pystyiskö javaa opetella ilman kurssei siis oon alottelija mut haluun ohjelmoijaks ison oon 14 v ni mist kielest aloittaisin minkä ohjeen mukaan ja miten kauan yhtä kieltä pitäs opetella ja oon kyl yrittäny näit python ja small basicii netist löytämil ohjeil mutta en muista niistä mitää ku ne ei jää päähä miten sä pystyt siihe ja mun matikka on 10 onks se plussaa ohjelmointiin?
- er323r3
vastauksii tarviin kirjoitti:
pystyiskö javaa opetella ilman kurssei siis oon alottelija mut haluun ohjelmoijaks ison oon 14 v ni mist kielest aloittaisin minkä ohjeen mukaan ja miten kauan yhtä kieltä pitäs opetella ja oon kyl yrittäny näit python ja small basicii netist löytämil ohjeil mutta en muista niistä mitää ku ne ei jää päähä miten sä pystyt siihe ja mun matikka on 10 onks se plussaa ohjelmointiin?
Joo, matikasta saattaa olla paljonkin hyötyä. Vastaan voi tulla hyvinkin vaikeita ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251