Joten, mulla kävi niinkin nolosti että kun kämppis lähti illanviettoon kavereidensa kanssa. Se tuli takas myöhään yöllä ja näki että mulla oli valot päällä. Olin juuri sammuttamassa ne ja menossa nukkumaan. Aamulla herätessäni menin vessaan, ja silmiin pisti mukavan kokoinen, aitoa jäljittelevä pinkki hieromasauva. Mun omani, jonka unohdin kylppäriin eilen viinipäissäni. Ja kämppikseni on todellakin nähnyt sen!
Kämppis nukkuu vieläkin. Joten en oo nähnyt sen ilmettä miten se kattoo mua. Hävettää ja nolottaa ja samalla tää on surkeasti huvittavaa.
Mitä mun pitäisi tehdä tilanteen normalisoimiseksi? Oonko vaan hiljaa tänään ja teeskentelen ettei mitään oo tapahtunut?
jotain unohtui kylppäriin...
auts.
1
285
Vastaukset
- pääsiäiskäsi
Jos olet mies mee s taakse
Jos nainen niin ikävä unohdus, noloa joo, taitaa olla moinen kapistus tuttu joka likalle joten kyllä se siitä.
Jos spammari niin ihan hauskan jutun väänsit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775